Handleiding. Hoe veilig spullen overbrengen in de auto

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Deze handleiding geeft ons instructies over hoe we onszelf kunnen beveiligen tijdens de overdracht van spullen, beginnend bij de selectie van de auto en de selectie van de plaats voor een opslagplaats en eindigend met de verhalen over communicatie met agenten.

Autokeuze.
Voor veilig werken heb je een speciale auto nodig. Probeer de populairste modellen voorstadsauto's te kiezen, die niet opvallen door hun unieke tuning of andere details. De beste keuze is 4WD (vierwielaandrijving), bijvoorbeeld KIA Sportage, Renault Duster, Skoda YETI, SSANGYONG ACTYON, HOVER GREAT WALL.

Het is niet de moeite waard om een nieuwe auto in de autosalon te kopen, het is beter om een gebruikte auto te kopen die al 5-10 jaar in gebruik is. Bij het zoeken naar een auto moet je in de eerste plaats letten op de technische staat en niet op de lak. De technische staat moet garant staan voor een lange levensduur.

Ga me***** na de aankoop naar het servicestation en vervang alle verbruiksartikelen en beknibbel voor verder onderhoud niet op details en onderga regelmatig een diagnose bij een onderhoudsbeurt.

Autoproblemen bemoeilijken je route en kunnen leiden tot onverwachte gevolgen, tot een ontmoeting met politieagenten aan toe. Vergeet daarnaast niet om te zorgen voor geschikte banden voor de locatie waar je naartoe gaat. Als je een lange afstand gaat afleggen, overweeg dan om universele banden te kiezen.

Waar moet je spullen verstoppen?
Voor het vervoer van de spullen is het noodzakelijk om verzegelde verpakkingen te gebruiken. Het is handig om een ziplock- en vacuümsealer met verpakkingszakken te gebruiken. De verpakkingen kunnen ook worden bedekt met plakband om het type en het gewicht van de spullen te onderscheiden (als dat nodig is).

Er zijn veel varianten op hoe je de pakketten met spullen veilig kunt verstoppen. Alles hangt af van het automodel en de capaciteit en kenmerken van de spullenverpakking. Kijk goed naar het interieur van je auto, want in de meeste automodellen zitten veel speciale constructieve nissen en verstopplekken.

Hierna geven we een aantal ideeën over hoe je spullen kunt verstoppen. Hoe vindingrijker je te werk gaat, hoe kleiner de kans dat je spullen worden gevonden. De beste variant is dus het creëren van je eigen unieke verstopplaats.

Valse katalysator.

2021 09 06 17 43

Deze variant is niet de makkelijkste voor technische realisatie, maar zal helpen om je spullen veilig te verstoppen.

Verstop ze in de autodeuren onder de bekleding.

2021 09 06 17 44

Deze variant van de opbergplaats is populair omdat het gemakkelijk te realiseren is.

Plaats onder het inlaatspruitstuk.
2021 09 06 17 46

Met deze variant van opbergruimte worden de spullen verborgen in de luchtfilterkast, die in elk automodel aanwezig is. Vergeet niet om ruimte vrij te laten voor de juiste werking van de auto.

Plaats het in de centrale tunnel onder de bekerhouder.

2021 09 06 17 47

Het is mogelijk dat het extra moeite kost om dit deel van de auto te demonteren. Het hangt allemaal af van de specifieke structuur van het interieur van je auto. Demonteer het paneel nauwkeurig om geen sporen van demontage achter te laten, en het is ook beter om de spullen met tape vast te zetten.

Wat te doen tijdens de communicatie met de politie.

Het belangrijkste is om kalm te blijven en je emoties onder controle te houden. Daarom moet je een zo gedetailleerd mogelijk verhaal maken over je bestemming en het doel van de reis, want je moet er zelf in geloven.

Bereid uitgebreide antwoorden voor op de volgende vragen:

  • Waar rij je vandaan, wat is je bestemming en hoeveel tijd heeft de rit in beslag genomen?
  • Wat is het doel van je bezoek? Wat ga je hier doen?
  • Wat is de naam van het bedrijf waar je werkt en wat is je beroep?
Elk detail van je verhaal moet zo dicht mogelijk bij de waarheid liggen en je uiterlijk moet ook je beroep verifiëren. Ook moet je aandacht besteden aan de bevestiging van het doel van je bezoek. Als je bijvoorbeeld beweert dat je op vakantie gaat, moet je de toeristische uitrusting of de koffer met kleren meenemen. Als je beweert dat je naar het feest met familie gaat, kun je het cadeaupakket op de achterbank leggen. Er kunnen veel van dit soort varianten zijn, het hangt af van de plaats waar je naartoe gaat.

Om onnodig contact met de politie te voorkomen, moet je proberen met de algemene stroom auto's mee te rijden en de snelheid niet te overschrijden. Controleer de route voordat je gaat en probeer eventuele omleidingen van de controleposten te vinden. Als je autokenteken echter niet lokaal is, rijd dan niet alleen over landweggetjes omdat dit onnodige argwaan en interesse van de politie kan wekken.

Zelfs als je de communicatie met de politie niet hebt kunnen vermijden, onthoud dan dat je een gezagsgetrouwe, hardwerkende burger bent en de wet niet overtreedt, wees dus kalm en laat geen tekenen zien dat je je zorgen maakt over de situatie.
 
