Over de methylfenidaat synthese manier

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 19, 2024
Messages
17
Reaction score
13
Points
3
Hallo jongens, ik wil wat ervaring te delen over Ritalin.I excuses voor mijn gebrekkig Engels en minder ervaring.Onlangs heb ik met succes synthese methylfenidaat uit Ritalin zuur.Het is een gemakkelijke manier.
Eerst bracht ik 75 gram Ritalin zuur uit China, omdat het legale stof en niemand zal het merken.
Toen bereidde ik 500 ml methanol-hcl oplossing met behulp van een eenvoudige manier, net doorgegeven waterstofchloride in methanol tot verzadigd.Gebruik niet de wateroplossing, omdat het zal de opbrengst verminderd of de reactie zal niet gebeuren Maak de omgeving droog is belangrijk.U kunt de moleculaire zeef om deze uit te drogen.
Meng deze samen in een fles met reflux condensor met sterk roeren.Verwarm de rm 40-45 graden Celsius, omdat hogere temperatuur zal laten methanol en hcl reageren en toename van water.De Ritalin zuur slechts een deel oplost, maar maak je geen zorgen dat. De reactie zal gebeuren en alle zuur oplossen.
Na twee dagen reactie.The zout zal verschijnen.Put de rm en zout in een warme plaats om verdamping alle oplosmiddel.Dry rm en herkristalliseren gebruik water.Don't warmte methylfenidaat om het te drogen.
Bij de juiste dosis, het effect is glad en rustig misschien omdat ik ADHD heb.
 

Attachments

  • isuwpJ9vVf.jpg
    isuwpJ9vVf.jpg
    5.3 MB · Views: 221

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Hé, hoe kan ik een leverancier van ritalinzuur in China vinden?
 

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 19, 2024
Messages
17
Reaction score
13
Points
3
Ik vond een Wuhan bedrijf.Een paar bedrijven kunnen produceren.Je kunt ze vinden op een site genaamd chemische boek.Ik vind ook ze verkopen het op Alibaba, gewoon zoeken cas19395-41-6 (α-fenylpiperidine-2-azijnzuur).
 
Top