In godsnaam, ik heb hulp nodig

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Ik zweer bij God dat ik de afgelopen 4 maanden het hele internet heb afgezocht naar een duidelijk en beknopt antwoord op mijn probleem.

Ik ben op zoek naar een recept hoe ik kan schudden en bakken via de methode met lithiumbatterijen/colemanbrandstof enz.

Ik heb het volgende:
Colemans campingbrandstof
amonium van een stel cold packs
litihum batterijen
loog
frisdrank stroom flessen
pseudo
diverse containers
vloeibaar vuur en zout (voor vergassing)


Ik heb dit minstens tien keer geprobeerd en ik kan er maar niet achter komen waarom het niet werkt. Ik doe de loog amonium en lithium om brons te krijgen en voeg mijn pseudo toe aan het mengsel en zeef het dan in een container. Dan vergas ik mijn vloeistof en zie ik het sneeuwen. Dus ik denk dat het gelukt is! Daarna droog ik het en soms was ik het zelfs in aceton, maar het rookt niet. Het smaakt niet naar dope. Het doet niets. Het is rot*****i. Wat doe ik verkeerd? Alle hulp is welkom, want ik word gek.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
87
Reaction score
68
Points
18
Deals
18
Er zijn veel video's en onderwerpen op de site voor zo'n beetje alles wat met meth te maken heeft. Ik ben geen chemicus dus ik kan het je niet vertellen, maar vroeger herinner ik me dat de hoofdingrediënten voor stap één lithiumstrips, pseudo en watervrije ammoniak waren. Typ 'shake and bake' in de zoekbalk en je zult genoeg threads vinden voor wat je zoekt.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
87
Reaction score
68
Points
18
Deals
18
Er zijn veel video's en onderwerpen op de site voor zo'n beetje alles wat met meth te maken heeft. Ik ben geen chemicus dus ik kan het je niet vertellen, maar vroeger herinner ik me dat de hoofdingrediënten voor stap één lithiumstrips, pseudo en watervrije ammoniak waren. Typ 'shake and bake' in de zoekbalk en je zult genoeg threads vinden voor wat je zoekt.
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Dat is wat ik zeg, ik heb zo veel verschillende berichten en blogs en andere websites bekeken en gelezen en ik heb het gevoel dat ze allemaal een stap overslaan, verkeerde ingrediënten gebruiken of gewoon opzettelijk verkeerd zijn om schade te berokkenen aan degenen die het proberen. Volgens een ander antwoord hier, geloof ik dat ik de verkeerde ammonium heb, wat de reden kan zijn voor mijn herhaalde mislukkingen. Ik ga uitzoeken hoe ik aan het juiste type kan komen en het opnieuw proberen. Bedankt voor de hulp!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Je cold packs, wat zeggen ze over de ingrediënten? Ik heb hoog en laag gezocht en kon geen ammoniumnitraat cold pack vinden. Die worden al meer dan tien jaar niet meer gemaakt. Als er calciumammoniumnitraat of ureum op staat, werken ze niet. Vervang dat door ammoniumsulfaat of ammoniumwisenzuur van welke soort dan ook.
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
mijn guy.... ik denk dat je de code hebt gekraakt. bedankt! Ik heb zeker calciumamonium. Hoe kom je aan sulfaat of "lewis acid"?
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
In mijn proces doe ik het volgende (als het je interesseert, zo niet dan verontschuldig ik me voor de overbodige informatie)

-meet de colemanbrandstof af (dit is allemaal opgeschreven btw, en ik heb het nu niet bij de hand om 100 procent nauwkeurig te zijn, maar ik heb nauwkeurige metingen opgeschreven)
-doe het in een sodafles
-meet ammonium af, doe het in de soda stream fles
-strip de batterijen, doe ze in een aparte container met coleman brandstof om ze te bewaren.
-opgepompt pseduo nemen, in sodastroom doen
-loog afmeten, in sodastroom doen
-neem lithium, doe in de sodastroom
-Start de reactie met een heel klein beetje water en sluit onmiddellijk af.
-zwenken, niet schudden tot het mengsel hard begint te rollen
-zo lang mogelijk wachten met boeren
-schudden, boeren, herhalen, doorgaan tot alle lithium brons wordt
-filter door wattenbolletjes en een serie koffiefilters in een nieuwe container
-vergas de vloeistof met vloeibaar vuur en zout door buizen tot het "sneeuwt".
-filter wit spul en droog

