Testprotocol voor amfetamine

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1

Inleiding

Je hebt een sjiek amfetamineproduct gekocht en je hebt besloten om experimenten uit te voeren op het gebied van vervuiling en vermengingstesten. Dan open je dit artikel en gebruik je het als leidraad voor experimenten. Er is een lijst met manipulaties met het amfetamineproduct en nuttige informatie voor thuisproeven.
G52WuTJMsC
Amfetamine wordt verkregen als een vrij basisch racemaat (som l- en d-isomeren). Daarna wordt het product door aanzuren omgezet in een zoutvorm. Voor deze procedure kan zwavelzuur, fosforzuur of zoutzuur worden gebruikt om het overeenkomstige zout te krijgen. Amfetaminehydrochloride heeft een meer uitgesproken effect omdat zoutzuurresidu minder molecuulgewicht heeft.
In dezelfde massa, bijvoorbeeld één gram, heb je:
- 0,78 g amfetamine en 0,23 g zoutzuur
- 0,73 g amfetamine en 0,27 g zwavelzuur
- 0,58 g amfetamine en 0,27 g zoutzuur.58 g amfetamine en 0,42 g fosforzuur
Er is ongeveer 1,3-voudig verschil tussen amfetaminehydrochloride, amfetaminesulfaat en amfetaminefosfaat, wat respectievelijk het verschil tussen de effecten van verschillende amfetaminezouten verklaart. In dit artikel "Amfetaminezouten" kun je methoden vinden om je amfetaminezout te bepalen.

Stereoisomeren

Dextroroterende amfetamine (d-amfetamine, dexamfetamine) heeft een halfwaardetijd in het lichaam van 9-11 uur, beïnvloedt actief dopaminereceptoren en emotionele en cognitieve effecten, zoals euforie, veranderingen in het libido, verbeterde cognitieve controle, waaronder een afname van de reactietijd, verhoogde weerstand tegen vermoeidheid en verhoogde spierkracht. En levorotatory (l-amfetamine, levoamfetamine) heeft een halfwaardetijd van 11-16 uur, veroorzaakt een verminderde cognitieve functie, vernietiging van spierweefsel, slaapstoornissen, tremoren in de ledematen, seksuele disfunctie en kan leiden tot de ontwikkeling van psychose (hallucinaties en paranoia). Dus, een consument die een racemaat (d-, l-amfetamine) heeft ingenomen, voelt de eerste paar uur de positieve effecten van dexamfetamine, waarbij de negatieve effecten van levamfetamine worden geneutraliseerd (de d-isomeer is 5-8 keer actiever dan de linker), en blijft na de afbraak achter met de levoroterende isomeer en ervaart de effecten daarvan.

Mogelijke bijproducten en vervalsende stoffen

Sommige stoffen die het eindproduct kunnen bereiken en een gevaar vormen voor de gezondheid, zoals kwikzouten, fenylaceton, 1-fenyl-2-nitropropeen, zwavelzuur/fosforzuur/azijnzuur/ hydrochloorzuur, nitro ethaan, 1-fenylpropaan-2-één oxime.
Op de eerste plaats staat goedkope Cafeïne, omdat deze stof het CZS stimuleert met een korte vergelijkbare werking als amf. Ver na de eerste plaats komen nootropica als Cinnarizine en Piracetam. Ook amph. (amfetamine) kan vaak worden vervangen door a-PVP of Methamfetamine, die vergelijkbare stimulerende effecten hebben. Omdat ongesubstitueerd benzaldehyde moeilijk te verkrijgen is, zijn er substituties voor gesubstitueerde benzaldehyden, bijvoorbeeld 2-fluorbenzaldehyde. Sommige medicijnen zoals noramidopyrine of metamizolenatrium kunnen ook worden toegevoegd.

