Kleine hoeveelheden oplosmiddelen destilleren met wat je nu in je keuken hebt staan

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Deze methode heb ik 20 jaar geleden voor het eerst gebruikt om wayer te destilleren voor een experiment. Ik heb deze methode in de loop der jaren minstens 20 keer gebruikt, er zijn geen speciale gereedschappen of geavanceerde kennis voor nodig. Het is geen productiemethode, maar als je 20 ml aceton nodig hebt en je hebt alleen nagellakverwijderaar, dan moet je dit in je arsenaal hebben.
XEHri4Akv7


Ik heb dit plaatje gekozen omdat het de meest nauwkeurige weergave was die ik bij het zoeken tegenkwam. Er staat water, maar dit werkt voor veel oplosmiddelen op de bodem van de pot. Iets om een opvangbeker uit het oplosmiddel te houden. Als het in het oplosmiddel zit, verdampt het uit de beker, dus die moet omhoog staan. Het deksel op de pot, ondersteboven. IJs in het deksel om de damp af te koelen en te condenseren tot vloeistof die naar de laagste plek stroomt, het midden van het deksel. Amtukey master of slang. Iets om het water uit het deksel te halen, zodat je het kunt vervangen door ijs als het smelt.
Dat is het, als je goede stoom/dampen krijgt, is dat heet genoeg als je de hitte opvoert, wordt het alleen maar moeilijker. Een glazen deksel is ideaal, zodat je kunt zien hoeveel je hebt verzameld zonder het uit elkaar te halen.Verwarm het, voeg ijs toe aan de bovenkant, verwijder regelmatig het water uit het omgekeerde deksel en vervang het door meer ijs. Als je hebt verzameld wat je wilt, haal je het uit elkaar en daar heb je younhavenit, of giet je het in een erlenmeyer en herhaal je dit tot je je doel hebt bereikt. Je kunt in 15 minuten genoeg aceton destilleren om een gram cocaïne of meth op te ruimen. Je gewoonte zal je dankbaar zijn
 
Top