Question Kan niet inloggen op dread - onmogelijke captcha

JetsonsRock

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hey jongens, zoals de titel al zegt, ben ik al meer dan 6 maanden geblokkeerd van mijn Dread-account. Sinds ze de roterende captcha hebben geïmplementeerd, is het me niet gelukt om erdoor te komen of hem zelfs maar te begrijpen, ik heb het al meer dan 100 keer geprobeerd sinds ik ben geblokkeerd. Het lijkt erop dat je een afbeelding moet roteren om de oriëntatie te corrigeren, en dit lijkt goed te werken voor de eerste twee foto's, maar zodra ik de oriëntatie van de tweede afbeelding corrigeer, verdwijnt de knop "volgende" en blijf ik achter in het captcha-venster zonder een echte manier om verder te komen. Ik kan van het captcha-venster afklikken en proberen in te loggen, maar het vertelt me dat ik niet geslaagd ben voor de captcha-uitdaging. Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met hun captcha's in het verleden, ik denk dat er iets niet werkt zoals het zou moeten werken op mijn client, maar ik weet het echt niet. Ik kan de ontwikkelaars niet berichten of zelfs hun jabber vinden zonder in te loggen. Iemand, help me alsjeblieft.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
134
Points
43

voor de goede orde dit is niet dread of dread help line
je hebt twee berichten in totaal en je spreekt alleen abb dread.
 
Top