Question Egy gondolat megosztása

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Sziasztok, én már ezzel a fórummal néhány hónappal ezelőtt, félelmetes népek, szeretném megköszönni mindenkinek, hogy segítik egymást a kémia és a növekvő úton.

Írom ezt a bejegyzést, hogy van egy kérdésem, mint kérdezni srácok, élek Malajziában, és szeretnék lenni egy drogkereskedő, online drogkereskedelem, de a valóság nem olyan könnyű, a legtöbb malajziaiak még mindig nem ismerik a kripto, és nem kereskednek kábítószer online, találkoztam néhány kereskedő csak így teszik a megélhetésüket, hogy az utcán, és elkezd eladni.

Képzett programozó vagyok, és minden megtakarításomat arra használtam, hogy erre a drogdíler útra lépjek, kérhetek tanácsot tőletek? folytassam tovább, vagy térjek vissza az irodai élethez?

Csak mellékesen jegyzem meg, hogy néhány malajziai anyagot, például XTC-t, ketamint, noidot stb. szállítok, most egy helyi beszállítótól kaptam, van esélyem nemzetközi kereskedelemre?

Először választottam ezt az utat, mert azt akartam befektetni magam, hogy hackerré váljak, de ez a befektetés kiszámíthatatlan mennyiségű pénzzel jár, és láttam egy nagyon kevés drogkereskedőt körülöttem, akik sikeres történeteket csináltak, ezért választottam ezt az utat először, kérem, ne ítéljen el engem, mostanában megkérdőjelezem magam, hogy folytassam, és nagyon frusztrált vagyok, kérem, hagyja meg a megjegyzését, nagyra értékelem, köszönöm.
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1