Ook hierin ben ik geïnteresseerd. Sportschool is een van mijn hobby's en ik heb dit een paar jaar geleden geprobeerd. Het is letterlijk de beste vetverbrandende chemische stof die er bestaat, niets anders komt in de buurt (vergeet T3 of clenbuterol of andere onzin zoals carnitine). Ik slaagde er letterlijk in om 7 kg af te vallen in twee weken (100KG naar 93) door in principe niets te doen, gewoon wat te klooien met dagelijkse activiteiten zonder een drastisch dieet en ook een pauze te nemen van de sportschool. Het was een verplichte pauze van de sportschool omdat letterlijk elke fysieke activiteit pijnlijk was. Ik zweette 24/7, het zweet was geel, de pis was geel, de ogen waren ook een beetje gelig, de lichaamstemperatuur was hoog, je had in principe 24/7 koorts. Ik voelde me uitgeput en had ook weinig eetlust, maar jeetje, na twee weken en een paar dagen toen alles uit het systeem was en het vasthouden van water ook weg was, waren de resultaten abso*****inglutely amazing. Begonnen met 100 voor een paar dagen, 150 voor een paar dagen, 200 plafond. Neem dit niet in de zomer of samen met andere dingen die je lichaamstemperatuur verhogen (zoals stimulatiemiddelen), anders kun je en zul je waarschijnlijk in het ziekenhuis belanden of zelfs op het kerkhof. Dit is niet iets om mee te kloten, het is letterlijk vergif!