Question Amfetamine na synthese

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Ik heb met succes wat amfetamine gekristalliseerd, maar ik voel een laagje olie over de kristallen als ik ze met mijn handen aanraak. Hoe kan ik het volledig drogen?
 

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Bij verder lezen op het forum kwam ik dit artikel tegen van G. Patton voor MDMA/Ecstacy zuivering. Als iemand soortgelijke problemen heeft, is dit het antwoord.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Je kunt deze methode niet gebruiken voor amfetamine. Heb je amfetamine of methamfetamine???
 

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Hallo, ik ben me aan het voorbereiden op amfetamine koken, en als je wilt, wil ik graag meer weten over hoe je het hebt gedaan, want bij mij is deze olieachtige amfetamine waar je het over hebt echt heel geliefd bij de meeste klanten die ik heb, maar het meeste product dat ik vind is niet olieachtig, het is eigenlijk vochtig vanwege het snijproces.

Ik heb altijd gehoord dat pure amfetamine vettig is en niet vochtig, en ook kristal in plaats van witte stof of een volledig gemengde pasta, maar ik zag dit soort product alleen van een paar verkopers op het darknet.
Ook, als het mogelijk is voor u, kunt u informatie delen over geur, smaak bij het snuiven, en hoeveel gewicht heb je verloren door het drogen, zodat ik in staat ben om het eindresultaat beter te herkennen als ik het zelf probeer.

Heel erg bedankt.
 

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Ik kreeg het toen ik de meth probeerde te zuiveren door middel van AB-extractie, ik geloof dat het proces niet proportioneel correct was uitgevoerd en het was een misstap, dus ik weet ook niet precies hoe ik aan de olieachtige textuur ben gekomen. Volgens wat G. Patton op het forum zei, zou Pure amph een droog, geurloos, wit kristal moeten zijn in plaats van de olieachtige die ik hier heb.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hoi,

Jullie hebben het allebei mis, amfetamine zou niet olieachtig moeten zijn, als dat wel zo is, betekent het dat het verontreinigd is door de reactiemassa en niet is schoongemaakt.

Echte amfetamine is zoals G. Patton zegt, kleurloos, geurloos, wit.

Als het vochtig/nat is, zou dat niet van de reactie moeten zijn maar van de Aceton/IPA wassing, maar dit is heel verschillend van de geur.

Vriendelijke groeten
 

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Ik merkte dit toen ik meer onderzoek begon te doen naar dit medicijn, want niemand beschreef het als een olieachtige textuur of pasta, alle algemene bronnen maken duidelijk dat het een zout is, en zoals mensen zouden moeten weten zijn de meeste zouten in de natuur kristallen.

Ik heb geprobeerd het uit te leggen aan veel dealers en klanten die ik ken, maar dealers houden dit gerucht in stand omdat als ze het kopen, het bijna altijd een vochtige pasta is van wie weet wat, en hun leverancier weigert het droog te verkopen, net zoals dealers doen aan straatkostgangers, om het geldverlies door het droogproces te vermijden.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, het is onzin. Pure amfetamine is absoluut wit poeder en absoluut droog. Elke andere vorm is een vervuild product of verkeerd bereid. Lees mijn bericht over amfetamine om dergelijke geruchten en speculaties over amfetaminezouten te vermijden.
 

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Ja, ik ben het met je eens over het nepnieuws dat bij mij de ronde doet. Er zijn zoveel jonge mensen die alles kopen wat nat wordt voordat ze zelfs maar bereid zijn om het product te proberen dat ik koop, dat ik altijd in het lab test wanneer het aankomt en altijd 60-70% puur is zoals geadverteerd.

Ik zal je laten weten dat ze hier zo sterk in geloven, dat 2 van deze algemene gebruikers van "natte amfetamine omdat het beter is" mijn onaangeroerde product hebben geprobeerd, omdat ik dit ook gebruik voor lange nachten studeren en online onderzoek, en een van hen bleef zeggen dat het niet werkte bij hem toen zijn kaak danste als Patryck Swysse in "Dirty dancing".

Ik nam hem op en liet het een paar dagen later zien, maar hij kocht nog steeds hetzelfde product.

Ik slaagde erin om 5 dagen wakker te blijven met slechts 3'5 gr van dezelfde batch die ze bij mij testten.
 
Top