-eindresultaat is onbruikbaar afval. komt dit allemaal door het ammonium? kan ik misschien dat afvalpoeder in een nieuwe pan doen en dat het dan werkt? of is het onbruikbaar en moet het weggegooid worden?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Daar moet ik over nadenken, maar zolang je niets hebt weggegooid, kun je het waarschijnlijk terugvinden. Meestal ziet dat recept er goed uit, behalve de ammoniakbron. Ik denk dat je het niet krachtig moet schudden of mixen, tenzij de reactie vertraagt of een emulsie de fles dreigt te overschrijden. Het is niet onmogelijk dat deze reactie wegloopt en ernstige problemen veroorzaakt. Dat is zelfs de manier waarop de meeste mensen hun huis in brand steken. Die flessen met frisdrank zijn zo taai als wat. Als je er met je duim op drukt en je kunt er helemaal geen deuk in krijgen, laat de druk dan los. Als het lijkt alsof de fles wiebelt, groeit hij waarschijnlijk door de druk.
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
De kleine rubberen pakkingen op de deksels, de mijne zijn letterlijk gescheurd of gedeeltelijk opgelost, en zodra alle druk in één keer vrijkomt, barst er een vulkaan uit. Op één keer na let ik goed op en heb ik een reservedop in de buurt om een catastrofe te voorkomen. Eén keer spoot hij me onder met benzine en mijn hele garage. Godzijdank besloot niets te ontbranden of boos te worden, anders was ik super krokant geweest.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Lewiszuur betekent gewoon een geconjugeerd anion-kation. Sulfaten, hydrochloride, carbonaten, acetaatformaten. Dit zijn Lewiszuren. Ammoniumchloride= ammoniak (anion) en chloor (kation) als je het combineert met een sterke base zoals NaOH krijg je
NA+, OH- + NH³+, CL- = NaCl (natriumchloride, keukenzout) Nh⁴ (ammoniakgas) en het OH- neemt waarschijnlijk een waterstof op om H²O(water) te maken.
Deze conventie is een belangrijk onderdeel van scheikunde, zoals een A/B-extractie, het zuiveren van chemicaliën, het beschermen van functionele groepen enz.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Dus toen ik de base toevoegde aan het Lewiszuur, ammoniumnitraat bijvoorbeeld, splitste het ammoniumnitraat in ammoniakgas en een nitraatkation, die elk met iets anders kunnen reageren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Wanneer je alles hebt toegevoegd behalve het water, laat je het even afkoelen. Het laat zichzelf initiëren, wat beter is omdat het minder water verbruikt. Als je water moet toevoegen, gebruik dan een stukje slang en steek het uiteinde in het poeder onder het lithium. Probeer te voorkomen dat het lithium nat wordt. Je hebt alleen water nodig voor de loog/ammoniak. Dat is de reactie die je start met water, het ammoniakgas dat vrijkomt. De reactie produceert water, dus als het eenmaal begint, gaat het vanzelf door.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Als je de werkelijke hoeveelheden opgeeft, zullen we de vergelijkingen in evenwicht brengen en de stoicheometrie controleren. Dit is de vuurproef. Iedereen kan een recept schrijven met de juiste chemicaliën, maar de juiste hoeveelheid gebruiken is het verschil tussen meth en niets of een afgebrand huis of gevangenisstraf.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Daarom hoor je altijd dat meth in een badkuip wordt gemaakt. Als je deze reactie op je aanrecht overdrijft of de fles opblaast, kun je maar beter je paspoort en ticket al gekocht hebben. Of bereid zijn te sterven. Als die fles met 150+ psi ontploft en overal kokende ammoniak spuit, kun je sterven waar je staat als je geen bescherming hebt. Je kunt dodelijk gewond raken en binnen een paar uur of dagen sterven, als je veel geluk hebt overleef je het, maar ben je in een positie om een schadelijke brand in je keuken te blussen voordat het uit de hand loopt of je buren het ruiken? ALS JE DAT ALLEMAAL OVERLEEFT, IS JE KEUKEN WEG. Het is niet makkelijk om te verbergen dat je keuken geen vloer meer heeft, dat de muren en het plafond gestript zijn en dat dit veroorzaakt is door een chemische brand. Neem dit niet te licht op, scheikunde is een wrede leermeester.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Gegroet - ik ben de zelfbenoemde onofficiële inwonende SnB-assistent.
Ik weet niet of je te goed hebt gezocht in je studie van SnB, want op een gegeven moment had je mij moeten tegenkomen en de hand moeten uitsteken ;]
Dit is zo'n beetje de enige reactie waar ik al maanden mee bezig ben. Veel successen, nog meer mislukkingen - ik doe elke keer iets anders om de procedure te optimaliseren. Ik kan je vertellen hoe je het op de rails krijgt en een succesvolle reductie bereikt. Dingen die je moet overwegen, onthouden, waar je op moet letten en waar je verdomme op moet letten. Gezien de autonome en artistieke aard van deze specifieke taak, is deze verrassend temperamentvol en moeilijk uit te voeren als je niet over de juiste kennis/begrip beschikt - ondanks de improvisatievrijheid en de mogelijkheid om te vervangen, zijn er nog steeds veel dingen die niet werken en nog meer die fout gaan.

