JHW-018 (citaat)

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2022
Messages
50
Reaction score
8
Points
8
In dit artikel laten we je zien hoe je JWH-018 uit Bonsai meststoffen kunt halen. Om te beginnen moet je de volgende materialen verzamelen: - Bonsaimeststof - Isopropylalcohol - Glazen potten - Zeef - Filtreerpapier - Trechter Zodra je al je benodigdheden hebt verzameld, volg je deze voorzorgsmaatregelen: 1. Combineer 1 deel Bonsaimeststof met 3 delen isopropylalcohol in een glazen pot. 2. Schud goed om het mengsel te combineren. 3. Zeef het mengsel door een zeef in een trechter van filtreerpapier. 4. Giet het gefilterde mengsel in een andere glazen pot. 5. Ga dichter bij het doel van de pot staan en schud krachtig gedurende 30 seconden. 6. Laat het mengsel 30 minuten zitten. 7. Giet de bovenste lagen isopropylalcohol af en zorg ervoor dat je het sediment in de pot niet verstoort. 8. Doe de gewenste hoeveelheid overgebleven jwh-018 in een fles voor gebruik. Als je jwh-018 van bonsaimeststof gebruikt, is het belangrijk dat je de juiste voorzorgsmaatregelen neemt om er zeker van te zijn dat je het meeste uit je computer haalt. Combineer eerst 1 deel Bonsaimeststof met 3 delen isopropylalcohol in een glazen pot. Schud goed om het mengsel te combineren. Zeef het mengsel door een zeef in een trechter van filtreerpapier. Giet het gezeefde mengsel in een andere glazen pot. Dek de pot af en schud krachtig gedurende 30 seconden. Laat het mengsel 30 minuten staan. Giet langzaam de bovenste lagen isopropylalcohol, waarbij je erop let dat je het sediment in de pot niet verstoort. Doe de gewenste hoeveelheid residu jwh-018 in een fles voor gebruik. Bonsaiboom meststof Jwh-018
CRFSUCTduD
 

leonQuez

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 10, 2022
Messages
8
Reaction score
16
Points
3
Wat meneer. Deze indool bromopentaan
 

highlord

Don't buy from me
New Member
Joined
May 12, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Moet u de gewenste hoeveelheid opnieuw oplossen in alcohol om het op het blad aan te brengen?
 

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hoeveel Jwh 018 kun je uit deze methode halen?
 
Top