Pienten erien kemisti etsii Henryn reaktiota....

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hei kaverit,
Olen utelias, jos joku täällä myisi minulle suhteellisen pieniä määriä muutamaa eri aldehydiä, jotta voisin sekä nitrometaanin että nitroetaanin avulla tutkia psykedeelisten amfetamiinien ja PEA:n maailmoja ilman, että minun tarvitsee ostaa jokaista eri aldehydiä 500 g:n erissä.
Etsin erityisesti 3,4,5-trimetoksibentsaldehydiä ja 2,5-dimetoksibentsaldehydiä.
Minusta tuntuu ehdottomasti siltä, että minun täytyy kokea meskaliini kaikkien näiden vuosien jälkeen....mutta en todellakaan halua muutamaa sataa grammaa sitä lol.
2,5 on vähän erilainen siinä mielessä, että tuntuu olevan enemmän asioita, joihin osaan käyttää sitä.
Rehellisesti sanottuna aioin juuri tehdä P2NP:tä vain, jotta voisin suorittaa Henry rxn:n, mutta unohdin tarvitsemani primaarisen amiinin, enkä todellakaan löydä n-butyyliamiinia tai sykloheksamiinia ja tbh en ole kiinnostunut lopputuotteesta muutenkaan, joten ajattelin säästää nitrometaanin, jonka otin tal***** yllättäen 50:50 DCM:nitroEthane-tuotteesta tätä maata varten....

Aaannyway
Ajattelin, että ehkä joku säälii minua ha!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Joku postitti reitin dimetoksibentsaldahydin ja muiden substituoitujen fenyylietyyliamiinien valmistukseen, kuulosti aika vaikealta...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Joo, olen lukenut sitä reiluuden nimissä - päätin, että minulla on jo tarpeeksi kiire yrittäessäni saada sykloheksyyliamiinia atm. En pidä mahdollisuuksistani tehdä aldehydejä. Olet oikeassa, se kuulosti melko vaikealta, ja olen varma, että on olemassa syy, miksi ihmiset eivät tee sitä!
Epäilen, että en päädy käyttämään bentsaldehydipulloa...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Joo en ehdota, että muuttaisin bentsaldehydini joksikin muuksi, joko joku myisi minulle n-butyyliamiinia tai kertoisi, jos metyyliamiini toimisi, koska voisin mahdollisesti valmistaa pienen määrän. (Ilmeisesti muiden aineiden kanssa)
Toivoin todella, että joku sanoisi, että myyn sinulle 250 g kumpaakin! Enemmänkin 2,5-dimetyyliä/aldehydiä ja 3,4,5-trimetyyliä/aldehydiä. Ei kai sillä ole väliä, että todennäköisesti ostan joka tapauksessa 500 kappaletta kumpaakin.
Säästän vain nitroetaania ja nitrometaania oikeisiin tehtäviin...
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Ammoniumasetaattikatalyysi viimeinen vaihtoehto 👌
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Yritän siis luoda meskaliinia. Voisitko selittää hieman tarkemmin, mitä tarkoitat ammoniakkiasetaattikatalyysillä? Olen googlettanut ja lukenut koko artikkelin primäärisistä amiineista, mutta en silti ymmärrä, voinko vain vaihtaa yhden toiseen, epäilen sitä lol.
Ainoa synteettinen iv lukenut on yksi täällä, joka käyttää sykloheksyyliamiinia... kuitenkin, en todellakaan tiedä halvin tapa saada pieniä määriä.
Luulin, että nitro oli narttu saada! Ha kuinka väärässä olinkaan.
Haluaisin myös tehdä vastaavaa TMA:ta samoin tbf mutta en voi sanoa että olisin tutkinut sitä vielä.
On todella ärsyttävää, kun haluaa valmistaa gramman jotain, mutta se ei vain ole mahdollista, ellei tee kaikkia reaktioaineita itse tyhjästä.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Olen ärsyttävässä tilanteessa, jossa tiedän riittävästi tietääkseni ihmisten käyttämät molekyylireitit, mutta mitään yksityiskohtia en pysty selvittämään omin avuin. Enhän minä sitä tee myydäkseni sitä...
Työskentelen edelleen tryptamiinin reduktiivisen aminoitumisen parissa, mutta tarvitsen kuivajäätä ja olen ollut kiireinen enkä ole voinut ottaa sitä vastaan ja jatkaa.
Tiedän nyt vain sen verran, että asioiden tekeminen pienissä määrissä on KOVAA...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Myös Rxn:n seuraaminen ilman rotovapia on itsessään melko vaikeaa.....
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
I totaly disagree sen shit helppo rotovap on vain vakuuttavuus jos u ei ole aikaa mielestäni.ive been doin kemiaa pitkään nyt ja minä vain käyttää normaalia destilation setup tyhjiöpumpun kanssa tarvittaessa.
Miksi myös reaktion seuraaminen ilman rotovapia vaikuttaisi mitenkään asiaan??????.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Oops postitti vastaukseni vahingossa yleiseen osioon, mutta kyllä olet oikeassa....
Olen laiska enkä ole kemisti, mutta olen oppinut hirveän paljon viimeisten 6 kuukauden aikana, se on hullua.
Olen täällä vain oppimassa.
Luin juuri alla olevan viestin lol Joka tapauksessa olen samaa mieltä kanssasi tbf.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Luuletko tarvitsevasi vain heikon emäksen Ammoniumasetaatti, sykloheksyyliamiini ja n-butyyli voivat olla väärässä, mutta aina voi kokeilla
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ya ammoniumasetaatti tulee olemaan se, jota ajattelisin.....
Minä menen 3,4,5-triMEOba ennen 2,5-di:tä. Puhtaasti siksi, että reagoimalla sen kanssa nitrometaanin kanssa olet matkalla meskaliiniin ja silti olen edelleen vapaa kokeilemaan nitrometaanin avulla myös 3,4,5-TMA:n valmistusta.
Haluan tehdä 2c-b:tä jossain vaiheessa, mutta bromaus pelottaa minua yleisesti ottaen - minulla on 1 cc, jonka ostin aikoja sitten ja jota säilytetään injektiopullossa, jossa se oli, mutta kaasun käyttäminen kuulostaa vieläkin pelottavammalta!!!
Eikö ole mitään tapaa bromata jotain ilman alkuainemuotoista bromia?
 
