MEPHEDRONE

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
47
Points
3
D69jOFfew1

4-Methylmethcathinone of Mephedrone is een β-ketoamfetamine die behoort tot de familie van synthetische cathinonen, een opkomende klasse designer drugs die bekend staan om hun hallucinogene en psychostimulerende eigenschappen en om hun misbruikpotentieel. Drugs uit deze klasse van verbindingen staan erom bekend dat ze stimulatie van het centrale zenuwstelsel, psychoactiviteit en hallucinaties veroorzaken. Het is een chemische stof voor onderzoek die in 1929 voor het eerst werd ontwikkeld als een analoog van MDMA. Uiteindelijk werd het populair onder recreatieve drugsgebruikers tussen 2007 en 2009, toen het online te koop werd op duistere markten.

ACHTERGROND EN GESCHIEDENIS.
Volgens het Europees Waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving registreerde Saem de Burnaga Sanchez de synthese van mephedrone voor het eerst in een Frans medisch tijdschrift in 1929. De stof bleef een onbekende tot 2003, toen het werd herontdekt door een ondergrondse chemicus genaamd 'Kinetic'.
In Israël werd een drug die lijkt op mephedrone en cathinon bevat vanaf ongeveer 2004 legaal verkocht. De drug werd 'hagigat' genoemd en de Israëlische regering verbood het uiteindelijk. Het cathinon werd aangepast (onafhankelijk of mogelijk met behulp van de herontdekte formule van Kinetic) en het nieuwe legale product, mephedrone, werd gesynthetiseerd. Een paar ontluikende ondernemers schaalden de productie van mephedrone snel op en de drug werd oorspronkelijk verdeeld door Israëlische websites in capsulevorm en gemerkt als Sub Coca of Neo-Doves. Israël was getuige van de eerste massamarkt voor mephedrone. De drug werd hier voor het eerst illegaal gemaakt in 2008. Mephedrone werd ook slim online op de markt gebracht via sociale media, duistere fora en advertenties op serieuze online nieuwsfeeds. De echte chemische formule van mephedrone bleef verborgen totdat het werd onthuld op een ondergronds online forum. Het geheim was bekend en andere landen raakten al snel betrokken bij de distributie, waarbij de Chinezen het productieproces imiteerden en uiteindelijk de productie overnamen. Meer concurrentie dreef de prijs omlaag en vergrootte de beschikbaarheid van de drugs.

Donkere markt en straattaal: Meph, meow, meow-meow, m-cat, plant food, drone, bubbles, kitty cat.

Farmacie/recreatief gebruikt: Neo-Doves pillen.

FARMACODYNAMIEK EN NEUROCHEMIE.
Mephedrone verandert reversibel de configuratie van de dopaminetransporter en er is een verandering in de transporterstroom (DAT) en een toename van de dopamineconcentratie in de inter-synaptische ruimte door activering van D2/D1/D3, maar zonder invloed op VMAT2. De stimulatie van serotonine blijft subtiel onder de krachtige druk van dopamine, maar is nog steeds aanwezig door de lage-afin activering van 5-HT2A, 5-HT1A, 5-HT2C, 5-HT2B (SERT).
Mephedrone kan lange tijd worden geconsumeerd omdat het een remmer is van de heropname van dopamine (en serotonine). Mephedrone heeft dus geen invloed op de vesiculaire opslag, maar beïnvloedt alleen de overdracht van monoamines buiten het plasmamembraan en ons lichaam verandert in reactie daarop de expressie van receptoren, waardoor ze worden beschermd tegen overmatige chemische stimulatie. Dit alles verklaart de adynamische en demotiverende toestand na chronisch misbruik van bijna alle psychoactieve stoffen die DAT en SERT beïnvloeden. DAT/SERT - 2.41.


