Question Kwaliteit boven kwantiteit

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Moet ik mijn amfetamine zo zuiver verkopen als het is voor duur of moet ik het minder gezuiverd maar goedkoper verkopen?

HHH
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Het lijkt erop dat elk gebied anders is, of in ieder geval elke gebruiker afhankelijk van de stof. Ik betaal altijd liever voor kwaliteit en verkoop alleen kwaliteit in plaats van producten van lagere kwaliteit die misschien goedkoper zijn. Ik betaal bijvoorbeeld liever $25 voor echte oxy dan $8 voor een geperste. Maar niet iedereen denkt er zo over
 
  • Like
Reactions: HHH

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Verkoopt u aan wederverkopers of consumenten? Ik denk dat veel klanten de voorkeur geven aan puur. Ik wed dat wederverkopers het ook leuk vinden en ze kunnen snijden als ze dat willen.
 

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 21, 2024
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Een beetje klanten en een groothandel
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Ik heb een klant die een product koopt dat ik elke maand krijg en wanneer ik het krijg is het zo puur als het maar kan zijn en hij wil de hoogste prijs betalen voor alles, wetende dat hij te veel betaalt omdat hij nergens anders dezelfde zuiverheid kan krijgen. Toegegeven, die kerel heeft geld en dat zijn de beste klanten. Als je zo'n kerel kunt vinden met een dikke rekening die je product goed vindt, kun je de prijs bepalen zoals je wilt als ze het nergens anders zo goed kunnen krijgen en ze zullen het betalen. Het perfecte voorbeeld zijn pijnstillers in sommige kleine steden zonder aanbod en met een grote vraag, zelfs de armste verslaafde betaalt bijna $2 per mg, gewoon omdat ze het nergens anders kunnen krijgen. In landelijke gebieden is veel geld te verdienen als je de juiste mensen kent.
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
66
Points
18
Je moet het zo zuiver mogelijk maken en elke keer proberen de zuiverheid te verhogen.
Beschouw het als een investering in je vaardigheden, in het begin zal het meer tijd kosten, maar later zul je beseffen dat het maken van 99%+ zuiver zout niet veel extra geld of tijd kost.
Good Manufacturing Practice (GMP) is een optimale langetermijnstrategie om geld, reputatie en goed karma te verdienen.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Altijd. Altijd. Kwaliteit boven kwantiteit.
Het enige product dat versneden zou moeten (en moet) worden is [ruwe] fentanyl - of een ander extreem krachtig opiaat of kalmeringsmiddel. Elke stof waarvan het ruwe product mogelijk dodelijk is voor de gemiddelde consument.
Je bedriegt eigenlijk alleen jezelf door te proberen extra geld te verdienen. Oké, je verdient $20 extra aan sommige verkopen en/of rekt elke gram een tientje of twee uit. Het zal niet lang duren, en als dat wel zo is, maak je waarschijnlijk misbruik van iemand die wanhopig is, en dat zal wrok opwekken - het type dat je niet ziet aankomen. Zodra de volgende man langskomt met beter spul, zal hij je zaak overnemen. Als dit gebeurt, kun je maar beter hopen dat je concurrent een zending mist en de klant niet wil wachten. Op die manier kun je een ander spel spelen om hen wat rauw product te geven en je reputatie en klantenkring terug op te bouwen.

Uit ervaring sprekend, meestal is een verslaafde behoorlijk loyaal aan zijn beste dealer, hij wil proberen hem veilig en geheim te houden zodat hem niets ergs overkomt. Als er stront aan de knikker is, zullen mensen waarschijnlijk eerder hun achterdealer met het waardeloze product opgeven dan de goede - ofwel om te verklikken, ofwel om te bestelen ... wat dan ook. De man met het waardeloze product is waarschijnlijk niet de eerste die wordt uitgenodigd voor het feestje... "Ja, hé iedereen, dit is de man met de amfetamine die nauwelijks iets doet en smaakt naar acetaminophen." ... Ze zullen zeggen, "bel die andere man... Ik betaal liever die extra $20."

o7
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik denk dat dit waarschijnlijk het beste advies is om shit puur te houden
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Verkoop het voor een beetje meer geld en win vaste klanten, als je een betrouwbare dealer bent met zuivere producten zal iedereen je respecteren en op je rekenen, versneden producten zijn versneden producten, zuivere producten zijn zuivere producten. Einde verhaal
Puur potent hoog= meer vaste klanten
Gemiddelde cut high= minder klanten en weinig tot geen vaste klanten
Naar mijn mening zijn vaste klanten het belangrijkste in de straathandel.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Ik heb het snijden van producten nooit begrepen, andere ervaringen, andere levens, misschien ben ik gewoon niet op de hoogte. Maar voor mij is de Gouden Regel echt een superieur product. Ik wil geen klanten zoeken, ik wil dat ze mij zoeken omdat mijn spul zo goed is, dat lijkt me echt een no-brainer....
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
63
Points
18
Het verspreiden van een kwaliteitsproduct helpt ook om de gewetenloze actoren uit te schakelen, wat iedereen ten goede komt.
 
Top