Voorbeelden van pure amfetamine

Al deze amfetaminepoeders hebben een zuiverheid van 95%+, goedgekeurd door GC-MS.
19TZ0NOnPL
Xu2TU75K6M
BMAQL3xlCN
Er zijn voorbeelden van vuile amfetaminepoeders met verschillende kleuren.
Q5rTeofZlp

DUVlWrzQ0n
CqchFMI9Uo
AoAQh4nJBP
Z2TQfPxlKI
VSDe18gRWL
Algoritme van procedures:
1. Ten eerste moet je zorgen voor een visuele controle van je spullen. Als je product een andere kleur heeft dan wit, heeft het waarschijnlijk enkele organische of anorganische syntheses bijproducten, die van kleur kunnen veranderen. De kleur van amfetamine hangt af van de reacties en de kwaliteit ervan. Wit, parelmoer, beige, geel, oranje, perzik, lichtroze, roze, grijs zijn de "normale kleuren" van amfetamine. Meer kleur betekent een vuiler product. Hoewel amfetaminepoeder duidelijk witachtig moet zijn, verzinnen sommige verkopers verhalen over "speciale formules of synthesemethoden", die ongewone kleuren geven. Als amfetamine in het hydrochloridezout zit, kan het snot veroorzaken (een vrij zeldzaam geval).
Wat bepaalt de kleur:
Rose - het product is overgeoxideerd (een deel van het amfetaminezout, door het overmatig gebruik van zuur, veranderde in afbraakproducten en kleurde de rest van het poeder).
Geel - het product is niet geoxideerd (door een gebrek aan zuur werd niet alle base omgezet in zout, en de resten ervan kleurden de rest van het poeder).
Rood - fenylnitropeen reageerde niet volledig op amalgaam, het reactiemengsel werd gealkaliseerd en aangezuurd tot zout, waardoor deze kleur ontstond.
Groen - kwikzouten zijn verontreinigd met andere metalen, waardoor de kleur ontstaat. Bovendien beïnvloedt het de vorming van amalgaam.
Bruin - vorming van harsen tijdens de synthese.

In het algemeen moet worden opgemerkt dat een chemisch zuiver product altijd wit moet zijn. Farmaceutische amfetamine heeft bijvoorbeeld niet eens een zweem. Ook kan een verandering in kleur niet alleen een indicator zijn van de juistheid van de uitgevoerde synthese. Bijna alle onzuiverheden uit de synthese kunnen worden verwijderd door zuur-alkali-extractie.

2. Geef als tweede een eenvoudig experiment met het oplossen van je product in water. Los 100 mg (100 mg is genoeg, maar meer is beter) van het amfetaminemonster op in 10 ml water op kamertemperatuur. Als je monster goed oplost, betekent dit dat je waarschijnlijk een rustig zuiver medicijn hebt. Belangrijk: maal dichte klontjes poeder voor het experiment fijn, er kunnen zich kleine klontjes vormen in het sediment.
YGqB0Ld3wz
ArlEt9Nxdy
JjXnxobYa8
Je moet de resultaten van het dissolutie-experiment interpreteren. Als je product volledig onoplosbaar is of gedeeltelijk oplost, kan dit worden veroorzaakt door de toevoeging van cafeïne. Er zijn links naar eenvoudige experimenten om cafeïne in amfetaminepoeder te bepalen met Wagners reagens en salpeterzuur en ammoniakoplossing.
K2BJH7wsz9
Het kan ook MCC (microkristallijne cellulose), siliciumdioxide of anorganische zouten zijn (zie "Bepaling van onzuiverheden in synthetische PAS").

3. Bevestig ten derde de overeenstemming van het product met de aangegeven amfetamine door LF-tests (drugstestkits). Je krijgt een duidelijk resultaat over je stof en toegevoegde verdovende stof (als die er is) en deze tests helpen bij het bepalen van de volgende stap.

