AMA Antwoord

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Thread of posts met relevante vragen die zijn ingediend in Dead worden uitgelicht en beantwoord door het Chem-Safe en Energy Control team.
 
Last edited:

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Hallo, wat betreft de refractrometer: omdat we er niet mee werken, weten we niet hoe deze apparatuur werkt.

Wat betreft de analytische methode die wordt gebruikt voor de kwantitatieve analyse van enantiomeren, gebruiken we analytische standaarden S en R. Eerst gebruiken we een screeningsmethode om de verbindingen in het monster te identificeren en te kwantificeren, daarna gaan we over op de enantiomerenmethode (LC-MS met chirale kolom). Met een chirale kolom (chromatografie) die is gecoat met een chirale verbinding, heeft deze een verschillende interactie met de twee enantiomeren van deze stoffen. Hierdoor kunnen de enantiomeren zich scheiden als ze door de kolom gaan. De massaspectrometer kan vervolgens worden gebruikt om de hoeveelheid van elke aanwezige enantiomeer te kwantificeren.
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Energy Control is een schadebeperkingsprogramma gericht op de algemene populatie van drugsgebruikers. Chem-Safe is een project van Energy Control dat in 2017 werd opgericht om te reageren op het geseksualiseerde gebruik van drugs. Vandaag de dag richten we ons in het bijzonder op iedereen, ongeacht hun genderidentiteit of seksuele geaardheid, die psychoactieve middelen gebruikt in een seksuele context, de diverse individuen die deelnemen aan Chem***** /Party and Play sessies, en de LGBTI+ gemeenschap die middelen gebruikt. We behandelen ook het drugsgebruik van de LGBTI+-bevolking in elke context.
Bij het versturen van de resultaten via Chemsafe voegen we ook informatie toe over hoe middelen de seksuele sfeer beïnvloeden.
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
We hebben momenteel dit soort analytische methoden:

  • Dunnelaagchromatografie (TLC)
  • Gaschromatografie gekoppeld aan massaspectrometrie (GC-MS)
  • Vloeistofchromatografie gekoppeld aan massaspectrometrie (LC/MS)
  • Ultraviolet spectrofotometrie (UV-Vis)
  • Hogeprestatievloeistofchromatografie (HPLC-DAD)
  • Vloeistofchromatografie gekoppeld aan massaspectrometrie (LC/MS) met chirale kolom

Het is niet nodig om de machines te kalibreren, maar wel de analytische methoden (stoffen). Van elke analytische methode die we gaan gebruiken weten we of deze goed werkt, omdat we gekochte stoffen gebruiken als analytische standaard en daarnaast gebruiken we controlemonsters. Deze monsters worden gebruikt om te controleren of alle methodes in die batch goed zijn gegaan en de controlewaarde is zoals verwacht.

Aan de andere kant wordt de meeste apparatuur vooraf gecontroleerd om te bevestigen dat deze in goede staat is en dit gebeurt met behulp van software.

Als je meer wilt weten over een van de methodes die we gebruiken, vraag het ons!
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Energy Control werd opgericht in 1997 en is altijd gericht geweest op de algemene bevolking, zelfs tot op de dag van vandaag. In 2017 werd Chem-Safe in het leven geroepen om tegemoet te komen aan deze populatie, evenals de heteroseksuele populatie die drugs gebruikt in deze contexten.

In de loop der jaren hebben we gemerkt dat de LGBTI+-gemeenschap zich niet bewust is van het feit dat ze toegang hebben tot drugsanalyses, omdat we ons daar niet op hebben gericht.

Iedereen heeft het recht om stoffen te analyseren en belangrijke informatie te krijgen over de stoffen die ze gebruiken. Daarom passen we de service aan, maar onder de naam Chem-Safe. We moeten echter benadrukken dat het geen exclusieve service is voor deze specifieke gemeenschap.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Bevat jullie "Estereoisomer analysis" 240 EUR ook een kwantitatief rapport als er MDMA is getest? Ik bedoel, bevat het rapport het percentage actieve bestanddelen (mdma)?
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Hier en voorbeeld!
EspBhRoQMx
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Hallo, mensen! Ik ben een beetje boos over jullie tijdsverschillen. Ik heb je twee monsters gestuurd, de tracking zegt dat ze een week geleden zijn afgeleverd, maar ze zijn nog niet in je systeem verschenen. Dan moet ik waarschijnlijk nog 3 weken wachten op de testresultaten (net als de vorige keer). Misschien moeten jullie iets verbeteren aan de timing, want zulke hiaten maken tests zinloos.
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
De resultaten worden verkregen na een week of twee VANAF DE AANKOMST VAN HET MONSTER, hier kunnen we niets aan doen, we hebben er geen controle over. Heb je het resultaat al?
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
De vorige keer kreeg ik het resultaat inderdaad na DRIE weken na aankomst van het monster.

Deze keer arriveerde een monster in overeenstemming met tracking op de 11e. Nog steeds geen resultaat. Een ander monster arriveerde volgens de tracking op de 16e, maar nog niet in jullie systeem, haha.

Jullie moeten er echt iets mee doen, jongens.
 

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Joined
Feb 22, 2023
Messages
43
Reaction score
25
Points
18
Van analyse:
Vertaalde mail opnieuw versturen
Goedemorgen.
We hebben een probleem in de software van de GCMS-apparatuur waardoor we de kwantificering niet kunnen uitvoeren.
Maandag nemen we contact op met de technische dienst om een oplossing te vinden.
We laten u weten wanneer het probleem is opgelost en we de kwantificering hebben kunnen uitvoeren. Op dit moment weten we nog niet hoe lang het zal duren om het probleem op te lossen, dus wees geduldig.
Prettig weekend


We proberen zo veel mogelijk te doen, als we er niet komen, is dat omdat er iets groters is dan wij, zoals software.

Hoe dan ook, als je Chem-Safe in het monster stopt, vertel me dan wat het is, want dan kan ik ernaar kijken!
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ok. Ik heb je een bericht gestuurd. Misschien gaat het sneller als het handmatig wordt gedaan.
 
Top