Synthese van Psilocine en ontwikkeling van Psilocine Transdermale Patch, gevolgd door een in-vitro permeatiestudie met verse menselijke huid (met foto's)

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
75
Points
18
Oké jongens! Tijd om wat kennis met jullie te delen. Ik zal een synthese beschrijven die ik heb gedaan voor psilocine, compleet met foto's. Ik gebruikte de geproduceerde psilocine en ontwikkelde een eenvoudige zelfklevende patch. Om de permeatie van de psilocine in de patch te testen, gebruikten we een diffusieapparaat dat ik in elkaar heb gezet. Het bestaat uit verschillende membranen, met een patch van 1 cm ^ 2 bovenop een stuk verse menselijke huid van 1 cm ^ 2 met een dikte van 400 um (gedoneerd door een chirurgisch centrum voor buikwandcorrecties). Onder de huid is er een constante waterstroom met pH 7,4 en lichaamstemperatuur. Het diffusieapparaat kan een fractie van 1 ml per uur verzamelen, die vervolgens via LC-MS wordt geanalyseerd. De hoeveelheid psilocine in het flesje van 1 ml geeft de flux (mg/uur/cm^2). Dit geeft aan hoeveel psilocine er per uur passeert met een patch van cm^2.

De volgende publicatie, Structure Elucidation and Spectroscopic Analysis of Chromophores Produced by Oxidative Psilocin Dimerization, gaat dieper in op deze kwestie. Wanneer het dimeer gevormd wordt, is het niet op te sporen via HPLC-analyse en ATR-FTIR, wat vreemd is. Dit geeft onderzoeksgroepen valse positieven voor de zuiverheid van hun psilocine. Ik heb een manier gevonden om psilocine in de patch te stabiliseren.

Hoe dan ook, laten we beginnen! Ik heb elke stap zelf gedaan, met de hulp van mijn partner die chemisch ingenieur is. Dit was in de tijd dat ik een schema 1 en 3 DEA licentie had, niet alleen voor onderzoek, maar ook voor productie.


Deel I (Psilocine Synthese)

stap 1: synthese van 3-[2-(Dimethylamino)-2-oxoacetyl]-1H-indol-4-yl acetaat


1a. Een rondbodemkolf van 2000 ml met vier hals werd uitgerust met een bovenroerder, een J-Kem temperatuurregelaar, een druppeltrechter van 250 ml en een rubberen tussenschot waardoor een positieve druk van droogN2 werd ingebracht. Het tussenschot werd verwijderd en de kolf werd gelijkelijk gevuld met 1H-indol-4-yl acetaat (5; 50,1 g, 285 mmol, 1 equiv)
en anhyd Et2O (700 ml). De kolf werd opnieuw afgesloten met het septum en gespoeld met N2. De suspensie werd 10 minuten geroerd en vervolgens
gekoeld tot 0 °C in een ijsbad gedurende 30 minuten.


Id4ouCvj6H


1b. De druppeltrechter werd gevuld met een oplossing van oxalylchloride (37,1 mL, 428 mmol, 1,5 equiv) in Et2O (60 mL). De oxalylchlorideoplossing werd druppelsgewijs toegevoegd met een snelheid die voldoende was om de temperatuur op of onder 5 °C te houden, om de vorming van dimeer en andere mogelijke bijproducten te minimaliseren. Naarmate de toevoeging vorderde, werd een gele slurry van 10 gevormd en toen de toevoeging voltooid was, werd het mengsel 4 uur geroerd.


2EKT3UJIRG


1c. Na deze tijd werd heptaan (400 ml) toegevoegd en werd het mengsel gedurende 30 minuten bij 0 °C geroerd. De verkregen gele vaste stof werd snel gefiltreerd en achtereenvolgens gespoeld met heptaan (2 × 300 mL), dat snel werd gebruikt in de volgende stap. . Een 2,0 M oplossing van dimethylamine in THF (175 ml) werd druppelsgewijs toegevoegd met een snelheid die voldoende was om de temperatuur onder 5 °C te houden om nevenreacties te minimaliseren. Nadat de
toevoeging voltooid was, werd pyridine (46 mL) in THF (100 mL) druppelsgewijs toegevoegd en werd het mengsel 60 minuten lang goed geroerd. Heptaan (600 mL) werd toegevoegd en de inhoud van de kolf werd afgezogen gefiltreerd via een Büchnertrechter. Het gefilterde residu werd overgebracht in een rondbodemkolf en gedeïoniseerd H2O (1000 ml) werd toegevoegd, gedurende 30 minuten geroerd en gefilterd via een Büchnertrechter. De gebroken witte vaste stof werd achtereenvolgens gedurende 40 minuten getritueerd in EtOAc (600 ml) en heptaan (400 ml). De slurry werd gefiltreerd via de Büchner trechter en de vaste stof werd gedroogd in een oven bij 40 °C gedurende een nacht om 6 te verkrijgen als een lichtgele vaste stof; opbrengst: 66,1 g (81%); mp 205-207 °C.


