PSE:n uuttaminen

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Hei hyvät ihmiset, haluaisin teidän ehdottavan joitakin ideoita ongelmalleni.
Minun maassani meillä ei ole enää "puhdasta" pse-pilleriä, meillä on Modafen.
Nämä pillerit sisältävät siis pse:tä ja ibuprofeenia.
Ajatukseni on uuttaa pse hyvin kylmällä vedellä, koska ibuprofeeni ei liukene kylmään ve*****, mutta mitä sitten?
Jos haihdutan vettä, tuhoaisin saantoni paljon, vai mitä?
 

Urake123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Minäkin haluaisin tietää sen.
 

biotechwix

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
liota pillerimassaa tetraan, mutta tiedät, että käytin tetraa niiden pillerien kanssa, jotka sisälsivät povidonia.
Btw, veli, olen vain alhaalla oleva wannabee-kokki, mutta olet järjiltäsi ajatellessasi pillereiden liottamista vedellä...
Se onnistui 90-luvun alussa vanhalla Red Hotilla.
Lopeta ennen kuin tuhlaat pillerit.
Olisi myös todella älykästä, jos tutkisit pillereiden puhdistustekniikoita, koska olen saanut sen vaikutelman, että käytit jotain kirjoituksia underground hive -aikakaudelta.
Kylmää vettä.
Tarvitset liuottimia, ja jos olet EU:ssa, voit tilata internetistä valkoista 60:tä, jossa on setiritsiiniä. Kokemukseni mukaan ne ovat niitä, jotka voit uuttaa pois.
tai 120 povidonilla.
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Auttakaa minua.
Hei kollegat kemistit. Toin tänään flunssalääkkeen (kapselin), joka sisältää pseudoefedriinihydrokloridia. Laatikossa on 8 kapselia. Jokainen kapseli sisältää 90 mg pseudoefedriiniä, yh*****sä 0,72 grammaa. Se on erittäin halpa, 1,5 Yhdysvaltain dollaria. Tässä ovat sen ainesosat: Jokainen kapseli sisältää 90 mg pseudoefedriinihydrokloridia. mg, kloorifeniramiinimaleaattia (kloorifeniramiinia) 4 mg. Apuaineet ovat: tärkkelys, sakkaroosi, hydroksipropyylimetyyliselluloosa, etyyliselluloosapolymeeri, Opadry-keltainen kuivaruiskumateriaali, Opadry-pinkki kuivaruiskumateriaali. Miten voin maksimoida uuton?
Omat uuttamisvaiheeni ovat: Kapselin avaaminen - liotus 99 % etanoliin - imusuodatus - suodoksen haihduttaminen uutteeseen - kylmän veden lisääminen uutteeseen (liima tulee näkyviin) - imusuodatus - suodoksen säätäminen emäksiseksi PH12+ ja sen jälkeen uuttaminen, (ksyleeni ) Kuivaa uutto - kuivauksen jälkeen läpivienti vetykloridikaasuun (pH saavuttaa happamuuden) - suodatus imulla, jolloin saadaan valkoista pseudoefedriinihydrokloridijauhetta. Kokeilin kuitenkin useita uuttoja ja sain vain hyvin vähän pseudoefedriiniä. Voiko saantoa mitenkään lisätä?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
124
Reaction score
33
Points
28
Menetelmälläni voidaan uuttaa vain 42 % saannosta. En tiedä, mistä se jäi huomaamatta.
 

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
52
Points
28
Tarkista, missä muodossa pse ja ibu esiintyvät siinä. pse hcl on vesiliukoinen, ibu normaalimuodossa ei ole. Joten luulen, että se voitaisiin suodattaa
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Joo tiedän, mutta pillerini sisältävät paskaa, joka aktivoituu vettä käytettäessä.
 

