Ik wil de beste cocaïne maken

Anto789546

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 18, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hiiiii mijn vrienden ,
Ik wil graag coke maken, maar het probleem is dat in mijn land cocabladeren verboden zijn en ik zou graag willen weten waar ik er een paar kan krijgen (ik heb al een idee om "Delisse coca poeder" te gebruiken, maar ik weet niet of het gaat werken) ook heb ik al het recept voor cocaïne, maar als je een betere hebt, aarzel dan niet om het te delen.
Alvast bedankt vrienden :)
(ps: ik gebruik deepl dus sorry voor mijn slechte Engels (ik ben frans) )
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Als Delisse cocapoeder is en cocaïne bevat, is de extractie ervan waarschijnlijk duurder vanwege de prijs van de thee zelf.
 

niko77

Don't buy from me
New Member
Joined
May 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo,

Ik heb nog geen draad gevonden over het maken van cocaïne met alleen cocathee, ook alleen met bladeren, maar in mijn land is dat ingewikkeld, heb je een idee hoe ik dat zou kunnen doen?
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hallo mijn vriend!

Ik probeer een formule te verbeteren om poeder te maken in iets als ``polystyreen`` zoals ik in deze post hier vroeg, je kunt het ook zien in de video. Misschien kunnen we onze ervaringen veranderen.

P.s: dit product is niet van mij en mijn Engels is ook niet goed.
 

Attachments

  • aZrTq2zJMw.mp4
    1.9 MB · Views: 0

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
visschaal onder de hydraulische pers met bedrukking
Mxe12LUnIB

Je hebt een pers en een metalen mal met een patroon nodig. Heb je het erover?
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Ik heb dit gereedschap tot nu toe gebruikt en geprobeerd om een beetje minder te drukken, maar de textuur is niet glad, het is iets hards en bros. Daarom probeer ik de formule te veranderen. Ik zal proberen het verschil in een andere video te laten zien.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
ok, ik verwacht
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Er is zo'n moment dat kristallen ongeveer even groot moeten zijn, en anders wordt het niet geperst zoals het hoort.
 
Last edited by a moderator:

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Sorry voor mijn fout. Bij nadere bestudering zag ik het verschil tussen de producten waar ik het over had.

Het product van de video is de pure cocaïne en de andere was onzuiver geperst met een ander logo.

Bedankt voor de hulp!
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Hoi. Produceren cocaïne enorme hoeveelheid bladeren 200 of meer kg nodig voor een van cocaïne. Is het mogelijk om te groeien coca planta in verschillende delen van de wereld. Java-eiland in het verleden. Ik zie in het midden van América in kleine hoeveelheid. nodig bos van land en werknemers. De zaden is geen probleem de chemicaliën afhankelijk van het land is min of meer moeilijk te vinden. Voor geografische zone de Ecuador lijn is min of meer de plek om te gaan. De plant zelf is niet verdacht, maar groeien te veel misschien riskant.
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Voor het maken van poeder in blokken is verschillende manieren de meest eenvoudige is de pers, maar het materiaal verlies de vissenschaal en er niet goed uitzien. Warmtebron. Gloeilampen werken geweldig. Het oplosmiddel is afhankelijk van het type snijwerk dat in het product wordt gebruikt en de s***** in de video is geen puree maar gewoon zeer professioneel werk. Alle stenen leveren meer dan 90% op en dat is voor mij verdacht. Vandaag de dag zie je 96%98% is niet waar. Als je het product test vind je levamisole en in de laatste dagen meer fenacetyn.Je detecteert levamisole heel gemakkelijk gewoon alcohol in een klein glas je 96% alcohol nodig hebt zet weinig product en schud weinig en zie de bodem van het glas. Je ziet iets als zout dit is levamisole is een meer complexe vorm voor het vinden van dit product. maken van basis. bankwezen soda of ammoniak is de dame. drogen met papieren handdoeken en oplossen met aceton en zet een druppel salpeterzuur 37% Is ok.en je ziet de grote baton zoals kristallen vallen voor de onderkant van de ontvanger de voorkeur aan een reageerbuis. deze kristallen is levamisole. voor detecteren fenacetine is zeer eenvoudig gewoon wegen van het product en gedrenkt in aceton. controleer de zuiverheid van de aceton eerste nodig vrij van watten. controleer wit papieren handdoeken gedrenkt in het papier en moet volledig drogen zeer snel als niet bevatten watten en is niet bruikbaar.de fenacetyn oplossen in de aceton je weer wegen het droge materiaal en als er iets verloren is de fenacetyn voor meer zekerheid niet disscard de aceton en laat verdampen zie je het residu Honey als. Als iemand hulp nodig heeft met iets dergelijks ik ben meer dan blij om stap voor stap te helpen voor u het verkrijgen van hetzelfde resultaat op de video spreek ik Spaans ook
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
33
Points
18
Met 1 kg echte bladeren kun je 5-10 g ongesneden coke maken.
Waar ik vandaan kom, kost een gram gesneden coke 200-250USD, en 1KG bladeren verzonden vanuit een veilig land kost 120-150$. Een van de belangrijkste factoren is de soort kokosnoot, sommige hebben 1-1,5% cocaïne in drooggewicht, andere 0,25-0,5%.
Dus ja, er is een enorme hoeveelheid nodig voor een enorme extractie, maar voor persoonlijk gebruik in landen met weinig coke is het nog steeds 100% de moeite waard. Vooral als je het met 1/3 versnijdt. Houd ook wat ongesneden en reken 50% meer, dit kan je een stapje boven de andere verkopers van cocaïne in je omgeving geven.
 

DarkColombianito

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
Hallo vriend, het kan een goed idee zijn om het op die manier te doen, maar ik adviseer je om iets in gedachten te houden, het cocablad wordt heel goed onderscheiden door degenen die zendingen onderzoeken, ook al ontvang je niet direct cocaïne, als je hoge waarschuwingen kunt genereren omdat je geen kleine hoeveelheid nodig hebt, Ik kom uit Colombia en een van de grote problemen is dat het nauwelijks geloofwaardig is dat iemand een soort legale wiet van hier importeert, daarom zal alles wat anders is dan koffie, houtskool en voedsel het willen controleren omdat het gewoon ongewoon en vreemd is, het is gewoon een mening en een advies dat ik je geef zodat je daar rekening mee houdt, als ik je nog ergens mee kan helpen ben ik hier.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
33
Points
18
Ja, je moet zeker niets naar je huis sturen dat rode vlaggen doet rinkelen, maar in de meeste landen kun je het al over de grens vinden. USA/AUS/CAN etc, aan onze kant komt het er net zo doorheen als elk ander theeproduct, als het uit Colombia etc. komt, zal het me***** een rode vlag opwerpen. maar als je het van iemand in een ander land zoals USA zou kopen, weet ik zeker dat het er zonder problemen doorheen komt.
 

DarkColombianito

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3

Ja, dat is waar, als je het ergens anders vandaan haalt, heb je denk ik 90% meer kans dat het zonder problemen aankomt.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Hé jongens, ik ben op zoek naar mijn eigen oogst en ik wil graag de bladeren gebruiken. Het lijkt erop dat deze tread oud is, maar als iemand kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen!
 
Top