Met goede condities/benodigdheden is het vrij eenvoudig om het voor elkaar te krijgen als je weet wat je doet. Het is ook niet half zo gevaarlijk als iedereen doet voorkomen. Maak het je echter niet te gemakkelijk! Er is iemand die zegt dat hij het in zijn slaapkamer doet, in zijn boxershort en zo - dat weet ik zo net nog niet... maar ik kom aardig in de buurt van dat niveau van zelfvertrouwen. Je kunt dit overal doen waar je het veilig kunt ventileren. Dat gezegd hebbende, persoonlijke beschermingsmiddelen (PPE) zijn niet nodig, maar wees geen idioot zoals ik. Het helpt wel om handschoenen te hebben - vooral als je voor je werk met je handen werkt, in principe komt alles in snij- en zere plekken terecht en brandt het enorm - soms kun je niet snel genoeg bij een goots***** komen en handen wassen helpt ook niet altijd. Ken je zuren en basen en weet hoe je ze moet neutraliseren en zorg dat je ze binnen handbereik hebt.

Ik wil niet op een dood paard trappen, dus ik zal niets herhalen wat ik al eerder heb gepost. Ik heb echter al eerder gezegd dat er een post is van bb-gebruiker Douda die dat originele recept goed tot zijn recht laat komen. Een andere PDF van een andere bb-gebruiker die "Flatline niet heeft geschreven" - deze heeft me echt geholpen om het uit te zoeken/problemen op te lossen. Er is ook een video of twee van SnBs - de door de wetshandhaving gecontroleerde kok in de 2-literfles. Ook op Hamiltons Pharma. - Ik schreef mijn SnB-succesverhaal als een soort sleutel die al deze bronnen samenbrengt en praktisch toepasbaar maakt. Het was niet bedoeld als een op zichzelf staand recept/instructies. Ik ontdekte alles als tweede kok met de informatie die ik voorstelde, als een totale noob zonder scheikundige training/ervaring behalve het doornemen van een 'chem for dummies' ongeveer 15 jaar geleden, dus geef niet op - het is niet moeilijk. Ik heb gewoon goed gestudeerd en opgelet en was vastbesloten om het te doen. Niet iedereen speelt natuurlijk met hetzelfde spel. Onthoud gewoon dat wanneer je te maken hebt met efedrine/pseudo, het veranderen in meth bijna uitsluitend een "één stap reductie" is als SnB met Li/Al of een RP/I2 cook - het resultaat is hetzelfde. In de toekomst neig ik echter naar de RP/I2-methode, omdat ik dan het hele proces beter onder controle kan houden.

