P2NP synthese, slechte kwaliteit?

adamen

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 6, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo leden. Ik wil graag jullie mening vragen (ik spreek geen Engels). Ik heb een vriend die amfetaminen maakt van P2NP (misschien refereer ik zo naar nabh4/cuci2). Het enige interessante aan kant-en-klare amfetaminen is dat ik gewoon niet de enorme euforie voel die ik zou moeten voelen, het is niet sterk. In feite gebruik ik een kleine dosis (0,05 g). Ik heb verschillende doseringen geprobeerd, maar het is onveranderd. Ik heb het laten zien aan veel mensen die ik ken en zij delen dezelfde mening. Maar als ik een Nederlandse amfetamine van hoge kwaliteit neem, gaan mijn hersenen weg, ook al zouden er minder amfetaminen in zitten. Waar zit de fout? Bedankt!
 
Last edited:

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
692
Points
93
Je moet de synthesetechniek uit elkaar halen, misschien maakt je vriend ergens fouten
 

adamen

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 6, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hij zegt dat hij zich niet vergist. Er zit geen onzuiverheid in zijn product, zou ik zo denken. Schoon, geurloos, droog poeder! Maar dan nog begrijp ik niet waarom de vervuilde Holland speed beter was?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,748
Points
113
Deals
666
Het is wenselijk om de samenstelling van elk van de stoffen uit te splitsen. Amfetamine wordt niet verondersteld "explosieve" euforie te geven. Ik neem aan dat de Nederlandse amfetamine die je probeerde onzuiverheden bevat, mogelijk methamfetamine.
 

adamen

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 6, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Betekent dit dat de hele zaak gewoon een leugenachtige illusie is over amfetamine? Mensen hebben geen idee hoe pure amfetamine is, maar als dat zo is, zal het heel moeilijk te hervormen zijn. Ik kijk naar de hoeveelheid (gewogen) 0,03g is genoeg voor een goede trip :)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,748
Points
113
Deals
666
Mensen vergissen zich vaak in hoe een stof eruit hoort te zien en welke effecten het hoort te hebben. Een straatdrug kan bij verschillende dealers dezelfde naam hebben, zoals amfetamine. Tegelijkertijd kan dit product bij elke dealer een andere syntheseroute hebben. En elke gebruiker heeft andere fysiologische kenmerken. We kunnen alleen praten over gemiddelden. Om inhoudelijk te kunnen praten, moeten we elk monster naar samenstelling uit elkaar halen en met de gebruiker van deze stof praten, waarbij de anamnese van de gebruiker ook een rol kan spelen.
 
Top