stim2023

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Punainen 30mg geneerinen PSE Yhdysvalloissa uutettiin kuivaliuotinuutolla 5 päivää sitten, joka 3 vedon ja HCL-kaasutuksen jälkeen oli nettomäärä 2.58gr (I box 96ct) CLEAN PSE hcl. Temppu on ZERO WATER
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Kiitos kaikille neuvoista, mutta olen edelleen epätoivoinen.....
biotechwix kiitos sazing ei vettä.....tiedätkö mitään laillista verkkosivustoa efedriinille?
kiitos xile neuvoista käyttää vettä, mutta kuten sanoin, pillerini menisivät pilalle, jos käyttäisin vettä.
ja kiitos stim2023, kun sanoit, ettei vettä, mutta amerikkalaiset pillerit sisältävät vain PSE:tä ja joitakin muita täyteaineita.
Pahin painajaiseni on tuo helvetin ibuprofeeni xd
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Se on hyvin yksinkertaista. Sinun tarvitsee vain erottaa happo emäksestä...
Pseudoefedriini on amiini.
Ibuprofeeni karboksyylihappo
Jauha tabletit ja liuota ne ve*****, tee sitten vesiliuos 25 %:n natriumhydroksidista ja lisää hieman pH:n säätämiseksi 12. Tee sitten vesiliuos 25 %:n natriumhydroksidista.
Lisää sitten tolueenia ja uuta pseudoefedriinin emäs. Erottele tolueeni vedestä. Nyt emäs on liuennut tolueeniin. Pumppaa kloorivetykaasua tolueeniin. Pseudoefedriinihydrokloridisuola saostuu.
 
View previous replies…

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Kiitos vastauksesta.
Mutta im ihmettelen....wouldnt se aktivoi anti extraction sh...ts ?
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Kiitos paljon annan sinulle luettelon materiaaleista. Jos voit löytää mitään ratkaisua, miten erottaa vain PSE olisin niin iloinen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Uhhh, tiedättehän, että tämä lääke ei ole edes kovin lähellä pseudoefedriiniä? Tämä huume ei myöskään liukene ve*****.
2-[(Difenyylimetyyli)sulfinyyli]asetamidi...
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Mikä on siis lopullinen vastaus. Pitäisikö meidän luopua ajatuksesta uuttaa Modafenista ? (Koska narkkarit kotimaassani kokkaavat jotenkin tällä s***) Minulla on nyt sama ongelma ja en halua tehdä toista viestiä samasta aiheesta, joten mikä on ratkaisu tähän ongelmaan?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Tarvitaan vain erilainen taktiikka. Menetelmät, joita käytetään ro vähentää efedriiniä, eivät tee mitään hyödyllistä tämän kemikaalin kanssa. Siitä voidaan kuitenkin tehdä hyödyllisiä asioita. Tässä paperissa hahmotellaan 1-vaiheinen reaktio, joka tekee siitä 10x vahvemman DAT:ssä. Tätä kannattaa tarkastella https://pubs.acs.org/doi/10.1021/jm401754x.
 
View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
10
Points
3
Kiitos vastauksesta aion ehdottomasti tarkastella sitä. Mutta tiedoksi, että olen täysin aloittelija, joten olen täysin hukassa korkean tason kemian osalta. Siksi tarvitsen jonkun selittämään sen minulle kuin 12-vuotiaalle. Mutta joka tapauksessa olen hyvin iloinen, että yritit auttaa minua, kiitos.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,402
Solutions
4
Reaction score
959
Points
113
Deals
1
Minusta näytti siltä, että se on jopa helpompaa kuin efedriini-pseudoefedriinin pelkistäminen. Muistaakseni aloitat 4f:stä (se on kemikaali, jota yrität uuttaa näistä pillereistä) ja voit siirtyä 5g:hen yhdessä vaiheessa, etsi vain nuo numerot paperin kokeellisesta osasta.
 

stim2023

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Oikeaa puhetta et tarvitse ketään pitelemään kädestäsi... Se, mitä todella tarvitset, on tulla itsenäiseksi kysymällä ihmisiltä foorumeilla tai muilla ja oppimalla kemiaa sen takana, mitä todella pyrit tekemään. Jos joku syöttää sinulle jokaisen vaiheen ja synteesin, se on kuin jos sinut opetettaisiin kalastamaan, mutta olisit paskana, koska lainasit jonkun muun laitteita sen sijaan, että olisit tullut omavaraiseksi ja riippuvaiseksi itsestäsi. Kun opit miksi ja miten, voit olla matkalla kohti aitoa edistystä.
 
Top