Question Share of a thought

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Bună tuturor, am fi cu acest forum câteva luni în urmă, oameni minunat, aș dori să spun vă mulțumesc tuturor pentru a ajuta reciproc pe drumul de chimie și de creștere

Am scris acest post este că am o întrebare ca să vă întreb băieți, eu locuiesc în Malaezia și mi-ar plăcea să fiu un dealer de droguri, trafic de droguri online, dar realitatea nu este atât de ușor, majoritatea malaezienilor nu sunt încă familiarizați cu criptografie și nu se ocupă de droguri online, am întâlnit câțiva dealeri singura modalitate prin care își câștigă existența este să ajungă pe stradă și să înceapă să vândă

Sunt programator calificat și mi-am folosit toate economiile pentru a ajunge pe această cale de dealer de droguri, pot avea sfaturi de la voi? Ar trebui să continui sau înapoi la viața de birou?

Doar ca o remarcă secundară, furnizez unele substanțe malaeziene, cum ar fi XTC, ketamină, noid etc. Acum am de la un furnizor local, există vreo șansă să fac trafic internațional?

Am ales prima dată acest drum este pentru că am vrut să mă investesc pentru a deveni un hacker, dar această investiție are o sumă imprevizibilă de bani, și am văzut foarte puțini traficanți de droguri în jurul meu au făcut poveștile lor de succes, de aceea am ales acest drum la început, vă rog să nu mă judecați, m-am întrebat în ultima vreme ar trebui să continui și foarte frustrat, vă rugăm să lăsați comentariul dvs. voi fi foarte apreciat, mulțumesc
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1