4. Controleer de pH-waarde van het product. Controleer ten vierde de pH van de oplossing. Amfetaminepoeder kan verontreinigd zijn door organische poederzuren (ascorbinezuur, citroenzuur enz.), organische poederbasen (novocaïne, lidocaïne, cafeïne enz.). In "Determination of impurity in synthetic PAS" (Bepaling van onzuiverheden in synthetisch PAS) wordt de bepalingsmethode precies beschreven.

5. Vervolgens, als er geen verontreinigende stoffen worden gevonden en je nog steeds twijfelt of je amfetamine of LF-tests een verdovende stof hebben aangetroffen, voer dan experimenten uit met testreagentia. Gebruik "Drugs testreagentia". Deze methoden helpen om het soort bijmenging te bepalen. Er zijn handleidingen, die het controleren van procedures en betekenis beschrijven, waar je methoden van reagens synthese kunt vinden.
Volgens de gegevens van het testen van reagens experimenten, kunt u vergelijken en goedkeuren resultaat door TLC.

Bijvoorbeeld, heb je testresultaat ontvangen met Marquis reagens, dat gaf zwarte kleur. Meestal betekent dit dat je amph. verdund is met MDMA. Als de kleur van de druppels verandert in gelig, betekent dit dat je waarschijnlijk zuivere amph hebt. Neem een TLC-plaat, vervuild monster van amph., echte amph. en zuivere MDMA (als je die hebt), maak drie vlekken van stoffen en elueer ze, tel de Rf en vergelijk de resultaten met de literatuurgegevens. Als de vlekken van je monster zich in twee delen splitsen, die hetzelfde gehalte aan MDMA en echte amph. hebben, betekent dit dat je monster MDMA-verontreiniging heeft. Als je monster geen vlekken in het echte amph. niveau heeft, betekent dit dat je MAMA hebt met iets als amfetamine, een stof met vergelijkbare fysieke en organoleptische eigenschappen (methamfetamine).
MZRQK9rAET

6. Naast het bepalen van vermenging, kan onderzoeker een experiment "Bepaling van amfetamine zuiverheid in huiselijke omstandigheden" leiden om het percentage amfetamine in een poeder te meten. Houd er echter rekening mee dat andere primaire aminesubstanties ook in dit poeder zullen worden geteld.

Conclusie

Smeltpuntcontrole kan worden toegevoegd aan de tweede stap om te bevestigen dat de kwaliteit in orde is en om de mate van onzuiverheid te bepalen.
Met deze handleiding kun je de mate van onzuiverheid vaststellen, verontreinigende stoffen bepalen en de resultaten goedkeuren met verschillende methoden. Daarnaast kun je de hoeveelheid amfetamine in je monster meten.
 
Last edited:

BHBlueberry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
20
Reaction score
11
Points
3
Ik weet niet precies waarom, maar als ik mijn amfetamine maak - ik maak haar niet puur wit, maar ik laat wat brons staan en als ik het op deze manier doe - is ze sterker.







Ik denk dat het werkt als een chelatieproces voor de micronutriënten - deze bronzen hars in bepaalde hoeveelheden helpt ons lichaam om amf uit onze maag op te nemen en te gebruiken. Ik weet dat je product hoe dan ook altijd aan de +7PH kant moet zijn. Als je product azijnzuur is, kun je gewond raken omdat je maag alleen maar meer zuur kan produceren en geen base, zodat je jezelf gemakkelijk van binnenuit kunt verbranden. Als het product basisch is, maak je dan geen zorgen - de maag produceert zuur om het in evenwicht te houden - alleen de deeltjes van het product moeten niet te groot zijn (de grote deeltjes kunnen je lichaam beschadigen als ze aan één plek vastkleven).
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
97
Points
28
Hoi Patton, misschien weet jij het antwoord op deze vraag die ik nooit helemaal heb kunnen begrijpen. Wat is amfetaminepasta precies? Veel verkopers verkopen dit online, en het heeft wel enig effect, maar soms gaat het effect een beetje verloren als ik het probeer te zuiveren, bijvoorbeeld door het uit te drogen en vervolgens met aceton te wassen. En natuurlijk gaat het meeste ook verloren. Van de synthesemethoden hier krijg je meestal droog amfetaminesulfaat op het einde, wat een poeder is, je filtert het gewoon en verdampt eventueel resterend oplosmiddel (bijv. petroleumether), maar meestal laat vacuümfiltratie het bijna droog achter. Is pasta gewoon amfetaminesulfaat met nog wat oplosmiddel, of is het amfetamine base (geheel of gedeeltelijk)? Als het amfetaminebase bevat, is het niet volledig gesulfateerd en moet het waarschijnlijk anders worden gezuiverd. Wat is jullie advies?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Je moet het controleren, misschien bevat dit product geen amfetamine. U kunt ook de hoeveelheid amfetamine in het product thuis meten, zoals daar wordt beschreven.
 
