Question ECHTE BURGERSCHAPSPRIJS...

Rangegate

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ik heb toegang tot de corrupte officiële kanalen van een West-Afrikaans land, waardoor ik staatsburgerschap kan kopen en paspoorten kan uitgeven. Ik herhaal, dit is geen vals paspoort, maar een heel echt paspoort, een verlening (technisch gezien een erkenning) van staatsburgerschap en de facto (als je dat wilt) een nieuwe identiteit.

Vraag: wat zou de juiste prijs zijn voor een dergelijke dienst? Ik ben van plan om een winkel op de DW op te zetten en moet de markt verkennen, kijken of iemand geïnteresseerd is, enz.
 

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
Goedendag broeder
Het probleem met deze Afrikaanse identiteit is volgens mij dat het geen sterke paspoorten zijn. In Latijns-Amerika kun je een identiteit krijgen met alles erop en eraan. 10k tot 20k USD. In Europa kun je 50 tot 100k euro krijgen. Alles hangt af van wie je kent en hoeveel de tussenpersoon in rekening brengt. Ik denk dat als je een nieuwe identiteit krijgt, het er een moet zijn met een sterk paspoort.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
wat is de wettelijke garantie?
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
206
Reaction score
145
Points
43
Deals
15
Hoe kan dit worden gecontroleerd?
 

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
Als je bij de rite person koopt, koop je van overheidsmedewerkers, dus soms moet je naar het land om vingerafdrukken in het systeem te laten zetten enz.
 

Rangegate

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Ik weet het niet, maar het is legitiem. Kan alleen verifiëren nadat je het hebt
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
je kunt deze service makkelijk verkopen voor 50k euro maar het is moeilijk te geloven dat een Eu burger op deze manier een nieuwe identiteit kan krijgen. kun je iets beter uitleggen welke identiteit je gebruikt? kloon je bestaande identiteit? veel voortvluchtigen zullen jouw service overwegen. hoe lang duurt het hele proces? moet de potentiële klant persoonlijk komen of kun je zelfs alles opsturen zoals paspoort en papieren? als je opstuurt staan er stempels op het paspoort? sorry voor de vele vragen maar als dit legaal is heb ik misschien rijen voor mijn deur voor aanvragen, veel vrienden nodig.
 

Morda

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Als je persoonlijk naar een bepaald land moet komen om documenten te verkrijgen, is dat een tekortkoming. Hoe verwacht je dat ze überhaupt kunnen reizen? Ik kan begrijpen dat als ze al in de EU zijn (Schengengebied) het vrij verkeer is zonder grenzen, maar om eerst als voortvluchtige in de EU te komen om je paspoort te krijgen is te riskant.
Zou geen zin hebben, noch reizen overal tbh als je wilde door bepaalde agentschappen.

Systemen werken meestal op het matchen van mensen, vergelijkbare leeftijd en uiterlijk. Heel moeilijk in sommige gevallen, heel gemakkelijk in andere. Houd er rekening mee dat de meeste paspoorten tegenwoordig RFID hebben, waarin biometrische gegevens zijn opgeslagen. Een vingerafdruk of een oogscan (meestal een vingerafdruk). Ze gaan in de richting van een volledige gezichtsscan (zoals onze telefoons doen om te ontgrendelen... >.>)

terug naar het onderwerp

het hangt er allemaal vanaf waar je het voor nodig hebt.

Wil je van A naar B, dan moet je afhankelijk van waar A is en waar B is verschillende methoden overwegen.
Of heb je gewoon een nieuwe identiteit nodig om je ergens te vestigen zonder veel buiten de grenzen te reizen (zoals bijvoorbeeld in het Schengengebied, je kunt vrij rondrijden in Spanje, Duitsland, Frankrijk, Polen, Litouwen enzovoort) zonder ID-controles.

Uit mijn persoonlijke ervaring blijkt dat die Afrikaanse paspoorten niet veel waard zijn. Veel succes met het verkrijgen van een visum als je ergens naartoe wilt reizen 🤣. Ze zijn goedkoop, maar net zo nuttig als een stuk geprinte a4-pagina op je HP-laserprinter thuis, en als ze gelamineerd zijn, kunnen ze meer waard zijn dan een Afrikaans paspoort.
Maar hé, waar een wil is, is een weg. 😁
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
27
Points
28
Kun je deze nieuwe identiteitsdienst in Oost-Europa krijgen?

Hoe bent u er in de eerste plaats in geslaagd om de connecties met de corrupte ambtenaren te krijgen?
 
Top