luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 5, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Vill köpa några 3mmc (inte 3cmc) i EU.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Kanske kan an*****a dig till en bra leverantör :) Om du inte har hittat på, känn dig fri att nå ut och låt mig veta din kvantitet!
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Hej jag levererar KU-kristall, vänligen kontakta mig om du är intresserad. Jag kan skicka paket till EU, cirka 10 dagar
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Snälla stoppa produktionen och invasionen av katinonanaloger ffs, 95% av leverantörerna på offentliga DNM: er bär nu plötsligt REAL PRE BAN 4-mmc med falska recensioner i butiken och falska recensioner betalda på dread och andra samhällen - Förmodligen kommer köpare som aldrig provat riktiga 4-mmc till och med att hitta de MYCKET bra RC: erna (vissa är verkligen OK, men rent som stimulantia och inget ens nära Mephedrone HCL)

Jag menar, jag har inget emot - när det gäller analoger som syntetiseras med några anständiga undersökningar eller åtminstone en fullständig farmakologisk analys innan de "skrivs ut" och säljs, för att kringgå förbud / schemalagar - så länge de säljs med rätt namn och säljs igen med samma namn. Men vi ser ofta kodnamn på 2 bokstäver eller "XX analog" och inte en enda information om strukturen.

Tyvärr är verkligheten att leverantörer i EU bara märker om 4-mmc eller 3-mmc (den enda anständiga, fortfarande, mil och mil bort från 4-mmc, och anständigt endast om det tas oralt sådan analog) och säljs från leverantörer som vanligtvis säljer andra vanliga droger av god kvalitet. Spam av falsk information i scenen och sådan trendig av 4-mmc som blir populär - ta bara med våningssängar och analoger istället.
3-mmc är förbjuden ändå vad är fångsten i att söka den?

Jag låtsas inte att någon som vill ha 3-mmc inte ska fråga / köpa den, drogeffekter är alltid subjektiva, men med mycket sällsynta undantag för människor som inte gillar den mer emphatogena delen av Mephedrone och de föredrar bara stimulering / lätt eufori (saknar den orgasmiska kroppen hög av meph) - i det här fallet skulle jag gå för 4-FA för sådana slags behov - hittade ingen köpare som skulle föredra en analog framför 4-mmc.

Trots subjektivt är det faktum att 4-mmc är globalt erkänt för att vara den mest framgångsrika (av den här klassen menar jag) - och analoger kom aldrig nära att replikera liknande effekter - är verkligen inte bara min personliga åsikt.

Som för MXE, år av floppar och förra året några bra alternativ - men det verkar här som om de subjektiva recensionerna definitivt var olika varandra, och MXE stannar tydligen på pallen.

*****et av rant, ledsen för att kapa ditt inlägg, inget personligt mot dig eller din begäran !!!
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Jag håller med om att marknadssituationen för kvaliteten på 4MMC och 3MMC är fruktansvärd!


Jag menar att kokain är förbjudet också .. :D :D
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Hallå där!

3MMC är definitivt något vi kan hjälpa dig med.

Jag är en verifierad tillverkare av mephedrone och jag kan verkligen göra 3MMC eftersom detta liknar mephedrone och enkelt att göra.

Om du tittar på min grupp på detta forum och tittar på mina listor på BB-marknaden kommer du att se att jag har många nöjda kunder som lämnar bra recensioner.

Gå med i vår grupp för att kolla in oss.

[GROUP=73][/GROUP]

Skicka ett meddelande till oss på forumet eller skicka ett meddelande till oss på följande plattformar. Jag rekommenderar inte telegram eftersom det finns omogna små jävlar som försöker efterlikna oss och det finns till och med en falsk kanal under användarnamnet @ASbbgate_cartel.

Protonmail: [email protected]
Session messenger: 056728f3b34bbc4618ca085a7c0973888bc579e6c1f391348b4da405f17304ec10

LADDA NED SESSION: getsession.org
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Kan du göra originalversionen av Mephedrone också?
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Ja, vi kan göra det här. Vi har en tillverkarstatus för mephedrone.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Verklig 4mmc
 

Attachments

  • hrM8jVEZCB.jpeg
    hrM8jVEZCB.jpeg
    314.3 KB · Views: 137

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
@Heineken Ser definitivt bra/legitalt ut från bilden. Skam att ditt fraktland är lite varmt för mig - åtminstone inte värt att bränna de få legitima rena adresserna som inte är under min identitet som jag fick kvar bara för min egen användning :/
Om du har någon officiell återförsäljare som skickar från ett annat EU-land, låt mig veta.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Åh, jag trodde att du skulle skicka NL -> EU.
Skam, skulle gärna göra en liten beställning, jag har få återförsäljare som är intresserade av verklig 4-mmc regelbunden leverans.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Jag skickar bara från Polen till Polen
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Ja, jag förstår att du föredrar att behålla din Opsec och säkerhet. Jag ska försöka hitta en återförsäljare i Polen om jag inte kan hitta någon annan källa. Det ser definitivt ut som en fantastisk sats.
Allt det bästa
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
114
Points
33
Deals
62
På grund av att 3cmc behandlas i de flesta länder som 4mmc vilket är mycket starkare och lättare att producera människor *****ade leverera det (jag känner människor som producerade 3mmc och på grund av lagändring återvänder de till 4mmc-produktion också eftersom efterfrågan är högre och straffet är detsamma nu)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Sa du att 4mmc är starkare? :)

Jag börjar bara lära känna den här produkten och tänkte syntetisera den själv snart.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
@Constantylious777
Nästan exakt, i termer efter att resterna tog *****, hade grossistleverantörerna som användes för att leverera 3-mmc till partners som de inte är "väsentliga", idén att hämta någon randon cathinone som fortfarande finns tillgänglig eller för smutsigt billigt pris köpt från kinesiska. De 3 stora RCs-tillverkningsföretagen i EU, eftersom den största är atm oförmögen att leverera - officiellt, var tvungen att stoppa oavsett 3-mmc-produktion som du sa för att undvika stämningar.

Men resultatet är att människor som försökte 3-mmc ändå hittade "OK'ish" 3-CMC eller 3-CEC eller en av de 15+ tillgängliga katinonerna. Som du vet försöker de flesta stora leverantörer / återförsäljare inte riktigt själva de droger de säljer, och om det kommer från en betrodd partner som kanske till och med är omedveten om att det inte är 3-mmc, kan de bara testa med grundläggande kit och se att det är en katinon, kk legit låt oss lägga upp listorna.

*****ar upp i en helt rörig situation. Du har rätt att tillverkning av 4-mmc inte är svårt i sig och prekursorer kan hittas utan för mycket kamp - ändå, amatören som försökte sätta på marknaden lite skräp full av lösningsmedel och med en så låg renhet som inte ens kan kallas 4-mmc IMO :D

Jag tror inte heller härifrån:
- 4-mmc (eller 3-mmc) kommer att förlora igen popularitet
- den slumpmässiga katinonen kommer fortfarande att köpas men från köpare som gillar rent stims effekter (se NEP) - så synd att de flesta nykomlingar kommer att tro att detta är 4-mmc eller 3-mmc
- förhoppningsvis: säljare och leverantörer kommer att inse att något är udda / köpare klagar, och *****ligen kommer korrekt 4-mmc att komma till marknaden, inte bara tillgänglig i Storbritannien (eftersom kulturen i 4-mmc aldrig *****ade, före eller efter förbud) och östra länder där produktion / användning inhemsk är relativt billig och en bra drog, behöll en bra popularitet (men få säljare skickar till andra länder på DNM)
 
Top