Metabolieten van mephedrone.
  • nor-mephedrone .
  • nor-dihydromefedrone.
  • 4-carboxy-dihydro-mephedrone.
  • hydroxytolyl-mephedrone.
  • nor-hydroxytolyl mephedrone.
3b6nH9sUXZ

BELANGRIJKSTE LICHAMELIJKE EFFECTEN.
Over het algemeen beschreven als een intenser stimulerend middel dan MDMA, met een grotere euforie, maar met een iets minder empathogeen gevoel en een kortere duur van de 'rush'. Het wordt vaak gerapporteerd als zeer 'duivels', met de neiging om gebruikers tijdens de ervaring herhaaldelijk een overdosis te geven.

Positief:
- Geestelijke en lichamelijke stimulatie;
- Euforie, stemmingsophoging;
- Gevoelens van empathie, openheid;
- Toename in gezelligheid, verlangen om met anderen te praten;
- Aangename opwinding.

Neutraal:
- algemene bewustzijnsverandering (zoals bij de meeste psychoactieve stoffen);
- verminderde eetlust;
- pupilverwijding;
- ongewone lichaamssensaties (blozen in het gezicht, rillingen, kippenvel, lichaamsenergie);
- verandering in de regulatie van de lichaamstemperatuur;
- zweten;
- verhoging van de hartslag en bloeddruk.

Negatief:
- Sterk verlangen naar herdosering, hunkering om de aanvankelijke euforische roes te heroveren;
- Ongemakkelijke veranderingen in lichaamstemperatuur (zweten/ rillingen);
- Hartkloppingen, gevoel van hartkloppingen;
- Verminderd kortetermijngeheugen;
- slapeloosheid;
- gespannen kaakspieren, knarsetanden (trismus en bruxia);
- spiertrekkingen;
- nystagmus;
- duizeligheid, licht in het hoofd, duizeligheid;
- vaatvernauwing;
- bij insufflatie: pijn en zwelling in neus en keel, sinusitis.


IkGrQnjAa7
KLINISCHE EFFECTEN & PSYCHO-MANIFESTATIES.
Bij een overdosis worden de ledematen blauw en zijn er verschijnselen zoals pijn op de borst en paranoia. Mephedrone is absoluut niet geschikt voor chronisch gebruik, hoewel het geen uitgesproken tolerantie voor neurotransmitters geeft. Veranderingen in de psyche zijn mogelijk, maar omkeerbaar. Tijdens het gebruik lijdt het geheugen eronder en wordt de mentale status paranoïde. Opmerkelijk is ook het effect van mephedrone op de huid en haar aanhangsels - door de uitgesproken constante verkramping van de bloedvaten neemt de collageensynthese af, wat de huid visueel aantast. Het cardiovasculaire systeem lijdt onder langdurig gebruik van zijn middelen door stimulatie van adrenerge receptoren door mephedrone, maar mephedrone heeft geen directe cardiotoxiciteit door metabolieten zoals MDMA of cocaïne. Het gebrek aan bijwerkingen met een laag tolerantiepotentieel maakt mephedrone tot een drug die ernstige afhankelijkheid veroorzaakt.

DOSERING EN GEBRUIKSMETHODEN
LD 50 voor mensen is gelijk aan ≈ 120 mg/kg.

Oraal:
Licht: 50 - 100 mg.
Gewoon: 100 - 200 mg.
Sterk: 200 - 300 mg.

Bij oraal gebruik van mephedrone zijn er bepaalde moeilijkheden, die vaker worden teruggebracht tot de kwaliteit van het product. Het enige nadeel van de gebruiksmethode is dat er veel substantie nodig is. Het draait allemaal om cytochromen P450, die het belangrijkste metabolisme van mephedrone uitvoeren en om een drempeleffect te bereiken is een iets grotere hoeveelheid nodig dan bij de intranasale methode. Er bestaan combinaties van mephedrone oraal met methylone, het "neefje" van MDMA. Zo'n combinatie kan de consumptie van mephedrone aanzienlijk verminderen en daarmee de darmbijwerkingen minimaliseren, maar ook het euforische deel van de trip verlengen.

