Sunt un începător și vreau să știu cum să procesez medicamentul scopolamină

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Am auzit că scopolamina este un medicament foarte eficient și poate controla literalmente oamenii, acest medicament este greu de găsit, dar am obținut planta și nu este nici măcar o plantă rară, problema este că foarte puțini oameni știu ce substanțe chimice să folosească dacă mă ajutați, vă voi da câteva pentru a testa acest medicament, vă rog să mă ajutați
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Nici eu nu știu prea multe despre asta, abia am început să citesc.

Dar unele dintre ele creează o pulbere maro care este deja destul de puternică, în forma sa cea mai pură este o pulbere albă, dar trebuie să recunosc că nu am văzut niciodată acest drog frumos în viața reală.

Conform mai multor rapoarte, drogul este instantaneu și ești drogat într-o secundă, după 20s-1min ești deschis oricăror sugestii.

Vă rugăm să nu uitați că centrul de diferențiere a "binelui și răului" nu este rupt, deci nu puteți spune pur și simplu "Omoară-i pe toți acum" sau "Taie-i gâtul", trebuie să folosiți o formulare pozitivă, de exemplu "puneți încet cuțitul în gâtul lui" și trebuie să fiți foarte specific cu formularea dvs.

Acesta a fost utilizat în principal de guvern ca înlocuitor al torturii, folosit ca un fel de "elixir al adevărului" în interogatorii, dar un "utilizator instruit" ar putea, probabil, să depășească acest lucru într-o anumită măsură.
În prezent, este utilizată în majoritatea interogatoriilor secrete și ilegale de către guvernanți, infractori și, bineînțeles, unii oameni o folosesc în scopuri recreative, dar mi-e greu să cred că cineva s-ar putea bucura de acest tip de drog.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18