Question *SUGGESTION* Tip Jar?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Jälkeen minun äskettäin maksuja debakeli ja todella vain paljon apua olen jo saanut Mielestäni olisi erittäin mukavaa pystyä klikkaamaan laatikkoa henkilöiden profiilissa ja vain lähettää vihjeen, se voisi luoda temp btc osoite kuin lompakko tekee?

Pohjimmiltaan haluaisin helpon tavan vain heittää muutama taala jollekin ilman, että heidän tarvitsee vahvistaa tai tehdä mitään. Voin laskea neljä jäsentä päässäni, jotka ovat velkaa kolikoita.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Tämä oli erittäin yleistä markkinoilla vielä 20-luvulla. Se näyttää kadonneen. LE jäljitti kuitenkin OxyMonsterin Dream marketista hänen lunastamansa tippipurkin ansiosta. Olkaa varovaisia varojenne kanssa.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Aina jotain tyhmää, joka saa sinut
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Hyvin totta, mutta ollaksemme reiluja lohkoketjun jäljittäminen oli vielä aika uutta. Se on ongelma, jonka näen bitcoinin kanssa. Tapahtumasi on ikuisesti kirjattu Bitcoinin lohkoketjuun.
 
View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Oletko käyttänyt / ehdottaa WasabiWallet? se Coinjoins btc ja antaa prosenttiosuuden varojen anonymiteetti, olen käyttänyt, että yhdessä shuffling varoja välillä lompakot ennen ostoksia tuntuu "melko" turvallinen, mutta kyllä on AINA paperin jälki. Kysymys tulee "kuinka kovaa he ovat valmiita jauhaa yksityiskohtia?". Kaiken kaikkiaan (ellei minulla ole pahinta onnea) olen tuntenut oloni melko turvalliseksi käyttämällä tätä menetelmää.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
En ole käyttänyt sitä, mutta aion ehdottomasti tarkistaa sen. Kiitos jakamisesta!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
PS Sain juuri selville, että sen käyttö on kielletty/laiton Yhdysvalloissa, joten tiedät, että sen on oltava hyvä. ;)
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Voitko silti käyttää sitä vaikka tor?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Uskon, että näin se toimii
Dokumentaatio

Kerro minulle, jos huomaat, että näin ei ole lol.
 
Top