1,4-butaandiol (BDO) - Hoe converteren naar GHB?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Ik heb zuivere 1,4-butaandiol (BDO) dat bevroren is bij 20,1 °C, dus ik weet dat het zuiver spul is.

Wanneer ik BDO smelt en 1ml of 2ml neem, is er geen effect! Ik dacht dat het in het lichaam veranderde in GHB wanneer het verteerd wordt... maar het heeft geen enkel effect.

Is het de bedoeling dat ik iets toevoeg of doe aan BDO zodat het in het lichaam verandert in GHB en dezelfde effecten heeft als GHB of GBL....?

Wat zie ik over het hoofd?
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Hoeveel weeg je? Sommige mensen hebben gewoon meer nodig, ik persoonlijk neem 1,8 ml en dat is de sweetspot voor mij. Je lichaam zet BDO om in GBL en weet je dat je de zoekbalk kunt gebruiken om te zoeken naar BDO naar GBL synthese.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
BDO zal je zenuwstelsel vernietigen als je het rechtstreeks als bdo gebruikt. Het zal het ook vrij snel doen. Je moet het omzetten naar GBL en dan naar ghb. Als je GBL gebruikt is dit veel zwakker. Als je bijvoorbeeld 1 ml GBL gebruikt, is de bdo dichter bij 2,5 ml.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Hoe vernietigt BDO je zenuwstelsel bij direct gebruik?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
Eenmaal ingenomen wordt BDO snel omgezet door het leverenzym alcoholdehydrogenase in GHB. GHB werkt in op de GABA_B-receptoren in de hersenen, die remmende receptoren zijn, wat leidt tot de onderdrukking van neuronale activiteit.

Herhaalde blootstelling aan hoge GHB-niveaus kan leiden tot neuronale schade door de aanhoudende onderdrukking van neuronale activiteit en mogelijke excitotoxiciteit wanneer de GHB-niveaus dalen en het systeem weer op gang komt. Bovendien kan de overstimulatie van GABA_B-receptoren en de corresponderende remming van de afgifte van neurotransmitters leiden tot celdood in gevoelige delen van de hersenen.

BDO kan een diepgaande depressie van het centrale zenuwstelsel veroorzaken, wat kan leiden tot symptomen zoals slaperigheid, duizeligheid, verwarring en, bij hogere dosissen, ademhalingsdepressie, bewustzijnsverlies en zelfs coma. Dit komt door de remming van neurotransmissie in kritieke hersengebieden die verantwoordelijk zijn voor opwinding en autonome functies.

Chronisch gebruik van BDO kan leiden tot hardnekkige geheugen- en cognitieve stoornissen. Dit komt omdat GHB invloed heeft op de hippocampus, een hersengebied dat cruciaal is voor geheugenvorming en cognitieve verwerking.

Als in korte
 

dvswhitehat

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 12, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Ik gebruik BDO nu ongeveer 3 jaar dagelijks. De ontwenningsverschijnselen zijn niet onbelangrijk, maar ik vond het veel gemakkelijker te overwinnen in vergelijking met GHB. Het wordt snel gemetaboliseerd tot GHB door leverenzymen - en hier is de grootste waarschuwing afgezien van een nauwkeurige dosering. DRINK GEEN ALCOHOL voor of een tijdje na het innemen van BDO. Als je lichaam al genoeg leverenzymen gebruikt, vindt die omzetting naar GHB niet plaats en heb je zojuist een gif geïntroduceerd dat niet kan worden gemetaboliseerd - verwacht een slechte tijd en ziek te zijn. Het begint te vriezen onder de 68 graden en houdt die kou vast als een cold pack. De smaak is niet super aangenaam en de basisdosis voor iemand zonder tolerantie is ongeveer 2,5ml. Herdoseer niet onder de 2 uur en gebruik de helft van de laatste dosis. De grens tussen bewusteloos zijn en je goed voelen is zo klein als .5 tot 1ml boven wat je zou willen innemen. Met een vrij solide tolerantie door jarenlang gebruik, is het zeer waarschijnlijk dat ik me gek ga gedragen als ik meer dan 3,5 ml in een dosis neem, en mijn vriendin kan nog geen 2,5 ml nemen zonder regelmatig uit te vallen.

Er zijn methoden waarbij hybride metaalkatalysatoren worden gebruikt bij 200-240 graden met een conversie van 97-99 naar GBL. Kijk voor patenten.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb een professionele interesse - heb je het ontwenningssyndroom ervaren na zo'n gebruiksperiode? Zo ja, hoe snel trad het op en hoe uitte het zich? Als het u beter uitkomt, kunt u in privéberichten antwoorden.
 

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
27
Points
18
Ik heb 1,4 bdo geprobeerd, zelfs in doses die me zouden moeten doden, maar ik heb niets ervaren, helemaal nuchter. Misschien heeft het gebruik van SSRI's er iets mee te maken.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
Het is waarschijnlijk dat jouw neurochemie bijzonderheden heeft. Voeg daarbij de inname van psychoactieve drugs die het toch al veranderde systeem veranderen. Dan krijgen we een situatie waarin de gemiddelde doseringen niet relevant zijn.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Ik kom niet in de buurt van de kennis die de meeste van deze jongens hebben en ik weet niet waarom, maar GBL dat is waar je bdo in verandert voor ghb wordt in wezen vernietigd voor dat specifieke gebruik door zelfs maar een enkele druppel water.als voorbeeld neem een jigger en doe er een shot gbl in doe er een paar druppels water bij en het zal lijken alsof er iets leeft in de jigger bijna maar het zal gek worden voor een paar seconden dan heb je wat we noemen platte gbl je kunt er niets mee doen haat water.
 
Top