Jestem nowicjuszem i chcę wiedzieć, jak przetwarzać lek skopolaminę

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Słyszałem, że skopolamina jest bardzo skutecznym lekiem i może dosłownie kontrolować ludzi, ten lek jest trudny do znalezienia, ale mam roślinę i nie jest to nawet rzadka roślina, problem polega na tym, że bardzo niewielu ludzi wie, jakich chemikaliów użyć, jeśli mi pomożesz, dam ci trochę na wypróbowanie tego leku, proszę, pomóż mi!
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Ja też nie wiem zbyt wiele na ten temat, dopiero zacząłem o tym czytać.

Ale niektóre z nich tworzą brązowy proszek, który jest już wystarczająco silny, w najczystszej postaci jest to biały proszek, ale muszę przyznać, że nigdy nie widziałem tego fajnego narkotyku w prawdziwym życiu.

Według kilku raportów działa natychmiastowo i jesteś na haju w ciągu sekundy, po 20s-1min jesteś otwarty na wszelkie sugestie.

Nie zapominaj, że centrum rozróżniania "dobrych i złych" nie jest zepsute, więc nie możesz po prostu powiedzieć "Zabij ich wszystkich teraz" lub "Poderżnij mu gardło", musisz użyć pozytywnego sformułowania, np. "Powoli włóż nóż w jego szyję" i powinieneś być bardzo konkretny w swoim sformułowaniu.

Był on głównie używany przez rząd jako zamiennik tortur, używany jako swego rodzaju "eliksir prawdy" podczas przesłuchań, ale "wyszkolony użytkownik" prawdopodobnie mógłby go do pewnego stopnia pokonać.
Obecnie jest używany w większości tajnych i nielegalnych przesłuchań przez rząd, przestępców i oczywiście niektórzy ludzie używają go rekreacyjnie, ale trudno mi uwierzyć, że ktokolwiek mógłby cieszyć się tego rodzaju hajem.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Nie jest to jednak wszystko, na co się zanosi. Dla doświadczonych jest to łagodny heroinowy haj #4.