View previous replies…

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 2, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Kyllä Rabidreject, brominoituminen ei ole enää ongelma. Hanki hieman NBS:ää (N-bromosukkinimidi). Mutta sinun täytyy olla tehnyt puhdasta 2c-h Hcl:ää tai 2c-h oksalaattia. Mutta se ei ole niin vaikeaa.

Nyt on olemassa myrkytön ja turvallinen synteesi 2c-b:lle, jonka voit tehdä kotona. NaBH4 + Cu(II)Cl pelkistäminen ja NBS-bromointi. Ja se toimii hyvin itse asiassa jopa suuremmille määrille.

Kopioin/liitän joskus 2c-b:tä koskevan kirjoitukseni.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Tämän viestin merkitys on juuri osunut kohdalleen. Massiiviset kiitokset muutamasta yksinkertaisesta sanasta! Haha
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Joo, okei, olen samaa mieltä - okei, tarvitsen siis tyhjiöläh*****, joka pystyy toimimaan pidempään kuin ne 30 minuuttia, jotka he sanoivat, että minun öljytön läh*****i voi toimia. Tarvitsen öljyisen kiertosuoni-pumpun. Mutta yeh, olen melko laiska, en aio valehdella, ja liuottimien tal*****otto on aina jotain, jonka haluan tehdä mahdollisuuksien mukaan, joten se olisi hyödyllistä, mutta okei, ei tietenkään suoraa rxns: ää varten.
Se sanoi, olin katsomassa pootube kaveri, joka vapautti 2,5-dimetoksi-b-nitrostyreenin (Pyydän anteeksi, koska olen luultavasti teurastettu, että oikeinkirjoitus tai tapa kirjoittaa, mutta ymmärrät, mitä tarkoitan) ja hän vahingossa lisäsi nitroetaanin sijasta nitrometaani, mutta huomasin, että hänen ei tarvitse lisätä primaarista amiinia, onko se, koska aldehydi on monimutkaisempi kuin sanotaan, että bentsaldehydi -> P2NP?
Kuuntele, en ole kemisti, olen täällä yrittänyt oppia, ja minulla on tähän mennessä ollut muutama tarvitsemani pätkä.
Hotplate/sekoitin on rikki, joten se on seuraava päivitettävä, mutta rehellisesti sanottuna huomaan, että mitä enemmän opin, sitä vähemmän tiedän!
Ajattelin hankkia 3,4,5-trimetaldehydiä ja reagoida se nitroetaanin kanssa saadakseni vastaavan TMA:n? (Post b-nitrostyreeni)
TAI reagoimalla se nitrometaanin kanssa (ja synteesi iv lukenut sanoo toinen primäärinen amiini - sykloheksyyliamiini) lopulta (myönnetty muutaman vaiheen jälkeen JA tarve tyhjiö) päästä meskaliini.
Mietin, kumpi minun pitäisi ostaa ensin, 3,4,5-trimetyylialdehydi (anteeksi, että aldehydien nimet lyhenevät jatkuvasti täällä, niiden jatkuva kirjoittaminen on aika ärsyttävää) vai 2,5-dimetyyli.
Mitä saadaan, jos 3,4,5-trimetoksibentsaldehydi yksinkertaisesti reagoi nitrometaanin kanssa? Oletan 3,4,5-trimetoksinitrostyreenin ja sitten fenetyyliamiinin 3,4,5-trimetoksifenetyyliamiinin, kun se on pelkistetty LiAlH4:llä tai mitä ikinä valitsetkaan...
Sitten ei ole myöskään vaikeaa reagoida sen sijaan nitroetaanin kanssa ja saada amfetamiinia, kuten aiemmin mainitsin.

