Question Vastaanottaa Kiinan tilauksen nimettömänä.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Hei, Im Espanjasta ja tein Kiina-tilauksen useita vuosia sitten, enkä tiedä, mikä on parempi tapa saada tilaus anonyymisti.
Voiko joku neuvoa minua, mikä on parempi tapa vastaanottaa Kiinan tilauksia?
Luulen, että se on mahdollista vastaanottaa kaikki kaapit tai Shipping point -myymälät, mutta en ole vielä kokeillut sitä.
Onko mitään suosituksia tähän tarkoitukseen?
Kiitos.
 

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Tavaroiden vastaanottamiseen voi käyttää kaappeja. Se on turvallista.
Yleensä meillä on oma erityinen lentoyhtiö, sinun ei tarvitse huolehtia siirrosta.

Jos sinulla on vielä kysymyksiä, PM ota.
 

firskycindy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 8, 2024
Messages
19
Reaction score
11
Points
18
Deals
11
Voit vastaanottaa tavarat kaapissa tai lähetyspistevarastossa. Tarvitset vain sijainnin, väärennetyn nimen ja väärennetyn puhelinnumeron, minkä jälkeen saat seurantanumeron ja voit seurata koko toimituksen tietoja.
Meillä on erityinen linja voi tehdä, että pitää sinut 100% saanut tavarat
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
Olen Espanjassa myös ja saada paketti nimettömänä Kiinasta on 100% impossibile.
lähetystä ei voi ohjata kaappiin, koska aina he pyytävät rahaa toimituksen yhteydessä + allekirjoitus.
ups ja dhl eivät molemmat omista lokeroita Espanjassa (seur ja inpostilla on, mutta ne ovat täynnä kameroita).
yksi nimeltään ems että kääntää correos Espanjassa on ovi toimitetaan tai sinun täytyy kerätä suoraan postitoimistosta kaikkine riskeineen liittyvät jos he eivät löydä sinua kotona
voit vuokrata postilaatikon tai airbnb-talon tai kysyä jostain pakistanilaisesta kaupasta, voivatko he tehdä palveluksen, mutta anonyyminä oleminen on lähes mahdotonta.
Pidä puhelin ja kannettava tietokone aina puhtaana ja salattuna, äläkä anna mitään pin-koodeja tai tietoja.
Ainakaan ei ole todisteita, jos tapahtuu jotain pahaa.
Jos tarvitset tietoa, kysy vain.
 
Top