5fadb of 5cl?

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Ik ben aan het twijfelen tussen het bestellen van 5fadb of 5cl, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met beide of een van deze cannabinoïden en me zijn mening erover kan geven.
Bedankt
 

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Onze ingenieur zei dat 5f een beetje sterker zal zijn dan 5cl. Maar bij het koken is 5cl supergemakkelijk om te koken. Bij 5f is het moeilijk om de temperatuur te regelen.
Dus de meeste klanten van ons zullen ervoor kiezen om 5cl precursor te kopen om te koken.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Mijn broer, ik heb mensen ten onrechte de boodschap zien doorgeven dat de synthese van 5F moeilijker zal zijn, dus ik moet hier antwoorden dat het syntheseproces hetzelfde is en dat 5F sterker is!
 
  • Like
Reactions: pvp

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Meen je dat? Hoewel het hoofdpoeder hetzelfde is voor zowel 5f als 5cl, zijn de hulpstoffen niet hetzelfde. WEET JE ZEKER DAT HET KOOKPROCES HETZELFDE IS? Toon ons je bewijs alsjeblieft.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Mijn vriend, ik kan je alleen maar zeggen dat als je niet op de hoogte bent van de bijzonderheden van het syntheseproces van het product, plaats dan alsjeblieft geen misleidende beweringen. Zowel 5F als 5C worden bijna elke dag door mijn klanten gesynthetiseerd en wat betreft je opmerking dat het synthetiseren van 5F moeilijker is en dat de temperaturen bij het synthetiseren van 5F moeilijk te beheersen zijn, dat vind ik absoluut onprofessioneel!
 
  • Like
Reactions: vis

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Het verschil tussen 5C en 5F is dat het gebruikte broom anders is, dat het synthese- en reactieproces hetzelfde is en dat er geen onprofessionele bewering is dat de temperatuur moeilijker te controleren is, Een klein puntje van kennis: als je de sterkte van een product wilt weten, kun je de EC50-waarde van het product controleren, evenals de affiniteitsgegevens van de CB1/2
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Laat me dit syntheseproces kort beschrijven, ik denk niet dat iemand 5F moeilijker zou vinden als ze onze precursors en methoden zouden gebruiken, zoals veel van mijn klanten op het forum kunnen bevestigen.
Het broom dat gebruikt wordt in de synthese van 5C is 5-broom-1-pentaan, en in 5F wordt 1-broom-5-fluoropentaan gebruikt, wat geen moeilijkheden veroorzaakt in de synthese!
Als een leverancier je vertelt dat een bepaalde NOIDS-synthese moeilijk is, dan kun je bij ons terecht, op dit gebied kunnen we de productie van elke NOIDS-precursor en -syntheseoplossing voor je op maat maken! Succes is absoluut gegarandeerd en mislukkingen worden volledig vergoed!
 
Last edited:

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Interessant, en wat zou de aanbevolen dosering van 5f zijn om een vergelijkbare high te krijgen als gewone cannabis en niet in zombiemodus te gaan?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Papier? Kruiden? Vloeistoffen?
Het hangt af van de klantengroep, zoals ik al zei kun je hun EC50-waarden en receptoraffiniteitsgegevens vergelijken om de dosering van andere producten te beoordelen op basis van één product, maar ik kan niet te veel praten over eindproducten vanwege individuele verschillen en enkele juridische redenen.
 
  • Like
Reactions: vis

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Voor kruiden.
Weet je bijvoorbeeld hoeveel krachtiger het is dan delta9? Dat zou helpen bij het schatten van een nauwkeurige dosering.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
De gegevens die ik heb gegeven zijn gebaseerd op enkele rapporten die ik kan bemachtigen en dienen alleen ter referentie, aangezien de experimentele gegevens enigszins zullen variëren afhankelijk van de testmethodologie.

5F is een op indazolen gebaseerde NIODS. Het is een krachtige agonist van de CB 1-receptor (EC50 = 0,52- 1,24nM) en heeft Δ 9 volledig vervangen in discriminatiestudies met ratten, terwijl het ongeveer 15-30 keer krachtiger is.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Wikipedia geeft een overzicht van veel van de nM:s. Ik zal binnenkort een thread maken over de sterkste cannabinoïden op basis van het CB1:s nM-nummer door mijn eenvoud: Minder Moeilijk is Meer Informatief; om te beginnen. MDMB-CHMINACA zijn de godzilla van kruiden. o_O 🤪😵
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Echte MDMB-CHMINACA is een olieachtig product, dat theoretisch goed is voor de productie van specerijen als het aanvaardbaar is voor de mensen.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Ja, maar het is een olieachtig product. Ik denk dat het meer voor vloeistoffen of kruiden is.
 

