Question Clandestien A-Oil lab in België.

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Hallo,

Ik kom uit België en ik heb een stabiele bron van apaan en ik wil beginnen met apaan naar bmk naar A - olie en methamfetamine het enige probleem is dat ik een partner nodig heb met een ruimte voor het lab en geld om me te investeren ik kan ook cocabladeren in bulk krijgen zodat we ook fishscale cocaïne kunnen maken!
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Ik woon in een appartement en ik heb een partner nodig om een plek te hebben waar we alles kunnen doen...
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
465
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Gebruik de keuken. Zorg voor voldoende ventilatie en vergeet niet op te ruimen nadat je klaar bent of koop een kweektent en werk binnen in de kweektent.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
465
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Mooi 8" koolstoffilter voor ventilator moet goed zijn om te gaan
 

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 25, 2023
Messages
11
Reaction score
11
Points
3
Je hebt ongeveer 500 kilo cocabladeren nodig om één kilo cocaïne HCI te produceren... Hoewel de cocabladeren in Europa illegaal zijn om te importeren uit SA, is het zinloos om te doen en daarom doet niemand het...
 

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 25, 2023
Messages
11
Reaction score
11
Points
3
Ten tweede moeten cocabladeren na de oogst zo snel mogelijk worden verwerkt. Dit komt door de oxidatie van cocabladeren en het verlies van alkalipotentie en vele andere redenen waarom dit werk alleen voor het SA Andesgebergte is bedoeld.
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Ik weet dat ik in Peru geboren ben en dat ik een professionele Techno DJ, Producer en Artiest ben, dus ik heb toegang tot een privéjet...
 
View previous replies…

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
38
Reaction score
52
Points
18
Deals
65
Vriend, alsjeblieft, ik kan er niet meer tegen. Je bent een leugenaar eerste klas, ik heb veel goede mensen ontmoet via dit forum als verkoper. Verpest deze site niet met je stommiteiten. Ik ben je persoonlijk komen opzoeken en heb je zelfs een kans gegeven door je een liter olie te geven. Het is nu een jaar geleden en je reageert gewoon niet op mijn posts. En hebt nog steeds niet betaald. Je leest wel wat je schrijft. Je woont in een zielig appartementje maar bent een top DJ en hebt toegang tot privé jets. Nogmaals, verpest deze site niet voor de serieuze mensen. Begin eerst met het afbetalen van je schuld aan mij. Bedankt
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2024
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Bro, je zegt dat je een privéjet hebt, dus het geld om onderhoud en brandstof te betalen, maar geen geld om een appartement te kopen dat groot genoeg is om de syntheses te maken en zelfs iemand nodig hebt om in je te investeren, dat is gewoon zo duidelijk en belachelijk gelogen.

En zelfs als het niet zo was, is het idee om de bladeren naar Europa te vliegen om ze hier te extraheren economisch gezien slecht, omdat het direct leveren van de cocaïne die al geëxtraheerd is en dus minder massa heeft, veel goedkoper zou zijn. Vooral omdat de kosten voor het benodigde materiaal en dergelijke hier veel hoger zijn om twee belangrijke redenen: 1. je hebt geen massaproductie zoals in de kartels en 2. gewoon de Europese prijzen of als je ergens anders koopt de levering en zo.
 

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 25, 2023
Messages
11
Reaction score
11
Points
3
Dus je wilt een paar ton cocabladeren in je privéjet stoppen? :)
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Het is niet mijn jet je kunt ze huren en ik wil geen zaken doen met kartels ik hou graag mijn hoofd erbij en ik zou een huis kunnen huren of zoiets maar dat zou op mijn naam staan en dat is geen optie en ik heb nooit iemand gevraagd om meneer te investeren.
 
Top