Intranasaal.
Licht: 30-75 mg.
Gewoon: 75-180 mg.
Sterk: 180-270 mg.
Overdosis: 270+ mg.


De meest gebruikelijke manier om mephedrone te gebruiken is intranasaal. De dosering bij gebruikers met een gemiddelde tolerantie voor de stof is meestal hoog en varieert van 250-400 mg. Deze methode veroorzaakt trauma aan het neusslijmvlies en geeft ernstige ongemakken bij gebruik. Het actieve effect van de stof is kort en de algemene werking duurt niet langer dan 30 minuten.

Intraveneus.
Licht: 25-50 mg.
Gewoon: 50-125 mg.
Sterk: 125-180 mg.
Overdosis: 180+ mg.


Ongeveer 20% van de mephedronegebruikers gebruikt intraveneus.

DUUR VAN DE TRIP:

Oraal.

Totaal: 2 - 5 uur.
Begin: 00:15 - 00:45.
Sterkste: 01:00 - 02:00.

Intranasaal:
Totaal: 1 - 3 uur.
Begin: ~00:05.
Sterkst: 00:10 - 00:45.

Intraveneus:
Totaal: 2 uur.
Begin: 30 seconden.
Sterkste: 00:05 - 00:50.


INTERACTIE
Metphedrone wordt gemetaboliseerd door het leverenzym CYP2D6, en de eliminatiehalfwaardetijd van mephedrone - 70 minuten. Piekplasma mephedrone concentratie - 52 minuten.

Combinatie met andere stoffen uit deze groep wordt afgeraden: cafeïne, Ritalin, amfetamine, cocaïne, a-pvp en dezelfde soorten drugs
. Combinatie met stimulerende psychedelica wordt afgeraden: DO*, 25-Nbome, 2C*.
Het wordt afgeraden te combineren met pijnstillers, vooral met tramadol
Het wordt afgeraden te combineren met antidepressiva
Het wordt afgeraden te combineren met euforische middelen: MDMA en MDA
Het wordt afgeraden met "trage" drugs - heroïne, methadon, butyraten, alcohol.

AnZt0WRF46

ADDICTIE.
Er is vastgesteld dat er een potentieel is voor de ontwikkeling van lichamelijke afhankelijkheid bij chronisch misbruik van mephedrone. De meeste symptomen die geassocieerd worden met het ontwenningssyndroom van mephedrone lijken voornamelijk psychologisch van aard te zijn. Als je ziet dat iemand met tussenpozen periodes heeft van extreme energie, gezelligheid, vriendelijkheid en zelfs mogelijke psychoses, gevolgd door ontwenningsverschijnselen, duidt dat op een zeer ernstig geval van drugsmisbruik. Er is geen standaard behandelplan dat specifiek is ontworpen voor mephedroneverslaving en -verslaving, vanwege de beperkte wetenschappelijke kennis over de stof. Bij het gebruik van de drug is er een gevoel van algemene stimulatie en euforie, en verbeteren de stemming en cognitieve functies. De effecten van de drug worden veroorzaakt door de manier waarop het invloed heeft op het centrale zenuwstelsel, waar bewegingspatronen en beloning worden gecontroleerd. De intensiteit van de symptomen hangt samen met de duur van het misbruik. Er is geen vaste tijdlijn voor het vermijden van mephedrone, maar er wordt aangenomen dat er een overeenkomst is met het ontwenningsschema van andere stimulerende drugs. De exacte tijdlijn hangt af van de duur van het gebruik en de dosering bij chronisch gebruik.

Gewoonte bij chronische mephedronegebruikers:
✓ Moeite met slapen;
✓ Spiersamentrekkingen;
✓ Dingen zien en horen die er niet zijn;
✓ Meer mephedrone nodig hebben om hetzelfde effect te krijgen;
✓ Afhankelijkheid;
✓ Financiële en sociale problemen.


