Question tworzenie 4MMC LAB, na co muszę zwrócić uwagę? [OPSEC WISE]

ShiftingWaterfall

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 6, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Chcę zająć się produkcją 4mmc, ale nie jestem do końca pewien, od czego zacząć. Po pierwsze, nie mam doświadczenia w chemii. Chcę stworzyć małe lub średnie laboratorium (do produkcji maksymalnie 1 kg mefedronu na raz).
Zakładam, że najlepiej byłoby najpierw zaopatrzyć się we wszystkie chemikalia, a potem w szkło? Jak ryzykowne jest zamawianie losowych chemikaliów z UE (czy automatycznie trafi się na jakąś listę obserwacyjną?).
moim największym problemem jest to, że nie mam gdzie gotować poza domem. co jest dość głupie z punktu widzenia opsec. jakie miejsca do gotowania byście polecili? dzięki.
 

ryry1984

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
3
Reaction score
9
Points
3
Aby być najbezpieczniejszym, nie chcesz mieć żadnego związku z własną tożsamością. więc znajdź przyjaciela lub kogoś, komu możesz zapłacić za użycie jego nazwiska i adresu lub po prostu podaj fałszywe nazwisko. (Z punktu widzenia ewentualnego skazania nie wysyłaj wszystkich chemikaliów razem, wyślij je, łącząc je w pary w niewinny sposób, a także kontrolowane prekursory (te poważne), aby firma zmieniła etykietę. nie wysyłaj sprzętu razem z chemikaliami, wysyłaj osobno, najlepiej na inny adres lub jeszcze lepiej na dwa różne adresy. po prostu upewnij się, że wszystko nie dotrze razem. jeśli nie jest razem, policja nie ma sprawy.
Jeśli popełniasz inne przestępstwa, pamiętaj, że możesz być już pod obserwacją, w tym przypadku wszystkie powyższe są jeszcze ważniejsze.