RCH21 kannabinoidi kiinalaiselta toimittajalta kenelläkään on tietoa siitä?

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
He eivät ole antaneet mitään IUPAC tai CAS tietääkö kukaan, onko tämä hyvä?Epäilen, että se on Cb1 toimintaa, koska kielto.Sen valkoinen toisin kuin muut uudet keltaiset inaktiiviset, mutta sen sketchy.anyone kokeillut sitä?
OiBzTxOl1w
 

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2022
Messages
21
Reaction score
22
Points
3
En osaa sanoa tarkalleen, mikä se on, mutta olen melko varma, että se on jokin metyyli-väli-indoli/indatsoli-kannabinoidianalogeista tai hydrazidisidoksisista. Kiinan yleisten kannabinoidirakenteiden yleisen kiellon jälkeen lähes kaikki analysoimamme tuontikannabinoidit olivat metyylisilloitettuja kannabinoideja. Ne ovat lähes samanlaisia kuin klassiset indoli-/indatsoli-kannabinoidit, niillä on korkea CB1-affiniteetti ja niitä on helppo valmistaa. Esimerkiksi - ADB-FUBIATA eli AD-18.
 

Attachments

  • 1tLiZbEKuD.jpeg
    1tLiZbEKuD.jpeg
    9.8 KB · Views: 508

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
sillä on Cb1-affiniteetti eikä vain Cb2?Luulin, että kaikki Cb1-affiniteettikemikaalit on kielletty, ei vain noidien rakennetta, onko se totta?Olen myös kuullut raportteja AD-18:sta ja siitä, että se on inaktiivinen, kuten kaikki uudet kiinalaiset.Saatan saada näyt***** tästä nähdäkseni.
 

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2022
Messages
21
Reaction score
22
Points
3
Kiina kielsi vain nämä rakenneluokat, sikäli kuin olen saanut niistä tietoa. Näin joidenkin tiedotusvälineiden julkaisevan sen "catchall clause" -lausekkeena, ilmeisesti ilman kemiallista tietämystä. Lyhyiden metyylivälirakenteisilla kannabinoideilla tehtyjen kokeiden perusteella niillä on jokseenkin voimakas affiniteetti molempiin reseptoreihin, ja ne ovat hieman vähemmän voimakkaita kuin siltaamattomat vastineet. Olen myös kuullut, että jotkin uudet kannabinoidit/katinonit ovat paljon tehottomampia kuin aiemmat, nyt kielletyt kannabinoidit. Analysoimme paljon maahantuotuja aineita GC/MS:llä, ja aika moni niistä on joko leikattu ei-sukupuolisten yhdisteiden kanssa tai ne ovat vain rakenteellisesti erilaisia. Uskon, että tämä saattaa olla syy tehon ja aktiivisuuden vähenemiseen. Jotkut viimeaikaiset RC-kaupat voivat olla nykyään melko epämääräisiä. Aika surullista.
 

Attachments

  • xVRvedtC0o.png
    xVRvedtC0o.png
    106.8 KB · Views: 508

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Kyllä se näyttää vakiokäytäntöä pitkään RC kauppoja. kiitos arvokkaasta näkemyksestänne arvostan sitä. myös jos joku on testannut tätä RCH21 in vivo ja on mitään tietoa ja vertailuja kiellettyihin että olisi mahtavaa.
 

Jester8

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Minulla on joitakin Minulla on näyte

sekoitettu 5g 48g grammaa lehtiä.
Ei ollut vaikutusta. Sama kuin kaikki muutkin Kiinasta viime vuonna lähteneet noidit.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Se on pikemminkin ei-psykoaktiivinen CB2-reseptoriagonisti.
 

Jester8

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Oikea mate. Ei virkistysvaikutusta
 
Top