3-CMC in een reactor van 100 liter, welke route is het meest efficiënt en/of gemakkelijkst?

bubbler

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Hallo,

Als ik 3-CMC wil maken in een reactor van 100 liter met een koel-/verwarmingssysteem, welke synthese is dan het beste voor die schaal? En moet ik kiezen tussen gemakkelijke OF goedkope reactie of is er een middenweg om een beetje van beide te krijgen?

Wat zou de verhouding van de chems zijn om de reactor op maximale capaciteit te laten draaien in één batch?

Bedankt
 

bubbler

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Ik zou blij zijn als de oldtimers van het forum me ook wat input zouden geven =) Ik heb gezien dat @William Dampier wat aanwijzingen heeft gegeven over cmc-reacties, en @G.Patton ook. Ik heb ook @The-Hive gezien in enkele discussies =) Ik hoop de discussie op gang te krijgen.

Ik heb de topics gelezen waar 100g batches van 3-cmc worden besproken, maar zou nu graag wat tips krijgen om het ook in een reactor te doen op een meer professionele manier.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hallo, de beste manier van 3'-chloor-2-broompropiofenon, directe nucleofiele substitutie, vergelijkbaar met 4-mmc. Heb je 3-cmc op kleine schaal gemaakt?
 

bubbler

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Wat betreft het oplosmiddel denk ik dat ik de voorkeur zou geven aan DCM vanwege de gemakkelijke toegang, tenzij je iets anders zegt?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
465
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Er zijn veel verschillende methoden, het is wat het beste bij je past en welke chemicaliën je kunt krijgen @Netflix doet 100g batch met 300ml DCM shake and bake stijl of ethylacetaat in plaats van DCM kortere reactietijd
 

bubbler

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Bedankt voor het antwoord, laten we de discussie op gang brengen =)

"Er zijn veel verschillende methodes, het is wat het beste bij je past", daarom ben ik hier gekomen om samen uit te zoeken wat het beste bij me past in deze batch-schaal, dus ik zou het super waarderen als ik meer ideeën en input hierover zou krijgen. Ik denk dat ik eerst de voor- en nadelen van de verschillende reactieroutes moet bespreken of op zijn minst begrijpen voordat ik kan beslissen wat het beste bij mij past.

Dus DCM in vergelijking met wat duurt langer? Ik heb veel informatie gezien over CMC, dus ik zal proberen alles in deze tread te verwerken.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
465
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Volg @Netflix dat is de Makkelijkste methode. U kunt allemaal zo kijken in Vragen en antwoorden sectie waar u veel meer informatie vindt
 
Top