Question Methaqualon - Quaaludes

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
Heeft iemand andere informatie dan synthese over Quaaludes? Ik hoor er veel positieve vibraties over, maar niet veel interms van toegang tot.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
43
Points
18

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
Ik ben op de hoogte van de synthese, ik was gewoon verbaasd dat men toegang kan vinden tot zoveel drugs op een enkele locatie, maar geen aanwijzingen naar Ludes. Ik heb een aantal van de zeldzamere chems gezien, misschien zit er geen geld in? Gewoon nieuwsgierig.
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Ik heb quaaludes gemaakt van isatoïnezuuranhydride en O-toluidine met acetylaceton. Het gerapporteerde rendement op erowid is 80%. Ik kreeg hooguit 30%, dus volgens de hoeveelheden van de procedure was de uiteindelijke opbrengst ongeveer ~4g. De reagentia zijn voor het grootste deel erg goedkoop, maar als de doses een paar honderd milligram zijn, wordt het vrij moeilijk om veel doses te maken. Daarom is de prijs meestal onredelijk voor de meesten. Ik zou ze hier kunnen verkopen als genoeg mensen geïnteresseerd zijn en bereid zijn het prijskaartje te betalen.
 
View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Veel mensen die MQ nog nooit geprobeerd hebben, willen het gewoon omdat ze niet weten wat voor ongelofelijke heilige graal deze verbinding is als ze op de juiste manier gemaakt wordt, wat HCL of Freebase ook is. Of ze DENKEN dat ze het geprobeerd hebben, een van die troepjes, of te zwak, of giftig, of mutageen, of stuiptrekkingen veroorzakend - er zijn genoeg analogen die faalden. En degene die werkt, is a) spelen met je eigen gezondheid om een genmutatie te krijgen of bedwelmd te raken b) het slaat sterk aan met slechts 1/6e van de benodigde dosis MQ. Maar het is helemaal niet het nirvana van de echte, originele versie.


De productiekosten zijn ongeveer 12-17 usd/g als het goed wordt gedaan. Meestal wordt het verkocht voor 90 usd/g, voor grotere hoeveelheden misschien voor 60 usd/g. Maar er zijn oude freaks die ervan genoten toen het nog verkrijgbaar was in apotheken - die zijn bereid om zelfs 120-150 usd/g te betalen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
43
Points
18
Ik waardeer de informatieve berichten echt. Het stond altijd al op mijn bucketlist, maar ik was huiverig vanwege het gebrek aan gerenommeerde batches die ik heb gevonden en de afwezigheid van een veelbelovend analoog.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Oom heeft zeker gelijk ;) Ik bedoel, met 300 mg ervaar je eerst een genot dat de spieren doet smelten en vervaagt in een totaal ontspannen toestand, na 30-45 minuten begint de tweede fase, je voelt je misschien 10 minuten slaperig en een beetje duizelig, maar de zorgen worden weggespoeld door een orgastische warmte die zich in je lichaam voortplant, zoals het beste van opioïden gelukzaligheid. Maar dan zonder vervelende knikjes. Wanneer je denkt dat het niet beter kan, treedt na 60-70 minuten de laatste fase in, die je lichamelijke welzijn aanvult met een zeer humeurige, zachte euforie - gezellige stimulatie die de cirkel rond maakt en de meest wenselijke staat bereikt die drugs kunnen bieden (tenzij je natuurlijk op zoek bent naar psy/dissos effecten). Na ongeveer 3 uur, nadat je de tijd in nirvana hebt doorgebracht maar met een zeer lucide, geanimeerde geest - zonder wakker te worden in een andere kamer zoals gemakkelijk kan gebeuren met benzoblasten of sterke opioïden, kun je gaan slapen en de beste slaap hebben die je je kunt herinneren, fris en totaal tevreden wakker worden van de ervaring.

Oom had waarschijnlijk verhalen kunnen vertellen over iets dat zelfs de hemelse ervaring van MQ overtrof, een andere klasse die nergens meer te vinden is, behalve voor wat bijna-nul recreatief gebruik - wat bijdraagt aan de MQ'sque ervaring, een extra on-set eerste 20 minuten die een piek van euforie en stimulatie geven zoals het beste van cocaïne en puurste amfetamine gecombineerd - voordat je overgaat in de andere 3 fases die hierboven beschreven staan.

Momenteel heb ik het IRL erg druk, maar ik zou het leuk vinden om meer over zulke onderwerpen te praten - het liefst in een privégroep?

