• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Methamphetamine Ma - huang - ephedra - quilting, extractie, productie

Methamphetamine

random1

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 30, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal. Veel discussie hier over wat te maken, waar kratten te krijgen, pseudo, of te gaan p2p methode en ga zo maar door ... Ik heb een heleboel dingen geladen, patenten voor het maken van efa-gisthulpmiddelen en benzaldehyde. Maar voordat het zo gemaakt werd, werd de efa rechtstreeks uit de hopper geschud. Er zijn verschillende brouwers en misschien geeft de brouwer met de hoogste opbrengst ongeveer 10g efa per 100g ( droge stof ? ) nu weet ik niet of het droge stof of verse is, maar ik denk dat het nu niet meer uitmaakt. Overigens staat er hier ergens op het forum een handleiding voor extractie. Ik wil eigenlijk vragen of iemand deze extractie al geprobeerd heeft ? Ik heb ooit wat pompoen meegenomen van vakantie, ongeveer 50 g gedroogd, misschien meer. Ik extraheerde en eindigde met een groene gel, kon er geen hcl van maken of een heldere kleurloze basis. Maar later vroeg ik me af of de groene gel ook direct met I/Rp gereageerd kon worden? Zou dat mogelijk zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Bedankt en veel succes.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
Methamfetamine synthetiseren met ephedra
Ongeveer 425 gram gemalen ephedraplantmateriaal werd drie keer gewassen met methanol. Het methanolwater werd opgevangen en verdampt tot een groenbruine teerachtige substantie. Aan dit materiaal werd 250 ml 57% hydriodinezuuroplossing en 9,5 gram rode fosfor in een rondbodemkolf van 1000 ml toegevoegd. De kolf was voorzien van een werkkoeler en een verwarmingsmantel. Het mengsel werd verwarmd en liet het ongeveer 5 uur refluxen. De waterige reactieoplossing werd gefiltreerd, aangemaakt met NaOH (pH > 12) en vervolgens geëxtraheerd met trichloortrifluorethaan (Freon-113). De organische oplossing werd gedroogd op watervrij Na2tak4. Waterstofchloridegas werd vervolgens in de Freon geblazen, wat resulteerde in de kristallisatie van het eindproduct als een hydrochloridezout812. Op verschillende momenten tijdens de synthese werden monsters van het reactiemengsel genomen. Deze monsters werden in basische toestand gebracht, geëxtraheerd voor methyleenchloride en geanalyseerd met GC-IRD en GC-MSD. Er werden monsters genomen op reactietijden van 60, 127 en 310 minuten synthese. vertaald uit de bron:
erowid*org/archive/rhodium/chemistry/ephedra.html
 

Fosforus

Don't buy from me
New Member
Joined
May 21, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Heeft iemand het echt geprobeerd? ? Ik weet waar er veel chvojnik groeit in het zuiden bij de zee. Volgens deze TEKU zou de groene modder in staat moeten zijn om klassiek te reageren
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
Ik heb het persoonlijk niet geprobeerd
 
Top