N9JNbxe6Dg
GNiYVQdbT9
Tfc6E4BiH9




ATR-FTIR bevestigde de synthese van 3-[2-(Dimethylamino)-2-oxoacetyl]-1H-indol-4-yl acetaat. Deze verbinding kan enkele maanden bij 4C worden bewaard!


Stap 2: Psilocine synthese

Stap 2A: Een 2000 mL, vierhals, rondbodemkolf werd uitgerust met een bovenroerder, J-Kem temperatuurregelaar, een
250 mL druppeltrechter en een rubberen tussenschot waardoor een positieve druk van droge N2 werd ingebracht. Het tussenschot werd verwijderd en de
kolf gevuld met achtereenvolgens 3-[2-(dimethylamino)-2-oxoacetyl]-1H-indol-4-yl acetaat (6; 31,5 g, 115 mmol) en 2-CH3-THF (1000
mL). De kolf werd ondergedompeld in een ijsbad bij 0 °C en een oplossing van 2,3 M LiAlH4 in 2-CH3-THF (140 mL, 322 mmol) werd toegevoegd via de druppeltrechter van 250 mL.
de druppeltrechter van 250 ml. De druppeltrechter werd gespoeld met extra 2-CH3-THF (20 mL). De LiAlH4-oplossing werd druppelsgewijs toegevoegd
met een snelheid die de temperatuur onder 20 °C hield. Na de toevoeging werd het ijswaterbad verwijderd en werd het mengsel 30 min. geroerd.
De lichtgele oplossing werd verwarmd tot reflux (80 °C) met een verwarmingsmantel en werd ivoorkleurig na 3 uur.
gele vaste stoffen werd waargenomen aan de zijkanten van de rondbodemkolf

X9hloMg3JS
I1x9JGFsPE
PkDgxosibp





Stap 2C. De verwarmingsmantel werd verwijderd en men liet de erlenmeyer afkoelen tot 50 °C. De erlenmeyer werd opnieuw
gekoeld tot 20 °C. De reactie werd geblust door achtereenvolgens 3 druppels 1 M NaOH en 3 druppels gedeïoniseerd H2O toe te voegen. Het mengsel
werd verdund met THF (500 ml) en 20 minuten geroerd. Het mengsel werd gefiltreerd via een Büchnertrechter en het filtraat werd bewaard onder N2.
De filterkoek werd snel opnieuw gemengd met 200 mL [10% oplossing van (7% ammoniak in MeOH) in CH2Cl2] en THF (500 mL). De filtraten
werden vervolgens gecombineerd en geconcentreerd tot een groene vaste stof. De vaste stof werd getritueerd met 1:1 EtOAc/heptaan (50 mL) en vervolgens gefiltreerd via een Büchnertrechter.
Büchner trechter. De donkergroene vaste stof werd gedroogd in een oven bij 40 °C gedurende een nacht om droge psilocine (7) te verkrijgen als een donkergroene vaste stof; opbrengst: 20,7
g (91%); mp 167-169 °C.


7VCiE2shuy
R63SqvG10C
Tq6Pv1HreF



Psilocine is gesynthetiseerd.

Deel II: Ontwikkeling van de transdermale Psilocinepatch en In-Vitro studie (LET OP: JE ZULT VERVUILD MENSELIJK VLEES ZIEN, HET IS SLECHT).
Vervolgens los ik de psilocine op in een eigen mengsel van acrylaatpolymeer (in heptaan), giet ik de oplossing in een afgietsel en gebruik ik een gietmes om de kleeflaag op 100 um te krijgen. Eenmaal gedroogd breng ik de steunlaag aan en pons ik een patch van 1 cm ^ 2 uit. Deze patch wordt gebruikt voor het in vitro onderzoek.

De volgende foto is een momentopname van het diffusieapparaat (patch bovenop de huid met water dat eronder stroomt)

7HFyq0ZSIr
HnzRkT63bU



Ik hoop dat jullie genoten hebben!
 

Attachments

  • c9nJR0egrm.jpg
    c9nJR0egrm.jpg
    1.3 MB · Views: 358
  • tbSxP5lEBY.jpg
    tbSxP5lEBY.jpg
    3.6 MB · Views: 348

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
prachtige synthese, gefeliciteerd en vriendelijke groeten!
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
75
Points
18
Hier zijn wat bonusfoto's en ook de gegevens van één run met het diffusieapparaat. We kunnen 16 monsters tegelijk uitvoeren. Om nog even toe te voegen dat dit allemaal is gedaan onder een DEA-licentie, voor het geval het alfabetteam ideeën krijgt. Destijds waren we misschien een van de weinigen die een in vitro studie uitvoerden met een psilocinepleister. Het kopen van psilocine van een particulier bedrijf zou ongeveer $5.000 per gram kosten. Veel mensen denken dat psilocybine een betere kandidaat is voor transdermaal of sublinguaal gebruik, maar die grote fosfaatgroep vermindert de permeatie enorm.