rotovap5002

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 8, 2024
Messages
34
Reaction score
7
Points
8
Oké, het is dus sterker, maar sterker betekent niet per se beter. Enig idee van de effecten in vergelijking met 5f?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
Ik heb feedback gekregen van klanten die zeggen dat het beter presteert
 
View previous replies…

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
181
Reaction score
100
Points
43
Deals
23
We gebruiken de producten niet en weten niet precies hoe de verschillende producten aanvoelen, het is net zoals een type chips verschillende smaken heeft, sommige mensen houden van barbecuesmaak en sommige mensen houden van tomatensmaak. Er zijn altijd individuele verschillen, ik vind het niet leuk als mensen me vragen wat het sterkste product is, in feite als je van chips met tomatensmaak houdt, zul je het gevoel hebben dat alle andere speciale chips niet naar je smaak zijn, op dit moment vind je alleen die ene lekker, we kunnen de sterke en zwakke punten alleen analyseren in termen van objectieve gegevens, het vertegenwoordigt geen subjectieve gevoelens. Wat klanten nodig hebben aan welke producten welk gevoel, dat is hun vrijheid!
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Een zeer verdunde vloeistof maken is het beste voor de sterkste noïden om normaal kruid te maken. Ik weet niet hoe de ervaring behalve roes is, dus tot die tijd zijn andere factoren irrelevant. De meest teruggevende noïden (reserve aardse grondstoffen) door C1 waarde (indien gevonden op wikipedia) is MDMB-CHMINACA & HU-210. Het is ook een Horror House Fun om puur in te nemen (slechts een micro tad van; om er zeker van te zijn niet te worden neergehaald zoals ik gemakkelijk ben). Noids is een overvloedig chinees product, het is vrij eenvoudig om precursors te importeren en er een opgeblazen fijn kruid van te maken, en kant-en-klare narcs in poedervorm zijn het makkelijkst te kopen in bulk met een enorme winstmarge. Als je een spray maakt van een sterk maar ongevaarlijk kruid (door langzame rookpufjes) heb je ~50 keer de hoeveelheid poeder om te verkopen als topkruid met weinig overdosis.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Deze indazole ccoma killer Noids zijn gewoon in het volledig duwen van de receptoren, geen spectra meer dan teste een beetje, niet zoals Cannabis. Deze zware Noids zijn als Fentanyl gevoelloosheid, niet heroïne rush, hoewel sommigen beweren dat de godzilla Carfentanil geven sterke euforie ook. Cannabinoïden zijn chemisch gezien meer een grove downer, ook al zijn er zoveel varianten. Dus ik vereenvoudig het en zeg dat Sterker beter is, want dat is waar gebruikers het meest om geven. Streep of genoemd (ze zijn ook verkrijgbaar in poeders van farmaceutische kwaliteit) van indazolen Wikipedia:
5-CL-ADB-A is de verkeerde naam (er is geen 5CL, het juiste is MDMB-4en-PINACA: CB1 [Ki] 0,28nM, EC50 van 1,88-2,47nM is 3x sterker dan het beruchte JWH-018 met CB1 9,00nM. De dodende 5CL die hier bij BB wordt verkocht is puur verdomd sterk in microdosis (goed gemaakte olie).
5F-ADB (5F-MDMB-PINACA) Geen wiki-waarde. Meer doden dan 5CL. Sterkere molecule dan 5CL. Betekent minder gebruikt voor dezelfde stoned! Betekent veel wanneer het 30 keer verdund wordt om Spice te maken.
MDMB-CHMINACA (MDMB(N)-CHM) CB1 0,0944nM . MDMB-CHMICA: EC50-waarde van 0,14 nM. Geen wiki CB1. Zwakker MDMB-FUBINACA CB1 1,14nM maar nog steeds zoveel doden en ziekenhuisopnamen.
De schadelijkste en dodelijkste OD Noids. LET OP! LET OP net als 25I NBOMBS en 5meoDMT.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Zeldzame koning? HU-210 is 100 tot 800 keer krachtiger dan natuurlijke THC uit cannabis en heeft een langere werkingsduur. HU-210 heeft een bindingsaffiniteit van 0,061nM op CB1 // CB2 0,52nM. Echte THC is Delta-9-THC met CB1 40,7nM. (wikipedia)
 
Top