Question Foorumien luojille ja niille, jotka sitä ylläpitävät.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Hyvää päivää ystävät.

Minulla on kysymys, joka sai alkunsa ihailusta niitä kohtaan, jotka johtavat tätä ohjelmaa.

Miten pidätte laivan niin tiukkana ja olette samalla alan ytimessä?

Ihailen suuresti niitä erityisiä ihmisiä, jotka pitävät itsensä kasassa tällä alalla.
Tämä vaatii erityistä yksilöä.

Näen niin monien ihmisten murenevan, jotka tulevat tälle alalle, mutta aina silloin tällöin ilmaantuu joku, joka näyttää olevan 100-prosenttisesti hallinnassa.

Mikä on sinun salaisuutesi?

Vasile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Sinun pitäisi tietää paremmin, että se, jolla on hyvä asia, joka toimii, ei jaa salaisuutta muiden kanssa. Ja kyllä, ihmiset, jotka pyörittävät tätä, tekevät ainakin hyvää työtä, propsit heille.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Haha no bro, ihailen tie*****alaa niin paljon.

99% ihmisistä olisi tappanut itsensä.

Mutta olen myös kuullut, että kemistit ovat 98% ajasta selvin päin.
Onko se totta?

Haluan vain tietää, mistä aloittaa.
Olen intohimoinen ihminen ja rakastan kemiaa (vaikka olenkin suhteellisen noob) ja haluan epätoivoisesti kehittyä ihmisenä ja kemistinä.

Lasiesineiden puhdistus moitteettomasti
Nukkumaanmeno ajoissa.
Henkinen yhteys.
Sängyn petaaminen heti herättyään.
Syömällä terveellisesti.
Rakastaa lähimmäistäsi
Rakastat asiakkaitasi
Itsesi rakastaminen.

Mitä muuta....?

Ehkä se liittyy geneettisesti?

Miksi minun täytyy yrittää niin kovasti ja toiset saavat sen näyttämään niin vaivattomalta?

Juhlivat perjantaista sunnuntaiaamuun ja ehtivät silti ajoissa kirkkoon, ja he näyttävät siltä kuin eivät olisi koskaan elämässään koskenutkaan huumeisiin.

Tarvitsen salaisuuden.

View previous replies…

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
se ei ole enää salaisuus, kun se on kerrottu. salaisuus on aina salaisuus. ;-p

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
En ole 98 % ajasta selvin päin, puhdistan lasitavarani nopeasti ja tehokkaasti, eikä likainen kohta ole ongelma, ellei sitä tarvitse puhdistaa kokonaan. Työskentelen 2-3 päivää ilman unta, joskus jopa 7-8 päivää, kunnes hallusinaatiot alkavat. Henkinen yhteys kyllä sen mielenterveys. Nuuskaa vähän spiidiä herätäksesi ilman uneliaisuutta. Syö terveellisesti ja paljon snickersiä idk miksi himoitsen sitä, ramadan myös haha. En pidä naapurista, rakastan asiakkaitani ja he rakastavat minua. Itsensä rakastaminen on vaikeaa.

***** todella kovasti töitä joskus päätyen keuhkoputkentulehdukseen ja liuotinmyrkytykseen, nitropropaanit, bentsaldehydit, nitroetaani kä***** vuotavat kasvavat kiteet (polttaa kuin vittu). Tämä johtuu pääasiassa siitä, että vuokraan huoneen ja makuuhuoneessani minulla on laboratorio, tuskin tienaan vuokraa rn haha haha.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Rehellisyyttäsi arvostetaan.
Tunnen sinut ja kiitos, että otit aikaa vastata.

Oudosti samaistun 100-prosenttisesti ja olen varma, että monet ihmiset tekevät samoin.

Loistavaa, hyvä etten ole ainoa, joka myrkyttää itsensä silloin tällöin.
Alan pitää siitä, lol. Antakaa minulle myrkkyhöyryni tai alan huohottaa hcl:ää pullosta xD (älkää tehkö sitä, kiitos).

Morda

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
:O jatka hyvää työtä 🤣

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
En usko, että tämä on kysymys, jota voi kysyä...

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jos te kaikki saatte todella pahan yskän liuottimien hengittämisestä, ehdotan, että paras vaihtoehto on päästä pois altistumisesta ja syödä kodeiinia, jos kodeiini ei auta sitä, mene morfiinilla (suun kautta tietysti), kunnes tunnet sen ok. Itse olin 3 viikkoa morfiinissa tämän paskan takia. :D