Question Welke medicijnen zonder recept kunnen gebruikt worden om een psychoactieve drug te maken?

juu

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo! Het is bekend dat methamfetamine kan worden gemaakt van pseudo-efedrine, maar ik vroeg me af welke andere medicijnen zonder recept of recept kunnen worden gebruikt voor recreatieve doeleinden of om psychoactieve verbindingen te maken.
Hartelijk dank
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
679
Points
93
In ontwikkelde landen worden drugs met psychoactieve effecten of precursoren op recept verstrekt. Dit kunnen hoestsiropen met codeïne zijn, methylfenidaat (ritalin), drugs die ergotamine bevatten, adderall, xanax, lyrica en vele andere.
 

juu

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
hoe zit het met niet-receptplichtige geneesmiddelen?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Ik heb eerder een synthese van cocaïne en enkele analogen uit D-ribose gepost, maar zelfs ik ben sceptisch. Er is wel een patent
 
  • Like
Reactions: juu

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Waarom zou je zelfs naar otc-geneesmiddelen kijken? Synthetische amandelolie bevat benzaldehyde. Synthetische vanille bevat vanilline. Benzaldehyde kan amfetamine of methamfetamine opleveren. Vanilline kan uiteindelijk Mescaline opleveren. Zwarte peper bevat piperine. Piperine kan piperonal opleveren. Piperonal kan MDMA of MDA opleveren. Nootmuskaat bevat allerlei goede stoffen. De lijst gaat maar door, en door, en door. Voor een tijdje. Maar het zou veel werk zijn en niet rendabel. Je wordt elke dag omringd door precursoren en katalysatoren. ... palladium in de katalysator van je auto... aluminiumfolie in je keuken... een opleiding in basischemie en geneesmiddelenchemie zal je ogen openen voor de theoretische mogelijkheden die je omringen (de meeste niet rendabel).
 

juu

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 14, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
alleen bijzonder geïnteresseerd in otcs
 
Last edited:

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Dextromethorfan. Je bent dus behoorlijk beperkt, tenzij je begint te kijken naar supplementen zoals L-tryptofaan. Er is echter niets waarvan ik zou zeggen dat het op een kosteneffectieve, praktische manier kan worden gebruikt. Ik zou het kunnen doen voor de nieuwigheid als ik geen echt werk te doen had, maar dat is het dan. Ik zou eerder naar de natuur kijken dan naar vrij verkrijgbare medicijnen als precursoren. De natuur is vrijgevig. De FDA? Niet zo gul.
 
  • Like
Reactions: juu

marekzmarek

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
54
Reaction score
42
Points
18
Deals
14
Brother u dont need prescription for drugs 😁 just ask 😉
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Ik weet niet waarom je niet Dr. Feelgood bent, maar ik denk dat dat liedje niet populair was buiten de Verenigde Staten.
 
Top