Looking for a vendor LSD-verkoper in Zwitserland

hanslihansli

Don't buy from me
New Member
Joined
May 20, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hey Jongens
Ik ben op zoek naar een LSD endor voor LSD in Zwitserland. Moet bitcoin of vergelijkbare cryto's accepteren. Distributie via post (binnen Zwitserland, geen buitenlandse verzending).

Hoe/waar kan ik iemand vinden? Is er een plek waar ik verkopers van overal kan ontmoeten?

Hartelijk dank
HansliHansli
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Ik heb je vraag niet goed begrepen - wil je LSD leveren aan een LSD-verkoper in Zwitserland, of vraag je waar je LSD kunt vinden / kopen bij Zwitserse verkopers?
 

hanslihansli

Don't buy from me
New Member
Joined
May 20, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik ben op zoek naar een Zwitserse leverancier
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Heb je de verkopers al getest op de meest voorkomende DNM's? Ik heb hun blotters recentelijk niet getest, maar de huidige verkopers zijn bekende verkopers met verschillende andere legitieme producten, meestal zijn de LSD blotters legitiem - het heeft geen zin om nepblotters te maken met LSD-analogen (blanco verbod op alle analogen, ongeacht voor Zwitserland) of zoals sommige louche verkopers een paar jaar geleden deden, door NBOME in plaats van LSD te zetten.

Blotters zijn sowieso zo makkelijk te verbergen dat ik geen grote problemen zie bij het bestellen uit andere EU-landen, een volledig platte envelop met daarin een vel blotters... heeft een belachelijk laag percentage dat onderschept wordt.
 
Top