Question Vraag over de aankoop van een 20L batch reactor.

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
17
Points
8
Ik ga binnenkort dit batchreactorvat van 20 liter kopen en had een aantal vragen.

Met de volgende korte hoofdspecificaties
1) Bovenliggende roermotor met tandwielreductor
2) Afzonderlijk glazen deksel met 7 nekken
3) Uitgeruste vultrechter en condensatorset
4) Glazen rondbodemvat met één laag en afvoerklep
5) Roestvrij stalen verwarmingsbad met afvoerklep

Nu ga ik deze bestellen bij DDP. Dus alles is al geregeld bij aankoop. Nu was ik alleen benieuwd is het eigenlijk verboden om dergelijke producten particulier aan te schaffen? Kan er weinig informatie over vinden. Ik neem natuurlijk mijn eigen maatregelen bij aanschaf zoals compleet andere plek en plus ik ga het apparaat testen op zenders. Misschien een beetje paranoïde van me maar better safe than sorry.

Maar ik kan me ook voorstellen dat er natuurlijk alarmbellen gaan rinkelen bij de douane of wat dan ook als goederen per ongeluk gecontroleerd worden. is het niet verboden om deze apparatuur privé aan te schaffen? En hebben ze het recht om je goederen tegen te houden en bijvoorbeeld een aankoopverklaring van dit product te overleggen, zo ja. Wat is het beste antwoord?

Bedankt voor het lezen van dit topic en laten we allemaal onze kennis delen om onze kaarten goed uit te spelen.
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Stuur naar het Duits en neem met buste en ga naar uw land is veel winkel waar ze verkopen als deze reactor im Polen
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hallo,

Chemische reactoren zijn erg dure apparatuur.

Mag ik vragen waarvoor je het gaat gebruiken, welke synthese?

20L reactor is niet veel, het kost je x5 keer het bedrag dat normaal glaswerk je kost, mijn eigen mening is dat alles onder de 50L reactor het niet waard is, je kunt gewoon glaswerk kopen en een magneetroerder gebruiken.

Dit is het moeilijke deel, de wet. Ik zou zeggen dat 99% van de mensen niet weet hoe de wet in hun eigen land werkt, en nog minder in andere landen. De wet is zelden zwart op wit geschreven, dat wil zeggen dat er niet in staat of bepaalde dingen legaal zijn of niet, het moet geïnterpreteerd worden.

Bijvoorbeeld, ik ga het land niet noemen, maar er is een land in West-Europa waar je geen chemische reactoren of rotovaps mag kopen, herverkopers verkopen het alleen aan bedrijven, scholen, overheid, enz.

Maar het is ook niet illegaal om als particulier te kopen en te importeren.

Maar het is ook niet illegaal om het als particulier te kopen en te importeren. Maar hier komt het grijze gebied, als je er een koopt en het wordt onderschept door de douane, mogen ze het niet in beslag nemen, maar de wet geeft ze wel het recht om je op een volglijst te zetten en een huiszoekingsbevel te krijgen voor illegale activiteiten vanwege een verdachte aankoop van apparatuur.

Dus, mijn aanbeveling aan jou is, als je in Europa woont, ga naar de verkoper, betaal contant en vervoer het als een normaal pakket in je auto over de landsgrenzen, dit is de absoluut veiligste manier.

Vriendelijke groeten

PS: Een ander goed voorbeeld hiervan is de precursor "P2nP" Ik heb zoveel misleidende "verklaringen/aannames" gelezen over de legaliteit van deze precursor in Europa. En deze precursor bevindt zich ook in het grijze gebied van de interpretatie van de wet in enkele landen in Europa.

Elk land in Europa heeft een controlelijst / precursorenlijst voor illegale precursoren zoals P2P of APAAN, maar tot nu toe heeft nog geen enkel land de precursor P2nP als verboden stof op de lijst staan.

MAAR, de wet zegt ook dat als je een precursor koopt die niet op de lijst staat, maar die gemakkelijk kan worden gesynthetiseerd voor marginale winst van een illegale stof, deze ook zal worden geclassificeerd als het eindproduct, in dit geval amfetamine.

Dus als je wordt gepakt met de stof P2nP kun je worden aangeklaagd voor het importeren van amfetamine. Zo werkt de wet.

Veel mensen begrijpen dit niet, ze kijken alleen maar naar de controlelijst voor precursoren, ze zien de precursoren niet op de lijst en ze zeggen gewoon "Oh, het is legaal" NEE!
 
Last edited:
View previous replies…

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
17
Points
8
Voor 4MMC begin ik met kleine syntesis om de hele 4MMC voortgang goed te begrijpen. Van daaruit ga ik naar een reactor van 100/200L met dubbel glas.
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Productie op grote schaal en op kleine schaal zijn twee verschillende werelden. Op grote schaal moet je je houden aan strikt gedefinieerde regels en kan een kleine fout grote verliezen veroorzaken.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Ik heb dit feit keer op keer beargumenteerd: "Opschalen is niet intuïtief. Zoals de heer zei, kunnen grote verliezen financieel zijn, tot evacuaties aan toe of erger. Ik zal niet liegen, maar die reactor is *****y als de goden snelheid maat.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Er is geen reden om te beginnen met een reactor van 20 liter voor deze synthese.

Je kunt net zo goed beginnen met gewoon glaswerk, want als je eenmaal begint met industriële productie zul je je 20L reactor nauwelijks gebruiken en is het onnodig geld dat je uitgeeft.