Ik stel het volgende voor: Deze reactie zal sterk variëren op basis van: De gebruikte pillen, hoe/of ze zijn schoongemaakt.
Hoe alles is toegevoegd aan het RV (de volgorde etc.)
Het beheren van het RV tijdens de reactie (vooral in het begin) ((probeer het met rust te laten!))
Oplosmiddelen? Ether/aromatisch/alifatisch of een mengsel? Zorgvuldigheid bij het schoonmaken/drogen - wassen met water/ pekel en drogen met Mg2SO4
voor tijdens en na bepaalde stappen.
Het is aanbevolen om extra NaOH te gebruiken. 1/4 van een AA Li strip per doos is stoichiometrisch meer dan genoeg om onze pseudo om te zetten in meth - ik voeg graag wat meer Li toe, ongeveer 3/4 of een hele AA batterijstrip om eventuele verliezen te compenseren of misschien als de reactietijd niet genoeg was.
Ik gebruik een fles van 1,5 liter - ik hoef pas te ontluchten of te openen als het klaar is.

Als je gegarandeerd succes wilt, zoek dan iets dat werkt en houd je er strikt aan! Ik heb geprobeerd te optimaliseren en te innoveren, dus ik heb veel fouten gemaakt en veel batches verpest door te spelen met verschillende ingrediënten/hoeveelheden en door te proberen bepaalde stappen over te slaan, enzovoort.
Mijn advies? Neem je tijd en doe alles goed. Herkristalliseer je pseudo FFS, snap je wat ik bedoel? Doe overal een schepje bovenop en maak er een gewoonte van. Je vaardigheden en product zullen er niet onder lijden, dat beloof ik! Ik weet niet wat je precies verkeerd doet, dus ik kan niets suggereren wat betreft je methoden/ingrediënten, alles ziet er goed uit.
Ik weet dat het de fijne kneepjes van de reactie zijn die je niet kunt verwerken. Als je wilt, kun je me een DM sturen en dan kunnen we het uitzoeken.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Een paar maanden geleden zat ik me af te trekken op het toilet en zag ik rook. Ik keek naar beneden en liet een druppel zwavelzuur van het merk rooto op mijn broek vallen. Ik sprong me***** gestript op en gooide er zuiveringszout op en begon het me***** af te spoelen. Het boorde een gat in mijn knie 1/4" diep.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,416
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Op een keer ( DE EERSTE EN LAATSTE) heb ik mijn freebase met blote handen vergast. Het was 100% chemieglas, ingevette verbindingen en kekke clips. Mijn handen waren 3 weken lang kastanjebruin (het voelde ook niet goed).
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Hoe kun je "neuken" op een toilet? Of bedoel je iets anders doen dan schijten? haha
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Nou, iedereen hier is zo....nice. Ik verwachtte een hoop gezeur en vernederende beledigingen omdat ik zo'n idioot ben. Bedankt dat je tenminste ziet dat ik wil leren.

Ik kan je stap voor stap gedetailleerd uitleggen wat ik doe. Ik maak de pseudo's niet schoon (ik weet niet echt hoe dat moet. Ik maal ze normaal gesproken in een koffiemolen tot een extreem fijn poeder)

-Ik gebruik een sodastroom van 1 liter
-Dan neem ik 1 kopje (soms tot poeder vermalen) ammonium *deze zijn van cold packs, die calciumammonium zijn, waarvan ik gisteravond leerde dat het de verkeerde soort is*.
-Ik voeg 1 en 1/2 kop coleman camper fuel toe
-Voeg X hoeveelheid pseudo gemengd tot een fijn fijn poeder toe (meestal 4-5 dozen van de 24 count, 30 mg.... de kleine rode bastaards)
-Ik voeg een kopje loog toe en probeer de pillen zo goed mogelijk te omhullen. Bij sommige pogingen heb ik zelfs een beetje geschud om alles gelijkmatig te mengen.
----- Op dit punt hoor ik gesis en ruik ik zelfs dat alles op het randje reageert. Ik neem aan dat dit komt doordat ik de loog aan het mengsel heb toegevoegd en dat het zijn werk doet.
-Voeg voor 1-2 batterijen lithium toe.


