Dead Drops Escrow in dode druppels

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Escrow is een uitstekend hulpmiddel bij transacties, vooral voor kopers. Er kan echter een probleem ontstaan wanneer kopers de verkoper willen oplichten. Wanneer het product wordt verzonden per post, in het geval van problemen met de afronding van de betaling, zijn er bewijzen van de levering van het pakket, maar met dead drops zodra de verkoper verbergt het product, dan wanneer de koper komt om het op te halen kan gemakkelijk contact opnemen met de verkoper en hem vertellen dat het pakket er niet is en dat misschien iemand al opgehaald wanneer het niet zo is en hij kan beweren dat hij niet zal betalen voor iets dat hij niet heeft ontvangen als hij zal gelukkig high met uw drugs. Ik kan begrijpen dat als er een moderator is hij kan proberen de vraag op te lossen, maar wat als de escrow een bot is? Zijn er andere oplossingen? Mis ik iets in mijn redenering? Ik ben echt geïnteresseerd in het vinden van een oplossing voor dit probleem, escrow is een fundamenteel aspect voor iemand die zijn eigen geloofwaardigheid wil creëren, maar noem me paranoïde, ik moet echt nadenken over elk klein probleem dat zich kan voordoen.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Er moet altijd een moderator zijn om een probleem op te lossen als het zich voordoet.

QueenNefer

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Toch is deze vraag legitiem.
Als iemand een methode kent om dergelijke zwendel van de kant van de koper te voorkomen, voel je dan vrij om het te onthullen.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Man, ik zie geen goede manier om dat te omzeilen.....Ik denk dat er een goede moderator nodig is die weet dat je het pakket hebt geplaatst en dat er geen enorme vertraging was bij het ophalen.