E3NmaJHbSP

(Foto van ons huidpermeatielab)


(Onze analyseruimte, met onder andere een HPLC met DAD en fluorometerdetector, LC-MS/MS en een ATR-FTIR).
O9LVhn2Krt



X0knNgxjwa

(Voorbeeld van de patch, de zilveren laag is de "voorkant van de patch, naar buiten gericht", de middelste laag is de geneesmiddellijm en de doorzichtige laag is de release liner).

PAS OP, DE VIDEO HIERONDER IS NIET VOOR DE ZWAKKEREN VAN HART (SKIN DERMATOMING)


d

Samengevat zou een kleine 1 cm ^ 2 ongeveer 1,8 mg afgeven in de loop van 24 uur.
Dit zou ideaal zijn voor een indicatie, zoals het verminderen van ontstekingen bij kinderen die lijden aan het fragiele x-syndroom.

Ook ... ketamine freebase is ZEER permeabel. Zet 100 mg ketamine HCl om in ketamine freebase (los ketamine HCl op in water, voeg 2M NaOH toe tot de pH 9 bereikt, filtreer, droog). Wrijf gewoon wat van de freebase op je huid en het wordt binnen enkele seconden geabsorbeerd.

Dus de flux voor ketamine vrije base in een pleister is ongeveer 120ug/hr/cm^2. Het oppervlak van volwassenen is ongeveer 18.000 cm2 (mannen) of 16.000 cm2 (vrouwen). Laten we zeggen dat je 10% van het lichaam van een man en een vrouw in deze ketamine patch zou wikkelen; voor mannen zou je dan 216 mg ketamine per uur toedienen en voor vrouwen 160 mg ketamine per uur. Let wel, dit kan je 8-12 uur achter elkaar in een k-gat sturen,

Ik heb gewerkt aan biologisch afbreekbare implantaten die gemaakt zijn van PLA, PGA, PLGA, enz. en die elk uur een consistente hoeveelheid medicijn kunnen afgeven gedurende 30, 60, 90 of 180 dagen. Voorbeelden van deze systemen voor het toedienen van medicijnen zijn onder andere Subcutane biologisch afbreekbare implantaten voor HIV Pre-Exposure Prophylaxis (PrEP), Ozurdex® (dexamethason intravitreaal biologisch afbreekbaar implantaat), oestrogeen, enz.

Stel je voor dat je een biologisch afbreekbaar LSD-implantaat ontwikkelt dat 6 maanden achter elkaar 100 ug/uur afgeeft... ik weet zeker dat de FBI daar al aan heeft gedacht. Je brengt het polymere bolletje met de LSD API aan op een dartpijltje, je snapt wat ik bedoel.


Hieronder vind je de gegevens van de psilocinepleister. Bedankt dat je naar mijn lezing bent gekomen.

Vs9irq3m6T
 
Last edited by a moderator:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Zo opwindend onderzoek! Bedankt voor het delen.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Oh ik mis de dagen zo erg toen ik nog academisch onderzoek deed.... er zijn geen woorden om te beschrijven hoe goed ik me voel als ik wetenschap zie. Ga zo door!

P.S. Toegeven dat ik echt dol ben op je werk heeft naar verluidt psychothe*****utische waarde, dus alsjeblieft....
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Wow, dat is echt geweldig.
 

Octopusssss

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 20, 2022
Messages
31
Reaction score
13
Points
8
Hallo. Bedankt voor je geweldige werk. Ik denk erover om stap 2 te veranderen.

Stap 2: Psilocine synthese

Stap 2A: Een 2000 mL, vierhals, rondbodemkolf werd uitgerust met een bovenroerder, J-Kem temperatuurregelaar, een druppeltrechter van
250 mL druppeltrechter en een rubberen tussenschot waardoor een positieve druk van droge N2 werd ingebracht. Het tussenschot werd verwijderd en de
kolf gevuld met achtereenvolgens 3-[2-(dimethylamino)-2-oxoacetyl]-1H-indol-4-yl acetaat (6; 31,5 g, 115 mmol) en 2-CH3-THF (1000
mL). De kolf werd ondergedompeld in een ijsbad bij 0 °C en een oplossing van 2,3 M LiAlH4 in 2-CH3-THF (140 mL, 322 mmol) werd toegevoegd via de druppeltrechter van 250 mL.
de druppeltrechter van 250 ml. De druppeltrechter werd gespoeld met extra 2-CH3-THF (20 mL). De LiAlH4-oplossing werd druppelsgewijs toegevoegd
met een snelheid om de temperatuur onder 20 °C te houden.

Kan LiAlH4 worden vervangen door natriumborohydraat of aluminiumamalgaam? Denkt U dat dit mogelijk is en wat zou het beste oplosmiddel zijn voor een dergelijke synthese?
 
Top