Je moet weten hoe je moet kruipen voordat je kunt lopen.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
512
Points
63
Deals
5
Dit is niet waar, ik heb de berekeningen gemaakt.Een verwarmde roermantel met een 20L 3 necker is ongeveer 1000E plat, als je overhead dezelfde prijs ish, je aftrekt van de mantel omdat je alleen warmte nodig hebt en je voegt toe voor de roerder zelf.Je voegt alle andere spullen zoals condensors, val, standaard, klemmen, verwarming "box" + sonde, krikken kom je op 2000E EASY.
Een 20L is 2,2k VERZEND DDP en het is een compleet pakket.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hallo,

Ik weet niet van welke apparatuur je berekeningen hebt gemaakt, maar hier is een complete opstelling die ik heb gemaakt. Het enige dat ontbreekt is een adapter met twee halsopeningen die boven op de florentijnse kolf past, wat nog eens 62zl extra kost.

Al met al een compleet systeem voor 530euro + verzendkosten 30euro in Borosilicaat 3.3 glas.

Nu heb je 1500 euro bespaard die je kunt besteden aan ventilatie, beveiliging of een andere opstelling.

Het systeem bestaat uit het volgende:

Magneetroerder met verwarming (340c)
Magneetstang
Florentijnse kolf
Adapter
Adapter met twee hals
Bolvormige Dimroth-condensor
Druppeltrechter

Dezelfde onderdelen als in een 20L glasreactor-

C4QLoDRszw
 
Last edited:

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Er is een spreekwoord in Amerika.

Citaat: "Je kent de wet, maar je begrijpt de wet niet".

Dit is in veel gevallen waar
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
17
Points
8
De verkoper komt uit China, anders zou ik natuurlijk zelf met de auto gaan. Maar deze A++ kwaliteit en goede prijs voor kleine synthese te begrijpen. Daarom zei ik dat ik mijn eigen maatregelen nam om veilig te zijn.

Zoals, Niet mijn naam op de bestelling, plaats voor levering is niet van mij en ik zal ook het scannen van de reactor voor bugs....
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
In Polen kunt u het kopen, maar veel duurder
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Natuurlijk kun je een valse naam en een vals adres opgeven, maar ook hier is een voorbeeld van voorzorgsmaatregelen waaraan je niet kunt ontsnappen.

Als je reactor wordt gepakt tijdens het transport, kunnen de douane en de politie een spoor op je reactor zetten, dus als je hem uiteindelijk ophaalt zullen ze je alsnog pakken. De enige echte mogelijkheid om hieraan te ontsnappen is door een zogenaamde "Goal Keeper" te hebben, iemand die de bestelling bij je ophaalt en als hij of zij wordt gepakt je niet verraadt.

Je enige hoop dat dit haalbaar is, is als het niet opgemerkt wordt door de douane, anders zul je zonder twijfel gepakt worden, wees nalatig met hoe de wetshandhaving werkt.
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
17
Points
8
Het is niet verboden om hier te kopen, maar er gaan gegarandeerd alarmbellen af als het wordt opgemerkt. Daarom vindt de levering plaats op een compleet andere locatie en wordt het pakket eerst gescand op zenders. Het pakket dat wordt afgeleverd is neutraal en zit in een zeer stabiele houten kist. Belastingen en dergelijke zijn al betaald, dus als er een controle is, is het een willekeurige controle. Wat zou de beste verklaring zijn om dergelijke apparatuur te kopen als het niet bij wet verboden is. Het gaat om Nederland.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Zorg ervoor dat de scan niet gezien kan worden. Als de politie buiten toekijkt, scan dan niet waar ze het kunnen zien.

Als wordt geregistreerd dat je het hebt gescand, zal de politie dat gebruiken om aan te tonen dat je wist dat wat je deed verkeerd was en dat je probeerde niet gepakt te worden. In plaats van dat ze moeten bewijzen dat je weet wat het is, als dat duidelijk is.
 

BadBoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Je kunt een kolf van 2x10 liter en een magneetroerder kopen. Het werkt hetzelfde als een reactor en is veel goedkoper.
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
Bro je lijkt niet te weten wat er aan de hand is met china, ze smokkelen altijd dingen voor je als andere dingen dan gedeclareerd.door hun eigen transit systemen in containers vol met legale spullen.ze zullen geen *****ing tracker in je pakket stoppen xd .stop met het verspreiden van fud.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
3V6*****lPMQB
 
View previous replies…

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
De afbeelding komt uit een andere thread van bbgate, dit zou een manier kunnen zijn voor de douane om de goederen te traceren...
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
Niet alles wat je op internet kunt vinden is waar.
Misschien heeft het te maken met gebruik of een rijk land als Nederland.
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
Wie plaatst er verdomme een tracker in een doos die afval is? Ik weet niet wat ze willen tracken? Een vuilniswagen?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
@tajira,

Je interpreteert verkeerd wat ik schreef, "track" op een pakket zetten betekent niet direct dat ze een "Tracker" zetten, "track" op een pakket of een item zetten is een synoniem voor verschillende routes om pakketten te volgen, niet alleen met trackers, maar ik neem aan dat je dit al weet?

En ik weet eigenlijk wel hoe de echte wereld werkt, omdat ik uit de eerste hand ervaring heb met wetshandhaving en douane.

Maar ik denk dat jij je richting hebt geleerd door naar BreakingBad en Narcos te kijken?

In plaats van onzin te spuien, zou je ons kunnen vertellen wat je uit eerste hand hebt geleerd?

PS: Nederland is een regio, geen land, het is gebaseerd op het land Nederland waar je naar verwijst, neem ik aan.
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
17
Points
8
Je kunt duidelijk niet lezen. Wie heeft het over China die trackers plaatst. Ga een IQ-test doen of zoiets met je ''xd''. Je weet duidelijk nog niet hoe deze wereld werkt.
 
Top