Verslavingsverschijnselen.
  • Slapeloos worden en meer slaap nodig hebben dan normaal.
  • Toegenomen eetlust.
  • Apathie en depressie.
  • Levendige dromen.
  • Hunkeren naar mephedrone.
  • Extreem gewichtsverlies.
  • Plotseling huilen.
  • Agressie.
  • angst.
  • Bloedneuzen.
  • Snuiven.
  • Uitslagen.
  • Misselijkheid.
  • Hoofdpijn.
  • Stemmingswisselingen.
UPDQ15W4SA

STEUN.
  • L-carnitine (levocarnitine) - 1000 mg een uur voor het gebruik van mephedrone en 1000 mg erna .
  • Alphaliponzuur - 250 mg een uur voor het drugsgebruik en 250 mg erna .
  • Vitamine C - 1000 mg eenmaal daags trip, en kan ook binnen 3 dagen erna in dezelfde dosering.
  • L-tryptofaan en L-tyrosine zijn aminozuren en voorlopers van serotonine en dopamine. Neem eenmaal per dag L-tyrosine 1000 mg in de ochtend, L-tryptofaan 500-1000 mg in de avond 30 minuten voor de verwachte slaap. Neem binnen een periode van drie weken, het begin van de kuur is niet eerder dan 72 uur na het laatste gebruik van euforische stimulerende middelen.
  • Magnesiumsupplementen. Gebruik magnesiumcitraat. De dagelijkse dosis magnesium is 330 - 450 mg, maar mephedrone verlaagt deze dosis.
BEHANDELING BIJ OVERDosis.

Risico's
.
  • Tachycardie en hartritmestoornissen .
  • Gangreen .
  • Verhoogde bloeddruk, bloeding in de hersenen .
  • Ernstig vasospasme: infarct en ischemische beroerte .
  • Kritische verhoging van de lichaamstemperatuur .
  • Rhabdomyolyse (vernietiging van spiervezels) en nierfalen .
  • convulsies en bewustzijnsverandering.
Symptomen .
  • Misselijkheid en braken.
  • Overvloedig zweten en koude rillingen.
  • Onwillekeurige samentrekkingen van de spieren van het lichaam en het gezicht, grimassen.
  • Kritieke stijging van de lichaamstemperatuur (38-39 C).
  • Ernstige hoofdpijn.
  • Drukkende en brandende pijn op de borst.
  • Stuiptrekkingen.
  • Verlies van bewustzijn.
  • Hartritmestoornissen.
  • Angstaanjagende hallucinaties, paniek en psychose.
  • Ademhalings- en hartstilstand.
EERSTE HULP .
  • Bel voor plaatselijke spoedeisende hulp .
  • Sluit elke fysieke activiteit uit, leg de patiënt neer met neergelaten ledematen als een halfzittende houding .
  • Zorg voor frisse lucht, verwijder beperkende kleding, maak de stropdas los en maak de riem los .
  • Meet de bloeddruk, polsfrequentie en -ritme, lichaamstemperatuur. Bij hoge temperatuur, fysieke methoden om te koelen: Niet bedekken in een deken, veeg het lichaam af met warm water .
  • Bij stuiptrekkingen: Probeer de patiënt op zijn zij te draaien, houd zijn hoofd vast met je handen om letsel te voorkomen. Het is ten strengste verboden bij een convulsieve aanval: Probeer de patiënt de mond te snoeren, de kaak te ontklemmen, de tong uit te steken .
  • Zodra de klinische dood intreedt, wordt reanimatie toegepast.
Geneesmiddelen van eerste keuze - bij voorkeurbenzodiazepinen.
  • Diazepam - 10 -15 mg onder de tong (Neorelium, Valium, Stesolid)
  • Clonazepam - 1 mg onder de tong
  • Nitrozepam - 10 mg onder de tong (Mogadon, Imeson, Novanox)
Hoge bloeddruk en pijn op de borst
  • Labetalol 100 - 200 mg (Ipolab, Ascool, Labenon, Betarl, Trandate)
Zeer frequente en onregelmatige hartslag.
  • Metoprolol 25 mg - onder de tong (Lopressor, Metodura, Prelis, Apo-Metoprolol, Egilok)
Het gebruik van niet-selectieve bètablokkers om de hartslag te verlagen wordt afgeraden .
 