Aan alle andere lezers die MQ-analogen overwegen: doe wat je wilt, maar blijf uit de buurt van NMQ, het zou je echt een gratis kanker kunnen geven (niet dat het zeker zal gebeuren als je het probeert, maar toch, tussen de toxiciteit en het onbekende "hoeveel is te veel om een mutageen effect te krijgen", afgezien van het feit dat het niet is zoals de echte MQ - is het niet de moeite waard om een risico te nemen. MMQ geeft je stuiptrekkingen bij > 40-50 mg, ik zou zo'n ervaring ook niet aanraden. En als je iemand vindt die beweert het echte spul te hebben en je gaat het kopen, laat het dan voor je eigen veiligheid testen in een laboratorium. Blijf alsjeblieft veilig, zulke mooie verbindingen kunnen om verschillende redenen dodelijk zijn en ze moeten niet worden beschouwd als "RC's" van andere bekende klassen.
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Je hebt helemaal gelijk over de analogen. Ik heb mebroqualone en mecloqualone gemaakt en geprobeerd, en ze lijken in niets op het echte spul. Ik was te bang om de andere analogen te proberen omdat er een grote kans is op aanvallen. Ik zou de analogen helemaal niet aanraden. Er zijn veel betere medicijnen. Echte Methaqualone is goed, maar naar mijn mening is het overhyped. Ik denk dat veel mensen het romantiseren vanwege de zeldzaamheid en het feit dat ze het waarschijnlijk al meer dan 30 jaar niet gebruikt hebben. Misschien ligt het aan mij, want ik hou niet van kalmerende middelen.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18


Het is natuurlijk altijd subjectief, als je alleen voor sterke stimulerende middelen, dissos of psy bent, is dit waarschijnlijk niet iets wat je zo aantrekt. Maar voor elke polytoxicus die van zowel uppers als downers houdt, en voor de psychologische en fysieke effecten die het geeft, is het heel moeilijk om het niet lekker te vinden, maar ik begrijp je punt.

@MadHatter
Ben je op de hoogte van dergelijke studies?


"In de huidige studie hebben we een nieuw methaqualonanaloog, 2-fenyl-3-(p-tolyl)quinazolin-4(3H)-one (PPTQ), geïdentificeerd in een screening van 67 analogen op vijf aß2?2S GABAAR-subtypes."

"Zo vertoonde de analoog 2,3-difenyl-quinazolin-4(3H)-one (PPQ) 40-120-voudige verhogingen in modulerende potentie in vergelijking met MTQ over a1,2,3,4,5ß2?2S GABAARs in de fluorescentie-gebaseerde FLIPR Membrane Potential Blue (FMP) assay."

"Tenslotte werd aangetoond dat de PPTQ site allosterisch verbonden is met sites waarop neurosteroïden en barbituraten zich richten, maar niet met de hoogaffinitaire benzodiazepine site in de a1ß2?2S receptor. Concluderend, de ontwikkeling van een zeer krachtig, biobeschikbaar GABAAR ago-PAM door subtiele modificaties aan de methaqualon scaffold laat zien dat derivatisering van dit beruchte medicijn uit het verleden kan leiden tot modulatoren met duidelijke functionele eigenschappen op de receptoren."
 
Last edited:

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
De informatie op erowid en de verschillende andere die je kunt vinden op reddit en andere chemie-community's zou goed kunnen zijn voor zeer ervaren chemici, maar niet gedetailleerd genoeg, en nog steeds met een aantal variabelen in het spel (op basis van de gekozen precursoren), kosten en onopgehelderde dingen die het leven een stuk makkelijker zouden kunnen maken voor een middelmatige chemicus om een geweldige synthese te maken met een hoge opbrengst. En minder moeite hebben met het laatste, maar niet minder belangrijke deel van de zuivering - anders is een eindproduct met blaaskanker niet echt het doel van een poging om een van de leukste chemische stoffen uit de oude farmacologie te maken.

De enige plek ter wereld waar het nog een farmaceutisch product is, is Zuid-Afrika, maar de ISO/kwaliteitscontroles zijn zo slecht dat de pillen in de blisters O-toulidine bevatten en dat is een van de vele redenen waarom mensen die er misbruik van maken, deze ziekte krijgen. Een van de weinige gevallen ter wereld waarin een illegale synth beter zou zijn dan een farmaceutisch product.