Olenko täysin väärässä?

Myönnän, että minulla ei ollut juuri mitään tietoa noin 6 kuukautta sitten, ja yritän tällä hetkellä tryptamiinin pelkistävää aminoitumista n,n-DMT:ksi, mutta minun on ostettava kuivajäätä ja varattava (anteeksi sanaleikki) aikaa.
Tulin itse asiassa tänne kysymään hieman LiAlH4:stä. Jos sitä ei löydy pieniä määriä, Onko amalgaami kun joku käyttää alumiinia itse tehdäkseen sitä? Kuulen joskus tätä termiä banderollina, enkä ole koskaan oikein tiennyt mitä se tarkoittaa.....
Minulla on kyllä pelkisteitä käsillä, olen vain utelias.
kiitos
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Toisin sanoen, olen hämmentynyt 🤔
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ai niin, pumppuun liittyen, tein toissapäivänä vain tyhjiösuodatusta, ja seuraavan kerran kun näin naapurini, hän luuli, että sahasin putkiston läpi, koska se oli istunut keittiön vitun pinnalla! Idiootti!
Ostin kyllä imulait***** Kiinasta, mutta se ei näytä vielä vetävän tyhjiötä... vittu tietää, mitä ***** väärin, tai minulle myytiin punkkua, tai en vain saa riittävää virtausta.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Juuri nyt olen valmis myöntämään, etten tarvitse pyörivää haihdutinta n,n-DMT-synteesin loppuunsaattamiseen, mutta ymmärrän, että tarvitsen riittävän kylmät lämpötilat (ja asioiden lisäämisen hitaasti) käyttäen kuivajäätä enkä pelkkää jääkylpyä tehdäkseni sen tähän aikaan vuodesta maassani.....
Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tämän viestiketjun kanssa - se on vain syy, miksi päädyin orgaaniseen kemiaan, koska en ymmärtänyt, että tryptamiinit olivat monimutkaisempia kahdesta psykedeelien pääluokasta, typerästi.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Niinpä kyllä, ajattelin, että 3,4,5-trimetoksifenetyyliamiini on meskaliinia.
Kysymys kuuluu, voinko vain reagoida vastaavan aldehydin nitrometaanin kanssa ja sitten pelkistää saadakseni meskaliinia?
Miksi synteesissä, jonka olen lukenut tästä osiosta, käytetään sykloheksyyliamiinia?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Ja samalla tehdä sama RXN nitroetaanin kanssa vastaavan TMA:n saamiseksi (vaikka en voi sanoa iv katsonut sitä ja pitää sitä arvokkaana lääkkeenä syntetisoitavaksi - katson sen pihkalin kopiostani - mutta kuten aiemmin todettiin - laiska!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Itse asiassa laiska ei ole oikea sana, koska opiskelen näitä asioita melko paljon, mutta tuntuu vain siltä, että mitä enemmän tiedän, sitä vähemmän tiedän. ha
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Okei, iv kerännyt ajatuksiani ja tärkein kysymykseni on nyt, mikä on ero aineen saatte reagoimalla tämä aldehydi nitroetaanin kanssa verrattuna nitrometaani - tiedän lopputulos, mutta mikä on ero nitrostyreenin? Tekeekö toinen b-nitrostyreeniä ja toinen styreeniä? En tiedä enkä väitä tietäväni.
Pohjimmiltaan, mikä on ero esiaste n-styreenin iv nähnyt tuotetaan käyttämällä nitroetaani ja mitä tehdään sen sijaan rxn nitroMetaani... tämä on mitä hämmentää minua atm mutta taas minun täytyy vetää pihkal ulos
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Okei, iv kerännyt ajatuksiani ja tärkein kysymykseni on nyt, mikä on ero aineen saatte reagoimalla tämä aldehydi nitroetaanin kanssa verrattuna nitrometaani - tiedän lopputulos, mutta mikä on ero nitrostyreenin? Tekeekö toinen b-nitrostyreeniä ja toinen styreeniä? En tiedä enkä väitä tietäväni.
Pohjimmiltaan, mikä on ero esiaste n-styreenin iv nähnyt tuotetaan käyttämällä nitroetaani ja mitä tehdään sen sijaan rxn nitroMetaani... tämä on mitä hämmentää minua atm mutta taas minun täytyy vetää ulos

Periaatteessa eräs aika pahamaineinen kemtubettajien joukossa julkaisi tänään videon ja hän reagoi 2,5-dimetoksin kanssa nitroetaanilla vahingossa nitrometaanin sijasta. Hän aikoi saada n-styreenin esias***** 2c-b:lle, mutta kun hän lisäsi sen sijaan nitroetaania, hän tuotti 2,5-dimetoksiamfetamiinin esias***** - hän ei koskaan tehnyt pelkistystä amfetamiiniksi. (melko hemmetin epätoivottu huume kaikkien tietojen mukaan).

Jos hän olisi käyttänyt oikeaa nitrometaania, olisiko hän saanut b-nitrostyreeniä 2c-b:tä varten?
 
Top