Vraag voor de gemeenschap

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Dit forum heeft een echte drugssynthese-ondersteunde gemeenschap heb ik gemerkt. Zijn velen van jullie scheikundigen met een universitaire opleiding? Hardcore hobbyisten? Hoeveel zou iemand moeten investeren om de apparatuur te kopen voor een kaal basislaboratorium (misschien eentje waarmee je meer dan één geneesmiddel kunt synthetiseren) Ik ga me verdiepen in een aantal eenvoudige recepten en kijken of ik denk dat ik het zou kunnen.

Een pluim voor jullie allemaal. Ik vind het zo fascinerend dat jullie in staat zijn om wat chemicaliën samen te voegen om de drugs te maken waar we allemaal van houden. Jullie zijn een soort tovenaars (afkomstig van iemand die maar één scheikundeles heeft gehad en die met moeite heeft gehaald).
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
De investering kan minimaal zijn. Het hangt allemaal af van wat je gaat synthetiseren en in welke hoeveelheden je van plan bent te produceren.
Om bijvoorbeeld mephedrone in kleine hoeveelheden te synthetiseren heb je alleen wat glaswerk nodig, verder heb je geen apparatuur nodig. Maar als je 100 kg mephedrone per week gaat produceren, zul je wat dure apparatuur moeten aanschaffen.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
eerlijk gezegd krijg ik elk jaar of 2 een nieuwe hyperfixatie en dit is mijn huidige ^^;

ik heb nog geen glaswerk of precursors omdat ik blut ben, maar ik werk eraan. ik heb scheikunde amper gehaald op de middelbare school. ik was er nooit in geïnteresseerd (of goed in) tot voor kort. eerlijk gezegd is het spul dat je nodig hebt om drugs te maken niet zo duur, ik heb gewoon andere dingen die ik meer nodig heb lol.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Heel interessant... Ik heb de boodschappenlijst bekeken. Dan heb ik tenminste een goede bron als ik vragen heb!
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Mr. Heisenberg heeft het natuurlijk goed begrepen. Het hangt ervan af wat je wilt doen. Spoiler alert, je zult waarschijnlijk geen LSD maken, als het al ooit gebeurt - net als de rest van ons, zonder een serieuze investering in apparatuur, moeite, tijd en geld, en wat ik bedoel is dat het zelfs dan geen gemakkelijke taak is. Je kunt waarschijnlijk alles krijgen wat je nodig hebt, inclusief glaswerk en laboratoriumapparatuur om alles te maken wat je wilt (binnen redelijke grenzen) en ook de benodigde precursors kopen om je te richten op batches van 20 gram amfetamine en aan de slag te gaan voor $500 of minder, en die prijs is waarschijnlijk inclusief het verpesten van je eerste lading ingrediënten door mislukte pogingen en nog wat wisselgeld overhouden, misschien afhankelijk van je bron voor producten en de gekozen route.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Dus amfetamine maken moet een soort kunst zijn als je waarschijnlijk je eerste partij verpest? Geen eenvoudig kookboekrecept?
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Afhankelijk van de route. Als ik efedrine converteerde, kon ik me***** vanaf het begin creëren. Dat was in het begin van de jaren 90. Toen pillen nog makkelijk waren, liep ik zonder lidmaatschap cosco binnen en vulde een karretje. maakte hun schappen leeg. Amoniak kan je pijn doen als je die route neemt.
Prop routes zijn ingewikkelder
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
"Dit is kunst, meneer White! U bent een kunstenaar! .... Bedankt Jesse, ik ben blij dat je het goedkeurt...."
Ja. Ik ben van plan om een paar batches te verpesten, en als je dat niet doet... nou shit, dan ben je nu de man dawg...

Amfetamine is echt simpel voor zover het gaat om pure syntheses. Het is net iets moeilijker dan een PSE om meth te maken... deze jongens laten het er in de video's uitzien als een kom cornflakes. Ik kan het zelf nog niet zeggen, maar zet me maar bij de coach! Toen je de ontmoedigende taak op je nam om meth te leren maken, dacht je niet dat het zo simpel zou zijn als PSE koken in wat waterstofjoodzuur (wat dat ook is) voor een paar uur.... a/b extract, HCl gas laten borrelen, het zout opvangen en het wassen met aceton. Nauwelijks chemie toch? Het kost wel een paar stappen om er te komen, er komt wat werk en risico bij kijken, lieve heer, doe de RP en I2 bij elkaar, kook een beetje en voeg een gelijke portie water toe, daar heb je je HI zuur.... Een scheutje van dit en een klodder van dat, simpel genoeg toch? Het kan zijn dat het je in het begin niet lukt, waarschijnlijk niet - dus verwacht het. Blijkbaar lukt het zelfs getrainde experts niet om de eerste keer te experimenteren. Ik kan je verzekeren dat het NIET moeilijk is als je problemen nauwkeurig kunt oplossen en op een veilige manier van fouten kunt leren. Als je net als ik autodidact bent, wees dan geduldig en volhardend. Wees vooral veilig. Niets van dit alles maakt nog uit als je de boel in de fik hebt gestoken en in de gevangenis belandt of dood bent. Ga op je eigen tempo en leer nog een dag.

Mijn advies: oefen eerst met "voedselchemie". Ze noemen ze niet voor niets chef-koks en koks. Leer een paar gerechten te maken, vakkundig, zonder iets te verbranden of iemand ziek te maken. Bestudeer je organische chemie grondig, leer technieken, bekijk video's, lees, lees, lees! Maak jezelf vertrouwd met de terminologie. Begin klein en eenvoudig en oefen wat dingen. De goudmijn is wanneer iemand in eenvoudige bewoordingen uitlegt wat er werkelijk gebeurt tijdens een bepaalde fase van een reactie, de wetenschap erachter - wat gebeurt er, wat is er veranderd? Hoe? Waarom? Magie begrijpen, het bezitten, het de jouwe maken... en het dan zelf uitvoeren. Ik zag in een ander bericht dat iemand de schrijfsels hier "scheikunde uit het stenen tijdperk" noemde, verouderd en nutteloos voor de meesten, maar wel vermakelijk. Ik denk, ga maar terug naar je superlab en druk op "START" voor je eigen dingen. Voor de rest van ons: Laat de kunstenaars s*****eren. Wanneer jullie stomme beschaving in elkaar stort en jullie er niet meer achter kunnen komen hoe jullie de stroom weer aan kunnen zetten of hoe jullie nog meer precursors uit China kunnen krijgen. De dinosaurussen zullen voorbij thunderdome zijn.

De aflevering van Hamiltons met Fester in het duivelspak en de MDMA-chef met de pruik. Cooler dan de andere kant van het kussen als je het mij vraagt! Vanaf nul beginnen, 15-20 stappen weg, misschien meer, en alleen in de winkel gekochte spullen gebruiken om ~100g goed, schoon product te maken. Wat? Verbazingwekkend... magie.... Kunst! ......... Ben je niet vermaakt?
 
Top