Last edited:

Burrissah

Don't buy from me
New Member
Joined
May 4, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Hallo daar, G. Patton. Ik heb een artikel gevonden waar je eerder commentaar op hebt gegeven en ik kan het niet terugvinden... ik vroeg me af of je me een pm kunt sturen.
psudeoephedrine om te zetten in een droge vaste vorm. Bedankt
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Hallo, Barton. Ik wil je vragen of er amfetaminen bestaan in de vorm van hydrochloride-, sulfaat- en fosfaatzouten, maar bestaan er ook amfetaminen in de vorm van oxalaatzouten?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hoi, wie is Barton? =)
Ik heb gehoord over amfetaminesaccharaat, maar nog niet over oxalaatzout.
 
View previous replies…

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Sorry patton, ik ben een beginner en mijn experimenteerniveau is op het niveau van een thuiskeuken, dus ik heb geen toegang tot veel materialen. Daarom wilde ik weten of oxalaat kan worden verkregen in de vorm van oxalaatzout tijdens de uiteindelijke kristallisatie. Onlangs heb ik verschillende experimenten uitgevoerd en de meeste waren niet succesvol, wat behoorlijk frustrerend is.
 

TheCook

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2024
Messages
17
Reaction score
18
Points
3
Als je amfetamine neutraliseert met oxaalzuur, krijg je amfetamineoxalaat. Dit wordt echter niet aanbevolen omdat oxalaten kunnen leiden tot nierstenen.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
274
Points
63
Een enkele wortel bevat meer oxaalzuur dan enkele grammen amfetamineoxalaat, dus dat is geen echt maar een theoretisch probleem. Een groter probleem is dat oxalaat onaangenaam is om te snuiven, het verstopt je neus.
Oxalaat is echter een goede manier om een zout te krijgen van een amine vanwege de goede oplosbaarheidseigenschappen die het erft van oxaalzuur, ze zijn bijvoorbeeld goed oplosbaar in warm en heet water maar bijna onoplosbaar in water onder de 10 °C, waardoor het een van de weinige zouten is die in en uit water kan worden gemaakt. En dit komt vaak heel goed van pas.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Mijn amfetamine ruikt heel licht naar kaneel na het uitvoeren van een NaBH4/CuCl2-reductie, maar het ziet er wit uit en lijkt veel op de foto's onder de "95%+ zuiverheid" spoiler (wit en pluizig), hoewel ik zeker weet dat de zuiverheid niet zo hoog is.

Iemand een idee waarom er een geur is? Hoe kan ik de geur verwijderen of de synth verbeteren zodat hij niet zo ruikt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hoi. Dit onderwerp gaat over testen, niet over de zuivering ervan. Je kunt zuur-base extractie uitvoeren als deze geur je stoort.
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
41
Reaction score
6
Points
8
Kunnen amfetaminehydrochloridezouten worden gerookt? En hoe wordt amfetamine vrije base omgezet in hydrochloridezout?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, amf-hydrochloridezout is erg hydrofiel en ziet er meestal uit als nat poeder. Je kunt dit proberen, maar het is gewoon tijdverspilling.
Lees meer over Amfetaminezouten
 
Top