The Drug Tourism Series: 2. Amsterdam [Valokuvia huumeisiin liittyvistä paikoista, maisemista ja kulttuureista].

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2023
Messages
24
Reaction score
39
Points
13
Tiettyihin maailman osiin liittyy yhden tai useamman psykoaktiivisen huumeen nykyinen tai historiallinen käyttö. Yli 12 vuoden aikana, jolloin kirjoitin The Drug Users Biblea, etsin niitä, kävin lopulta 33 maassa ja otin tuhansia huumeisiin liittyviä valokuvia.

Olen hiljattain alkanut järjestellä niitä kunnolla, ja tällä foorumilla tehtyjen ehdotusten perusteella julkaisen valikoiman niistä täällä. Tässä postauksessa esitellään joitakin niistä, jotka otin Amsterdamissa vieraillessani.

Huomaa, että kun vierailet millä tahansa alueella, jos päätät käyttää mitä tahansa psykoaktiivista ainetta, on erittäin tärkeää, että teet omat tutkimuksesi laillisuuden ja lainvalvonnan osalta. Älkää joutuko pulaan ulkomailla. Lainvalvontaviranomaisille tiedoksi: mikään tässä viestissä ei ole osoitus siitä, että olisin rikkonut lakia missään paikassa tai missään vaiheessa.

AMSTERDAM, ALANKOMAAT


Kirjan kirjoittamisen aikana vierailin Amsterdamissa useita kertoja vuodessa. Otin tänä aikana niin paljon valokuvia, että oli todella haastavaa valita vain muutama, jotka ovat jollain tavalla edustavia oman kiinnostukseni (joka on huumeet) kannalta. Tämä oli niin vaikeaa, että saatan itse asiassa lähettää toisen erän jossain vaiheessa tulevaisuudessa.

Jatketaan....

Löydetty Hash Museumin ulkopuolelta (Oudezijds Achterburgwal 148).

SDzbV0UKGn


Hash-museosta lähtiessä on tarjolla ilmaista röökiä vapeilla, tai ainakin ennen oli.

4KPhO2eLca


Katukyltit voivat olla taidetta. Facebook kielsi tämän valokuvan, kun lähetin sen sinne ensimmäisen kerran.

Kt3CqEofZ5


Ensi silmäyksellä oletin, että se kertoi minulle, että alkoholin juominen oli kielletty, mutta ruohon polttaminen oli sallittua.

J4ckBDeXMT


The Smoke Boat tarjoaa kanavamatkoja nimenomaan pilvenpolttajille.

7Q9PfRKks8


Vaikka The Bulldogilla ei ole paras mahdollinen maine, se on varmasti yksi värikkäimmistä. Olen itse asiassa ladannut kymmeniä kuvia kahviloiden ulkokuvista Flickr-albumiin täällä: https://www.flickr.com/photos/157786281@N07/albums/72157698919040634/.

J85r2FpJiq


Pieniä postimerkin näköisiä näkymiä joistakin niistä.

K2987AmY0X


Tämä ei ole epätyypillinen ruokalista tuolta aikakaudelta. Jos haluat nähdä valikoiman ruokalistoja, olen ladannut niitä toiseen Flickr-albumiin täällä: https://www.flickr.com/photos/157786281@N07/albums/72157709482407397/.

H*****WSFvBip


Ai niin, ja siellä on taikatryffeleitä. Ole varovainen, ettet liioittele niitä vilkkaassa keskustassa (katso kirjasta katastrofiluokkani).

TihFo06BDL


Älä koskaan ylläty siitä, mitä kulman takana saattaa piillä. Kyllä, minua nolottaa sanoa, että minäkin nuuskin tätä suklaata. Katso taas lopputuloksen osalta itse kirjaa.

0XGmRczZ6v


Jos ihmisten katselu tuopin kanssa on sinun juttusi, et tule pettymään.

Ts8gyKi6ex


Kyllä, kaupunki on kaunis, vaikka kylttejä on lisätty suhteellisen hiljattain.

AzPNH2xLMr


Olen käyttänyt näitä, joita on eri puolilla keskustaa.

7YMtFJ0ekx


Tämä on aistivapautussäiliö, jota käytin etsiessäni huumeettomia hallusinaatioita tai psykedeelien kaltaisia kokemuksia (jotkut ihmiset tekevät näin ja väittävät onnistuvansa siinä).

APobHVxRaD


Vietin monia tunteja tuijottaen älykkäitä näyteikkunoita, joissa oli huomattava valikoima herkkuja, erityisesti kasviperäisiä herkkuja. Jotkut niistä olivat hyvin pitkäikäisiä ja näyttivät hyvältä, eikä mikään ollut sen parempi kuin tämä Dam-aukion kulman takana (Kloveniersburgwal 39).

7Tx1tgq3ns


Tiedän, että haluatte nähdä esimerkin siitä, mitä näissä liikkeissä on tarjolla. Näillä hyllyillä on noin 20 psykoaktiivista ainetta, jotka kaikki olivat laillisesti myynnissä, kun otin kuvan. Näkyvissä on myös monia muita mielenkiintoisia tuotteita, kuten testipakkauksia ja trip-tappaja.

EqfYtxpMIF


Näet kuitenkin myös runsaasti turistikauppoja, jotka tarjoavat kaikkea kannabistikkareista avaruuskakkuihin. Älä välitä niistä: kaikki täällä on väärennöstä, eikä siinä ole THC:tä.

TmbGWAhdR9


Haluatko siemeniä? Siemenpankeista ei ole pulaa.

TwNdcg9eqn


Kuvittele, että Salvador Dalin liikkuva taide täyttää seinät kokonaan ja Pink Floyd on äänentoiston säestyksenä: se on melkeinpä matka ilman huumeita. Kuvittele tämä nyt tryffelin kanssa. [Fabrique des Lumières, Pazzanistraat 37].

3SyheETcKZ


Lopuksi monet suosittelevat kävelyä Vondelparkiin paetakseen hulluutta (ehkäpä tryffelimatkalla), mutta myös ilmainen veneretki veden yli NDSM:ään voi tarjota miellyttävän oleskelun.

YTDrtpUzH3



VIIMEISENÄ JA EI SUINKAAN VÄHÄISIMPÄNÄ: TURVALLISUUS

Olivatpa matkasi olosuhteet mitkä tahansa, älä hylkää harkintakykyäsi, turvallisuutta tai haittojen vähentämisprosessin käyttöä. Lisätietoja on The Drug Users Bible -kirjassa. Voit ladata ilmaisen PDF-version mistä tahansa seuraavalla sivulla olevista pilvipalveluverkkojen linkeistä: https://bbgate.com/resources/the-drug-users-bible.3477/.
 

Attachments

  • 28aWulN5YF.jpg
    28aWulN5YF.jpg
    1.3 MB · Views: 5

DenSouLew

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 25, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Mahtavia kuvia!
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
535
Reaction score
252
Points
63
No nyt haluan todella lähteä lomalle.....
 
Top