Suolaamalla n,n-DMT:tä?

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
316
Reaction score
29
Points
28
Hei kaverit,
Joten olen viimeisessä vaiheessa synteesin iv on seurannut tryptamiinista n,n-DMT-vapaana - odotan vain tyhjiökammiota / dessikaattoria, kuten työn mukaan synteesissä, jota seuraan MUTTA

Jos onnistun, minulla on potentiaalia paljon DMT: tä ja ollakseni riittävän luottavainen tekemään suuren synteesin tai jopa useita pienempiä synteesejä, minun on oltava varma, että voin suolata sen johonkin vakaampaan.

Nyt olen kuullut, että fumaraattisuola on stabiili, mutta minulla ei ole paljon fumaarihappoa, ja sitä on vaikea saada.
Minulla on myös fumamariinihappoa, ja tiedän myös, että tryptamiini on melko stabiili bentsoaattisuolana, ja minulla on runsaasti bentsoehappoa (vaikka se haiseekin aasin mulkulta).

Voiko joku täällä auttaa? Tiedän, että aion kokeilla, kun minulla on kuivaa freebase-tuotetta pienillä määrillä koeputkissa, mutta jos joku on jo tehnyt tämän kaiken ja tietää, mitä minun pitäisi tehdä, niin kertokaa minulle.
En myy mitään, joten kaikki on säilytettävä omaa ja ystävien kulutusta varten. Ihmiset yleensä yleensä pelkäävät sitä liikaa, mutta minusta tuntuu, että niin kauan kuin sulkee silmänsä ei paljon voi mennä pieleen....vaikkakin intensiivistä pari ensimmäistä kertaa.
id olisi kiinnostunut valmistelemaan 'tippa' -tyyppistä diiliä, se olisi siistiä, mutta se vaikuttaa sellaiselta asialta, johon tarvitset ehdottomasti jonkun muun - jopa vain vetämään sinut pois siitä!
 
Top