Ik heb toegang tot ongepubliceerde informatie die ik heb gekregen van 3 verschillende zeer bekwame chemici die verschillende batches MQ hebben gemaakt (en ik kon de zuiverheid ervan bevestigen, twee keer naar het lab gestuurd om te testen) - met betrekking tot het terugvinden van de precursoren die niet gecontroleerd worden zonder tijd te verspillen met extra stappen, zeer gedetailleerde beschrijving van ongepubliceerde of onvolledige alternatieve synthroutes en details voor een eenvoudig/effectief zuiveringsproces.

Ik heb geen scheikundige achtergrond, dus mijn begrip van deze erfenis is beperkt. Ik heb gezien dat MQ trendy "terugkomt", ook al wordt het voorlopig alleen gezien als versneden in andere chemicaliën (wtf, waarom - en nee, ik heb het niet over NMQ of MMQ die door Chinezen worden verkocht) en niet op de publieke scène (misschien maar beter ook?). Ik kan me de benzo junkies voorstellen die wat krijgen gewoon omdat het een reputatie is of tieners die Wolf of Wallstreet zagen op netflix - en denken in het ergste geval als ze nog een stoot nemen, gewoon in slaap zouden vallen of in benzo explosie zouden gaan - we weten allemaal dat het waarschijnlijk niet zo zal eindigen, in plaats daarvan met een eeuwige slaap) - ik heb geen zin om info te delen op deze openbare post - maar geïnteresseerde chemici die er een synthese van willen maken, zolang het voor persoonlijk gebruik is of gewoon delen met een paar individuen die weten wat ze doen - evenals enkele precursors die ik gratis kan geven (afhankelijk van je land) - kunnen me PM.

PS: Ik heb geen wetenschappelijke achtergrond maar ik ben niet helemaal dom - elke LE gerelateerde persoon die betere dingen zou moeten gaan doen zoals terroristen of *****'s jagen in plaats van hier tijd te verspillen, of elke willekeurige wannabe clueless chemist die gewoon gratis precursors wil - verspil dan geen toetsen van je toetsenbord om contact met me op te nemen. :)
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Het spul dat in Zuid-Afrika wordt verkocht, wordt voor het grootste deel in clandestiene laboratoria gemaakt. Ook de synthese is heel eenvoudig. Je kunt alle precursors kopen (als het in kleine hoeveelheden is) zonder dat een SWAT-team je deur binnenstormt. Zelfs als je geen o-toluidine kunt krijgen, kun je wel acetyl-o-toluidine krijgen, dat helemaal niet in de gaten wordt gehouden. (voor zover ik weet) Met een simpele reflux in HCl krijg je je toluidine, en doe het niet met anthanrillinezuur. Als je daar genoeg van bestelt, krijg je bezoek van de FBI.
 
View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Bedoelt u reflux met GA-zuur en 98% zwavelzuur? - Misschien is het precies het antranilzuurprobleem dat veel problemen veroorzaakt voor gemiddelde chemici die MQ proberen te doen? Er zijn 2 andere manieren die ik heb gedocumenteerd om het zuur in één stap uit andere ongecontroleerde precursors te halen, maar ik ben niet zeker van de opbrengst.
Mijn sterke interesse in deze verbinding - meer dan recreatieve doeleinden (eerlijk gezegd is het voor mij beter dan de verschillende opioïden waaronder fentalogues en zenes die tot nu toe zijn geprobeerd) - het is om te overleven - als gevolg van een specifieke slaap/droom ziekte.
 

psy

Don't buy from me
Resident
Joined
May 4, 2023
Messages
45
Reaction score
47
Points
18
Deals
2
Nee, ik bedoel gewoon de acetyl-o-toluidine deacetyleren om o-toluidine te krijgen. Het is duurder, maar je moet het doen met wat je kunt krijgen. Ik bedoel het voor het verkrijgen van de precursoren niet om het "in één pot" te doen. Ik raad je aan om hulp te zoeken als je een medisch probleem hebt, maar ik kan je niet vertellen hoe je je leven moet leiden. Het is jouw leven en leef het zoals jij het wilt. Blijf veilig en God zegene je💚
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Bedankt voor uw antwoord. O-Toulidine is eigenlijk heel goedkoop en niet zo moeilijk te krijgen, tenminste in de EU. Ik ben op zoek naar echte hulp en heb ontelbare artsen bezocht en meer dan 120 medicijnen voorgeschreven gekregen - maar tot nu toe heeft niets gewerkt, behalve de medicijnen die ik heb genoemd :/ Ik heb je een PM gestuurd om je meer in detail de medische geschiedenis uit te leggen die ik liever niet in het openbaar post. als je een ander advies hebt, voel je vrij om op mijn PM te reageren.
Het allerbeste,
 
Top