Last edited by a moderator:

eps0n

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
11
Reaction score
9
Points
3
De intraveneuze dosering is hoger dan de intranasale? Klopt dat? Heb je daar een bron voor?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Blijkbaar heeft de auteur intraveneuze en nasale toedieningsmethoden door elkaar gehaald. Hier zijn veiligere en beter werkende doseringen:

1. Voor intraveneus
Licht: 25-50 mg.
Gewoon: 50-125 mg.
Sterk: 125-180 mg.
Overdosis: 180+ mg.

2. Voor nasaal
Licht: 30-75 mg.
Gewoon: 75-180 mg.
Sterk: 180-270 mg.
Overdosis: 270+ mg.

Ik zal de administratie schrijven om dit te regelen.
 

pawholandesa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Wat heeft een beter effect en is het sterkst verslaafd? Mephedrone of methamfetamine?
 

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 6, 2022
Messages
23
Reaction score
35
Points
13
Subjectief gezien verschilt elk individu van de ander in vele aspecten die de buiten-income kunnen veranderen.
Verslaving bijvoorbeeld wordt genoemd naast de sterkte die ook sterk zal variëren, waar trek je de grens tussen een verslaafd en een niet-verslaafd individu? Zou een verslaafd persoon ook verslaafd zijn, of een verslaafd persoon die afhankelijk is van een van de genoemde stoffen?

Persoonlijke ervaringen met beide stoffen kan ik echter wel beschrijven.
Mephedrone
Is de grootste euforie en het meest plezierige middel dat ik ooit heb gebruikt, ik zou het niet eens een stimulerend middel willen noemen. Het valt per definitie wel in de categorie stimulerend vanwege de monoaminereceptor, maar subjectief gezien was het nooit echt stimulerend in vergelijking met bijvoorbeeld 3-CMC, MDPHP, A-PVP, A-PiHP, A-PHP, Hexen of racemisch amfetaminesulfaat. Het genot wordt in je realiteit geduwd als je deze stof gebruikt en zal je de rest van je leven achtervolgen. Het deed me zelfs het bestaan van dextromethamfetamine vergeten.

Dextrodesoxyephedrine [Dextro-methamfetamine].
Ik heb alleen dextro entanoimer van methylamfetamine gebruikt, het is een langere niet-opjagende ontspannende comfortabele high, maar de euforie en het genot zullen niet zo opdringerig en instantious zijn als met mephedrone, deze zal je compleet willekeurige handelingen en werken laten doen, dingen die werken omwille van de beloning uit elkaar halen, wat extreem vermenigvuldigd wordt als je onder invloed hiervan bent, kortom het zal je dingen laten doen die beloonbaar aanvoelen, wat extreem is.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
257
Reaction score
279
Points
63

pawholandesa, volgens recente analytische retrospectieve studies is methamfetamine verslavender dan mephedrone. In de regel heeft methamfetamine in equivalente doses op dezelfde toedieningsweg sterkere effecten.

 

pawholandesa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
En hoe zit het met de kwaliteit van de reis?
Het is vreemd dat er geen methamfetamine is in het GOS en dat er veel mephedrone is in deze landen. Hoe is het mogelijk dat meth verslavender is dan mephedrone? Wat is de reden van deze populariteit?
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
257
Reaction score
279
Points
63
Met betrekking tot CIS heb ik helaas geen informatie over kwantitatieve analytische gegevens over de prevalentie van methamfetamine en mephedrone in het gebied.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Ik vraag me af hoe het komt dat er veel mensen zijn (zoals ikzelf) die alleen maar bijwerkingen krijgen van Mephedrone, geen euforie en geen stimulatie van het CZS, alleen suizende oren, bonzend hart en erge vaatvernauwing (schijnt bij alle cathionen voor te komen). En dit geldt ook voor doses ver boven de bekende veilige grenzen.
Het ligt zeker niet aan de kwaliteit of zuiverheid van de gesampelde 4-MMC, dat is geverifieerd en andere gebruikers scheurden in principe hun kleren uit bij gebruik en waren er later enthousiast over.
Maar ik krijg ook niet veel van MDMA. Milde stimulatie. Nervy visuele vervorming en dat is het.
Het is een beetje vreemd, want Crystal Meth boven een bepaalde drempel beïnvloedt iedereen vrijwel hetzelfde.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
678
Points
93
Probeer mephedrone oraal te gebruiken in een hogere dosering.
Methamfetamine is sowieso een sterkere stof.
 