Ik geef toe dat dit het moment is waarop ik dat kleine beetje water in de fles doe, en ik doe mijn best om de lithium te vermijden vanwege zijn heftige reactie op water, maar meestal is het onvermijdelijk en worden sommige van de kleine lithiumbrokken nat die wit worden. Op dat moment voel ik mijn sluitspier zo strak worden dat alle lucht uit de kamer wordt gezogen en ik dop de SOB en geef het een zachte zwaai. Meestal begint het dan niet of nauwelijks te rollen. Een of twee keer begon het zwaar te rollen tot het punt waarop ik doodsbang was voor het ding. Blijf rustig en ik heb het een paar keer laten boeren als dat nodig was. Ik doe dit minstens een uur of twee, totdat alle lithium bronst en uiteindelijk weg is (waar is het gebleven? het reageerde met iets, maar ik ben geen chemicus.) Dan filter ik, vergas, kijk hoe de sneeuwstorm in de container gebeurt, zeef en filter, droog. klaar. afval.

Ik weet niet of ik de juiste ingrediënten heb. Buchner wees me op mijn ammoniumflub, waar ik me echt stom om voel. maar dat is waar ik lees dat ik ze uit meerdere *bronnen* moet halen. ik weet niet of de stappen of het proces correct is, ik zie weer verschillende metingen, wanneer dingen toe te voegen, ik zag zelfs een "water pull" techniek in plaats van vergassen waarbij de PH niveaus getest moeten worden met strips. ik heb die methode geprobeerd en realiseerde me dat ik een kok aan het verspillen was.

Ik heb het gevoel dat er veel desinformatie is om mensen opzettelijk te laten falen of zichzelf pijn te doen. Ik heb geen verbinding meer en ik verbruikte een stevige zip per week. Niet overdreven. Dus ik heb de afgelopen drie maanden droog gestaan en geprobeerd uit te vinden hoe ik solo verder kan.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ja, ik heb mijn favoriete camobroek en hoodie geruïneerd, op de een of andere manier heb ik mezelf bespat met H2So4 en ik dacht er niet veel bij na. De volgende keer dat ik die kleren zag, waren ze aan flarden alsof een horde motten ze te pakken had gekregen. Er rolde een druppel over de achterkant van mijn hand en ook daar dacht ik niet veel aan, dat werd een ziek litteken... H2So4 is behoorlijk akelig... al het andere brandt en raakt geïrriteerd voor een lange tijd. Ik heb nog niet geprobeerd gas te maken met HCl+CaCl2... misschien de volgende keer.

Vorige week heb ik een doos SU-24's (10*240mg) gemaakt [er vielen me wat vreemde dingen op, ik zal erover uitweiden] ... ik improviseerde verfverdunner in plaats van naptha/tolueen... alles was in orde tot het tijd was om de crank met aceton (koud, droog, natuurlijk.) af te spoelen. De aceton loste al mijn crank op... en ik was ten einde raad, want dat had ik niet verwacht. Gelukkig spoelde ik het in een schone schaal om te verdampen en te kijken wat er overbleef, en dat is precies wat we deden... Ik eindigde met een verschrikkelijk kleine opbrengst van .4 kristalijs - maar dat was het beste ijs dat ik ooit heb gerookt, hands down. (Ik ben de mexi-racemic gewend)

Gisteren ben ik begonnen met een doosje wal-phed (walgreens merk generieke sudafed) 96*30mg=2.88g PSE - de 'red hots'. Ik kies voor deze pillen omdat ze voor mijn eerste succes zorgden, maar ik heb deze, de SU-24s en de walphed 12's (20*120mg = 2.4g PSE) aan de praat gekregen, of in ieder geval sneeuw gemaakt bij het vergassen, wat niet noodzakelijkerwijs iets hoeft te betekenen, maar ik weet dat er een succesvolle reductie naar meth plaatsvond bij het bemonsteren.
Hoe dan ook, ik heb deze troep vergast, alles kwam er goed uit, maar ik merkte deze keer, net als toen ik de SU-24's deed, dat ALLE crank oploste na het spoelen met aceton. Dus ik liet het drogen en verzamelde het, en bemonsterde wat van hier. Vreselijk. Vreselijke smaak, geen activiteit. Dus nu ging ik xtaliseren met %99 IPA (droog) en ik eindigde met een soortgelijk product als met de aceton, roodachtig/bruin/roze vieze kleur, rare oplosmiddelgeur, vreselijke smaak, om de een of andere reden erg zuur, en het belangrijkste... geen psychoactiviteit. Behoorlijk geïrriteerd op dit punt...

