Question Wat is veiliger je eigen tor website of telegram voor buisness deals?

Dust.

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Vanuit mijn oogpunt is het moeilijk om deze twee methoden met elkaar te vergelijken. Als je het op de juiste manier doet, kunnen beide anonimiteit bieden. Website vereist meer investering, tijd en kennis. Als je het in kleine hoeveelheden wilt doen, zou een telegramkanaal ook moeten werken. Het hangt echter af van je doelgroep, product en vele andere factoren.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Website, je neemt je eigen veiligheidsmaatregelen om ervoor te zorgen dat alles versleuteld is en niet naar jou kan worden herleid.

Bij Telegram vertrouw je erop dat een tweede partij je informatie veilig bewaart. Natuurlijk kun je virtuele telefoonnummers, branders enzovoort gebruiken, maar je signaal kan altijd worden getrianguleerd, daar ontkom je niet aan.

Er is altijd een risico aan alles, als je bereid bent om de consequenties van je acties onder ogen te zien dan zou ik zeggen dat het niet uitmaakt.

Als je dat niet bent, blijf dan uit het spel, er is geen 100% veiligheid voor geen van ons beiden, alleen het vertragen van het proces om gevonden te worden of te low-profile dat het de achtervolging niet waard is.

Dit is slechts mijn 5 cent.

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
Als je het moet vragen, maak je een complete puinhoop van het opzetten van je eigen Tor website en creëer je een papierspoor zo groot als Manhattan. Je eigen Tor site zal meer veiligheid bieden maar alleen als je weet wat je doet anders zal het een legendarisch averechts effect hebben. Dingen zijn zo ingesteld dat iedereen die een beetje te slim probeert te zijn automatisch wordt gemarkeerd.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
69
Laat gewoon niets te lang draaien Ik denk aan sunfish.biz en een bepaalde website met zeemeeuwen om dit punt te bewijzen

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Het draaien van je tor-website zal zeker een stuk veiliger zijn als je het correct instelt op een veilig besturingssysteem, zoals qubes-whonix.

Telegram versleutelt je communicatie, maar maakt je niet anoniem. We kunnen zien dat deze app niet ontworpen is voor anonimiteit omdat ze letterlijk om je nummer vragen als je je aanmeldt. Ze loggen zeker je locatie omdat ze het IP-adres kunnen zien van de plaats waar je je aanmeldt/aanmeldt bij je account. Het Tor-netwerk is speciaal ontworpen om je communicatie te versleutelen en je anoniem te maken door je verbindingen door meerdere relais te sturen. Stop wat tijd en moeite in het leren hoe je veilig en anoniem je eigen website runt en bestudeer wat reclame en dan zal het extreem moeilijk en niet de moeite waard zijn voor LE om je te pakken te krijgen.

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Misschien denk je erover om je aan te melden bij telegram en je alleen aan te melden terwijl je verbonden bent met een VPN, maar zelfs in dat geval is het Tor-netwerk nog steeds veel veiliger, omdat VPN's bij lange na niet zo goed zijn in het anonimiseren en VPN-bedrijven je loggen, zelfs als ze beweren dat ze dat niet doen. VPN's sturen je maar via één server, dus als LE een bevelschrift krijgt, zal het VPN-bedrijf je ware identiteit onthullen.

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Je kunt telegram eenvoudig installeren op tails, whonix of qubes en een account aanmaken met behulp van een virtueel nummer betaald in monero. Je hebt dan niet de mogelijkheid om private en encripted chat aan te maken, maar je bent in ieder geval anoniem. Gebruik NOOIT telegram op een telefoon ook al gebruik je een VPN en ook al gebruik je grapheneOS op een pixel. Handelen op het darkweb, op markten of in je eigen winkel is altijd veiliger. Wees veilig.

lalagabel

Don't buy from me
New Member
Language
🇷🇺
Reaction score
0
Wat als ik Telegram gebruik op een telefoon met VPN + TOR (met de Telegram-instellingen ingesteld om uitsluitend verbinding te maken via TOR-knooppunten)?