Correcte methode voor synthese van synthetische cannabinoïde precursoren nu beschikbaar uit China zoals 5CLADBA

hydroman1212

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 10, 2023
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Iedereen hier is een fukcing scheikundig ingenieur, maar niemand weet hoe je synthetische cannabinoïde precursoren zoals 5CLADBA OF ADBB en andere precursoren die door China na het verbod worden verkocht, moet synthetiseren. Het is een moeilijke tijd nu China synthetische cannabinoïden heeft verboden. Niemand vertelt of bespreekt of het de moeite waard is om deze precursors uit China te kopen of gewoon geldverspilling?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Het is niet winstgevend om cannabinoïde precursoren te synthetiseren. Het is niet goedkoper dan kant-en-klare producten uit China kopen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, er zijn syntheses van deze precursoren in de sectie Cannabinoïden. Kijk bij syntheses van vergelijkbare noïden, daar staan tutorials. Over het algemeen ben ik het eens met Heisenberg. Het hangt af van de bron van je reagentia, de prijzen en de omstandigheden in je lab.
 

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Waar kan ik kant-en-klare producten kopen die goedkoper zijn? De enige populaire bron tgrc kreeg 5F-adb kant-en-klaar voor 16000$ terwijl een kit ervoor 5000$ kost voor 1,5kg eindproduct.Kunt u ons misschien in de juiste richting wijzen om dan uit te kijken?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
~1600-1800USD voor 1KG precursorset
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Ik denk niet dat dit de prijs is voor alle bedrijven, want om eerlijk te zijn hangt het af van de zuiverheid en het type product, en echt zeer zuivere grondstoffen zijn een beetje hoger in prijs.
Voor deze prijs kunnen we ook enkele precursors met een relatief lage zuiverheid aanbieden, maar ik raad kopers niet aan om alleen de prijs te vergelijken, doe indien mogelijk de nodige zuiverheidstest in het laboratorium.
Want wat betreft de winstverhouding is het zeker verstandig om 200-300 dollar meer uit te geven aan precursors om meer opbrengst en sterkere producten te krijgen.
Trouwens, als de klant een kit nodig heeft met een prijs van 1600-1800 USD of zelfs lager, kunnen we die ook leveren, want de behoeften van elke klant zijn anders!
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Overigens wil ik kopers vertellen dat echte laboratoria/fabrieken niet slechts een paar precursors voor een product hebben, bijna alle noids kunnen honderden precursors produceren en moeten particulier maatwerk ondersteunen (kopers leveren hun eigen gewenste producten en de verkoper produceert de precursors voor de koper individueel en biedt de nodige hulp bij de productie), wat kopers helpt om te identificeren of de verkoper een verkoopbedrijf is of een echte bronfabrikant.
 
Top