Question Word je high van legale kruiden?

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik ben op zoek naar legale planten die me high maken. Ik heb kattenkruid als thee gebruikt en ik werd er slaperig en rustig van. Kent u nog andere psychedelische kruiden of mengsels? Maak het alsjeblieft gemakkelijk toegankelijk. Ik zou u erg dankbaar zijn als u me hiermee zou kunnen helpen.
 

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Bedankt voor de suggestie, maar ik kan er niet gemakkelijk bij. Kun je me iets aanbevelen dat ik gemakkelijk kan vinden bij kruidendokters?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Kratom, Kanna en fenibut zijn op veel plaatsen legaal en kunnen je high maken.
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 27, 2023
Messages
17
Reaction score
14
Points
3
Nootmuskaat - eet 1 of 2 pakjes; wacht een paar uur en de magie begint. 100% legale smaak
 

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ik heb hier veel onderzoek naar gedaan, maar de bijwerkingen zoals braken en buikpijn zijn vrij hoog wanneer alleen nootmuskaat wordt genomen. Heb je een recept?
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 27, 2023
Messages
17
Reaction score
14
Points
3
Eet de nootmuskaat met iets substantieels en drink water. Het risico op braken en buikpijn is er altijd, maar het lijkt te vervagen. Nogal een dromerige of trippy toestand - mild en leuk.

P.S. Ik heb dit niet meer gedaan sinds ik 16 was en het was maar één of twee keer.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Een combinatie van blauwe lotusthee, valeriaanthee en passiebloementhee zou je wat effecten kunnen geven. Ik dronk het vroeger en hoewel ik er niet high van word, ontspant het me zo veel. Sommige mensen melden ook psychedelische effecten van deze combinatie van blauwe lotus en passiebloem, vooral als het gemengd wordt met cannabis.
 

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Bedankt. Ik zal het proberen. Hoeveel gram van deze 3 kruiden moet ik toevoegen? Hebt u suggesties?
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Je kunt 3-5 gram van elk gebruiken voor de beste effecten. Je kunt ook proberen blauwe lotus en passiebloem te roken.
 

marekzmarek

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
53
Reaction score
41
Points
18
Deals
15
Ik weet niet waar je woont, maar zoek naar datura stramonium of artemisia absynthum. Ze hebben speciale zorg/termen nodig om goed gebruikt te worden, maar de eerste zal je heel hoog brengen o_O maar vergeet niet om terug te komen. ;)
 

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Bedankt voor de suggestie. Ik heb gemakkelijk toegang tot artemisia absinthium. Is er een recept voor? Kan ik het als thee drinken? Wat raadt u aan?
 

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
30
Reaction score
12
Points
8
Probeer geen datura hehe
 
Top