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2023
Messages
23
Reaction score
37
Points
13
Deze rapporten zijn echt uitstekend. Hartelijk dank.
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Mephedrone (4-MMC, 4-methylmethcathinone) - een organische chemische verbinding, een derivaat van cathinone. Wordt gebruikt als stimulerend middel en empathogeen. Commercieel verkrijgbaar in de vorm van kristallen, poeder, tabletten of capsules, meestal als hydrochloride of sulfaat van dit amine.
 

etapok

Don't buy from me
Member
Language
🇭🇺
Joined
Aug 27, 2024
Messages
2
Reaction score
8
Points
3
Ik heb een keer 0.6 kristal gedronken, ik weet niet wat, maar het was in 2013.... in één keer, 100+ml water.... onmiddellijk stemmen alsof 500+ mensen om je heen aan het praten waren, mijn hoofd stuiterde, ik voelde mezelf heel goed voor ongeveer 2 seconden, het beeld dat ik zag was alsof ik op en neer ging als een zeer hoge snelheid... toen werd ik plotseling paranoïde, stond op, voelde mijn benen niet meer, viel toen op de grond alsof ik was gevallen .... Ik probeerde mijn kamer uit te rennen, voelde me twee keer neervallen alsof ik was gevallen, toen ging ik door mijn glazen deur, mijn tanden vielen eraf, ik had een snee in mijn arm en in mijn nek/hoofd, maar me***** voelde ik dat ik mezelf weer onder controle had, geen paranoia, alleen woede en echt high.....it was alsof ik in contact stond met een andere wereld.Echt een slechte ervaring. Ik schrijf dit alleen omdat ik bijna doodging, toen kon ik dit aan niemand vertellen.
Ik raad dit niet aan, het is een wonder dat ik het overleefde.

Toen belde mijn familie de eerste hulp, ze probeerden me te helpen, ik liet het niet toe, toen schopten ze in me, ik schopte terug, politie werd gebeld, 4 politieauto's arriveerden :D ze probeerden me te kalmeren, ik zat onder het bloed, ik zei tegen de agenten dat ik niet met deze eerste hulpauto ging, alleen met de politie, maar ze probeerden me te dwingen, toen injecteerden ze me met geweld 2 of 3 doses slaapmiddel... ik werd wakker in het ziekenhuis.

probeer het alsjeblieft niet dit was echt een slechte ervaring, ik ben gestopt met iv in 2014, alleen oraal/nasaal/roken
wiet is het beste ^.^
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Bedankt voor het delen van uw ervaring. De snelheid van het begin en de intensiteit van de effecten zijn indicatief en hangen rechtstreeks af van de toedieningsmethode. IV is gevaarlijk
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Bedankt voor het delen van uw ervaring. De snelheid van het begin en de intensiteit van de effecten zijn indicatief en hangen rechtstreeks af van de toedieningsmethode. IV is gevaarlijk
 

etapok

Don't buy from me
Member
Language
🇭🇺
Joined
Aug 27, 2024
Messages
2
Reaction score
8
Points
3
ik denk dat het bloedverlies van de verwonding door de glazen deur mijn leven heeft gered... er ging veel bloed uit, de bloeddruk daalde en er ging ook veel uit op die manier.
 
Top