Question Hoe 4-MMC zuiveren

Neozion420

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Ik wil 4-mmc maken, maar ik wil dat het zo zuiver mogelijk is, dus als ik eenmaal mijn 4-MMC heb gemaakt, dat zeker onzuiverheden zal bevatten, hoe kan ik het dan zuiveren en/of herkristalliseren? Ik wil voor de zekerheid niets nemen of verkopen dat niet van topkwaliteit is. Hartelijk dank.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
45
Points
18
Daar zijn artikels over, die je best eerst leest en de discussie eronder.

 

DragonLabz

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇳🇱
Joined
Sep 13, 2023
Messages
8
Reaction score
66
Points
13
Deals
109
Was het met aceton en recycleer het :)
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
45
Points
18
Wat is de meest effectieve techniek om dat te doen? Ik heb video's gezien waar aceton over poeder/kristal op Buchner-filter werd gegoten en onmiddellijk werd weggefilterd. Ik heb ook iemand in een discussie zien suggereren om 4-MMC poeder met aceton in een pot/bekerglas te roeren om onzuiverheden beter op te lossen voor de filtratie. Zou schudden van het poeder met aceton in een gesloten pot de beste manier zijn als meest agressieve vorm van roeren?
 
View previous replies…

DragonLabz

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇳🇱
Joined
Sep 13, 2023
Messages
8
Reaction score
66
Points
13
Deals
109
Pm ons en wij helpen je!
 

Neozion420

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Moet ik in het Buchner-filter de aceton gieten en roeren om onzuiverheden te helpen oplossen voor elk vacuüm? Moet de aceton koud zijn en zo ja, hoe koud in de vriezer of koelkast? Hartelijk dank
 

Neozion420

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Ik ben ook van plan om na dit alles een herkristallisatie uit te voeren om een zo zuiver mogelijk product te krijgen, maar voor de zekerheid wil ik eerst de meeste onzuiverheden eruit halen.
 
Top