Last edited by a moderator:

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Die zijn verschrikkelijk. Ik ben er ooit in geslaagd om 100 geperste MDMA-pillen de VS binnen te smokkelen vanuit Tijuana MX. Ze zaten gewoon in de zak van mijn Pikachu spirit hoodie die ik droeg. Het lukte om zonder problemen binnen te komen.
Een andere keer lukte het me om 10 flesjes van 1,5 ml Ketamine te smokkelen vanaf hetzelfde punt van binnenkomst. Deze keer liet ik ze gewoon in de koffer zitten en drukte ik een vals bonnetje af dat het voor mijn dieren was. Het werkte weer.
Ik bedoel, het is niet moeilijk, gebruik gewoon je verbeelding en hou voet bij stuk.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Er moeten manieren zijn om de chemische stoffen in een andere vorm om te zetten? Bijvoorbeeld mdma vervoeren als een soort vloeistof en het gewoon verkeerd labelen? Of misschien gek doen en er papieren van maken.

Bijv. zou het in het geval van THC niet veilig genoeg zijn om de THC opgelost in ethanol te vervoeren? Het zou nog steeds naar ethanol ruiken (denk ik) en de tests zouden positief zijn voor ethanol. Ik ben niet zeker van de aangepaste snelle THC-tests en of ze werken als het oplosmiddel ethanol is (echte labtests worden hier waarschijnlijk niet voor de gek gehouden).
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Giet het in een flesje met kruidentinctuur (in het geval van wiet) en als iemand ernaar vraagt, kun je zeggen wat dit is. Ik denk dat een teststrype de aanwezigheid van TCH zal aantonen.
 
Last edited by a moderator:

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Fake catalyst one should be safe af(if sealed, cleaned with alcohol so dog cant sniff).But I was wondering do you know a way to make sophisticated trap stashes in cars Like this for a gun mostly and small quantites or would I need a car mechanic i trust that has very good electrical skills?
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Het is geen goed idee om de stof in de behuizing van de katalysator te verstoppen. Je moet het verstoppen op een plaats waar er geen verwarming is. De houder moet luchtdicht zijn en in de voertuigconstructie worden ingebouwd. Het luchtfilterhuis is ook niet geschikt. Het kan gebeuren dat de verpakking met de stof beschadigd raakt. Ik weet zeker dat de motor van de auto onbegrijpelijk zal reageren. Iets verstoppen onder de deurbekleding of in de auto is hetzelfde. In het algemeen vind ik het dom om iets wat verboden is over de grens van de VS te vervoeren. Het is allemaal hetzelfde als vrijwillig het politiebureau binnengaan en vertellen dat je het verbodene meeneemt))) Doe niet zo gek. Laat de professionals dit doen.
 

horus

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Weet iemand hoe je cocaïne in vloeibare vorm kunt maken, kleding met cocaïne kunt doordrenken en herkristalliseren?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Oplossen in water.
 

horus

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Heb je meer informatie zoals de verhouding btw cocaïne/water. En hoe impregneer je kleren?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Er is geen informatie over de oplosbaarheid van cocaïnehydrochloride in water. Je kunt een eenvoudig experiment uitvoeren en het zelf bepalen.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Dat zouden leuke experimenten zijn.
 

khalsajee

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
maak kennis met een vrachtwagenchauffeur
 

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 24, 2021
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Betekent het voor kleding die in de week is, dat de kleding vochtig moet worden vervoerd?
Betekent het ook dat water een goed herkristallisatieoplosmiddel is voor poedercoke?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Het betekent dat cocaïne werd opgelost in water en dat dit water van kleren werd geweekt en gedroogd. Cocaïne zit in de vezels van katoen.
Nee, water is een goed oplosmiddel om op te lossen en is niet geschikt voor herkristallisatie.
 

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 24, 2021
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
ok dus je wint je verbinding terug door vast-vloeistof extractie met een extractieoplosmiddel naar keuze. Moet ik een goed extractieoplosmiddel selecteren voor onze verbinding en katoenvezel?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Je hoeft het niet te extraheren. Je moet het weer oplossen in water uit kleding en dit water verdampen. Je moet geverfd katoen vermijden om je cocaïne wit te houden.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
43
Points
18
Het lastige is om het gelijkmatig te krijgen zodat het niet opvalt als de douane een soort ultraviolet lichtdetectieapparaat gebruikt. Laat er een flesje glijmiddel naast staan en ze zullen snel begrijpen waarom het shirt er bevlekt uitziet.
 

Gerald Cotten

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2022
Messages
32
Reaction score
30
Points
18
Ik heb het gevoel dat Social Engineering hier ook een grote rol in speelt. Zo niet de grootste.
Hoe goed je stash ook is... stel je voor dat je nog steeds te maken krijgt met LE's terwijl ze naar je stash zoeken!
Het vermogen om de situatie te analyseren en het goed te spelen in termen van verhalen vertellen & praten maakt een enorm verschil.
Zelfvertrouwen en aardig, vriendelijk en gastvrij zijn, kan een lange weg afleggen in een situatie waarin je te maken krijgt met een politiecontrole.
Vergeet nooit: LEs zijn ook gewoon mensen die fouten maken & soms in (psychologische) vallen trappen.
 
Top