Dus ging ik terug naar de tekentafel... Ik besloot om te A/B-en wat mijn 'product' ook was. Ook nam ik de oude brandstof, vergastte het, niets sloeg neer. Dus gooide ik het terug bij de reactiemaisch. Ik gooide alles in een koffiemolen met de brandstof en zorgde ervoor dat het mengsel goed verpulverd/gemixt werd. Nadat ik dit mengsel op een kookplaat op laag/midden had gezet voor ongeveer een uur met hier en daar roeren. Ik voegde de basis van wat mijn 'product' ook was toe aan het brandstofmengsel dat werd gefilterd/gedroogd. Ik vergaste die hele *****i opnieuw en deze keer zag het neerslag er veel veelbelovender uit. Dus ik filterde het, er bleef niets achter ... ondanks dat ik vaste deeltjes zag. Er zat ook neerslag aan de binnenkant van het gasvat, dat ik heb opgevangen met een acetonspoeling. Ik werk dus weer met de acetonspoeling, van 'opgeloste zwengel? Ik besloot wat %99 IPA in de mix te gooien en alles tegelijk te xtalliseren. Dus het zit nu op mijn schaal te wachten om te drogen. Ik laat jullie weten hoe het resultaat is...

Nog ideeën over deze situatie?
 

SauceySockss

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Ik heb in het verleden aceton gebruikt om dingen schoon te maken (epsomzout in de oven, gemengd met aceton om er zeker van te zijn dat het droge aceton was) en ik heb het gevoel dat het hoe dan ook het grootste deel van mijn ijs oplost. Ik weet niet waar je tolueen..... kunt krijgen, maar ik gebruik soms flesjes HEET (gele flesjes), ik weet niet zeker of dat de juiste is of zelfs het juiste oplosmiddel.....

Jouw hachelijke situatie klinkt als wat ik bijna bij elke poging krijg. Het ziet er veelbelovend uit. Maar het smaakt naar benzine in poedervorm en ik heb (stom genoeg) zelfs geprobeerd het te roken. VRESELIJK IDEE. Erg pijnlijk. Smaakte vreselijk. Veranderde me***** in een soort zwarte teer in mijn bubbel. Erg van streek en urenlang een vreselijke smaak in mijn mond.

Normaal haal ik walgreens merk of de echte Sudafed ($10 per doos. krankzinnig). Het hangt er echt vanaf met wie ik die dag praat en of ze willen controleren of ze de generieke hebben.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Sorry voor de late reactie...
Hoe is het eruit gekomen? Nou.... ongeveer net zo slecht als de eerste keer. Waarom? Ik weet het niet precies. Ik heb de generieke wal-phed 96*30mg 'red hots' gebruikt, waar ik al eerder succes mee heb gehad. Het verschil deze keer was dat het zomer is in plaats van winter en dat ik de pillen niet eerst heb geëxtraheerd met methanol. Ik besloot ze gewoon te vermalen en in de camper te gooien. De acetonwas loste al mijn crank op, net als bij de SU-24's, maar toen ik dat verdampte, hield ik troep over. Met de SU-24's eindigde ik met een beetje bomijs. Deze keer echter niets, dus ik weet niet wat er mis ging.

Zoals je kunt zien, heb ik wat verwarring en frustratie overgehouden aan mijn pogingen om hier een solide werkmethode van te maken. Hoezeer ik ook hou van de artistieke en improvisatorische vrijheid en gereedheid/beschikbaarheid van deze methode.... Ik begin te neigen naar het standpunt van anderen over dit onderwerp. "Doe het gewoon op de juiste manier met de RP/I2 methode." ...Minder giswerk. Minder variabelen. Minder dingen die fout kunnen gaan. Zeker minder gevaarlijk en meer 'new-bee' vriendelijk.
 
Top