Question Drugstest mislukt

Huey Freeman

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Weet iemand waarom sommige drugstests 4mmc,3mmc etc als metamfetamine aangeven?
Ik weet dat ze misschien drugstests kapot hebben gemaakt, maar misschien is er ook een andere reden.
En wat voor "trucjes" gebruiken jullie om door een willekeurige drugstest te komen als je achter het stuur zit?
 

soprano82

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 26, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Het is niet echt een truc, maar ik zou water inladen en een paar keer plassen voordat ik in het voertuig stap, of schone urine bij me houden als ze je niet te goed in de gaten houden. Mits het een urinetest is natuurlijk.

Zoek ook een site/forum/groep die bijhoudt en rapporteert waar de politie in jouw buurt tests opzet.

Ik weet dat er nogal wat medicijnen zijn, zoals ritalin, die vals-positieve uitslagen kunnen geven. Misschien kun je de agent ervan overtuigen dat je adhd hebt, gewoon een beetje bewegen en doen alsof je wordt afgeleid door de passerende auto's.
 

Huey Freeman

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Ik heb gehoord dat er "lichaamshygiene" sprays zijn die kunnen helpen bij de speekseltest (dat is wat ze gebruiken), alleen als je sprayt voordat je spuugt. Ze geven geen ingrediënten voor het product dus ik weet niet echt of ze werken zoals geadverteerd.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Als je naar de structuur van deze gesubstitueerde cathinonen kijkt, zijn ze fenyethylamine, net als meth. Amfetamine en 100 andere drugs zijn dat ook. Het is helemaal niet verrassend dat ze aangeven dat het amfetaminen zijn. Het verslaan van de test hangt sterk af van het testprotocol. Als je veel water drinkt, krijg je meestal een slechte test omdat ze het creatinegehalte controleren en dat zal laag zijn als je pis verdund is. De synthetische urine in de headshop is beter, maar als ze het naar een lab sturen, krijg je een boete voor "niet consistent met menselijke urine" (overkwam mijn vrouw). Je hebt minimaal 2 ons nodig en houd het warm. Een flesje contactlensvloeistof of een zoutoplossing neusspray is de juiste maat. Plak het tussen je ballen en je dij om het warm te houden. Vrouwen hebben geluk. Jullie hebben een perfecte plek voor deze 3" lange fles met een diameter van 1".
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
W5xzQgVHjk


Kijk naar al deze medicijnen. Ze hebben allemaal een fenyl (cyclohexaan met dubbele bindingen) en een koolwaterstofketen van 2-4 koolwaterstoffen (ethyl, methyl, propyl, butyl, allemaal verschillende lengtes koolstofketen) en een amine aan de achterkant ( de N-stikstof. Allemaal hebben ze een schakel achter de N. Dat is een methyl (ch³)
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Komt er een test aan? Je hebt iets nodig dat een vals positief resultaat kan geven en dat als excuus kan gebruiken? Welke andere alledaagse producten kunnen een vals positief resultaat geven? Ik heb gehoord dat Ibuprofen dat kan doen, maar ik heb het nog niet onderzocht.

Ik denk niet dat ontgiftende middelen echt werken...
 
Top