Hulp bij het extraheren van pseudoefedrine 30mg

OxycodoneHCL

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 16, 2024
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Ik heb hulp nodig bij het extraheren van 30mg pseudoefedrine uit 200mg ibuprofen combinatiepillen, mijn merk van de pillen heet momenxsim Ik heb hier hulp bij nodig!
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Het geneesmiddel dat u beschrijft is te vaag om het probleem nauwkeurig te beschrijven, 200 milligram ibuprofen en 30 milligram PSE. Welke andere vulstoffen zijn er? Zijn het tabletten, pillen of vloeistoffen? Bevat het medicijnen om de extractie van PSE te voorkomen?
 

OxycodoneHCL

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 16, 2024
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
My bad 😭 de volgende inactieve ingrediënten zijn Tabletkern Microkristallijne cellulose Calciumwaterstoffosfaat watervrij Croscarmellose-natrium Maïszetmeel Silica, colloïdaal watervrij Magnesiumstearaat Tabletcoating Hypromellose Macrogol 400 Talk Titaandioxide (E171) IJzeroxide geel (E172)
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
De inactieve stoffen zijn min of meer irrelevant - we gaan gewoon de hele *****i weggooien! Je kunt methanol of IPA gebruiken om de pseudo te extraheren. Dit zal de ibuprofen met zich meebrengen en het zal het grootste deel zijn van wat overblijft nadat je je extracties hebt gefilterd en verdampt. Nu hoeven we alleen nog maar een eenvoudige koudwaterextractie uit te voeren. Heb je ooit codeïne- of vicodinesap gemaakt? Zelfde idee...
We nemen alles en lossen het op in koud water - probeer niet te veel te gebruiken - of precies de juiste hoeveelheid, want je moet het ofwel laten drogen of je moet het verminderen, afhankelijk van wat je van plan bent er vervolgens mee te doen. Hoe dan ook, los het op in koud water en zet het in de vriezer. Na ongeveer 30 minuten, wanneer het zo koud is als het kan worden en alles naar de bodem zinkt, kun je de oplossing decanteren en filteren - waarbij je de ibuprofen scheidt van het water/pseudo-oplossing. Laat het drogen of ga verder met koken ...

Wees voorzichtig,
o7
 

OxycodoneHCL

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 16, 2024
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Als je zegt dat alles vast is, bedoel je dan dat pseudo-efedrine eruit valt en dat ibuprofen opgelost blijft?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Nee, de pseudo gaat oplossen in de alcohol, samen met wat andere dingen, voornamelijk ibuprofen. We kunnen het eerst afkoelen en het grootste deel ervan decanteren. Dus dan filteren we, wassen we de vaste stoffen een beetje om alles eruit te halen wat we achter hebben gelaten en dan gooien we de vaste stoffen weg. De gefilterde alcoholoplossing bevat onze pseudo. Afhankelijk van hoe goed we gefilterd hebben, kunnen we de alcohol gewoon laten verdampen, of als het troebeler is een tijdje in de vriezer leggen (alweer?), zodat eventuele ibuprofen zich aan de onderkant verzamelt. Probeer te filteren met een watje in de hals van de trechter in plaats van koffiefilter(s). Zwaartekracht gevoed filter met katoen filtert heel goed, het duurt alleen even.
 
Top