Ohjelmoitava keittolevy Euroopassa

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
mietin syntymäpäivälahjaa itselleni. paras vaihtoehto on mielestäni ohjelmoitava keittolevy.
mikä on paras vaihtoehto hinta/toiminnallisuus huomioon ottaen tällaiselle laitteelle EU:ssa?
En usko, että käytän sitä johonkin monimutkaiseen synteesiin. mutta näytä uudelleenkiteytys - kyllä!
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
26
Points
8
Tavoittelisin IKA/Corning/VWR:ää, Fischer on myös vaihtoehto, mutta viime aikoina on liikkunut mielipide, että se on tieteellisten tuotemerkkien Walmart. Käytetyn voi napata halvalla, mutta kuinka hyvin ja kuinka kauan se palvelee, on vielä kysymys. Keittolevyn koko on myös pohdittava, mahtuuko levy sen kokoiseen lasiin, jota aiot käyttää (lämpö tulee keskeltä) vai roikkuuko lasi hankalasti siitä ja kaatuu mahdollisesti?

Toinen näkökohta on magneettinen sekoitus, oletan, että re-x:n osalta haluat sen sisältyvän. Valmistajien luetteloimien moottoreiden sekoituskapasiteetti koskee H2O:n sekoittamista parhaissa olosuhteissa, jos aiot sekoittaa 3 litran seosta, joka muistuttaa lietettä, 3 litran magneettisekoitin ei riitä.

Materiaali - aiotko tislata sillä rikkihappoa? Silloin saatat haluta halvimman. Jos tämä on laite, joka pyyhitään jokaisen käyttökerran jälkeen ja laitetaan pois, voit yhtä hyvin ostaa keraamisella päällystetyn lasin.

Opin kaiken tämän matkan varrella, jos haluat henkilökohtaisen mielipi*****i edullisimmasta lähteestä ja mallista, voit vapaasti lähettää minulle sähköpostia. En rohkaise portinvartijuutta sanomalla näin, mutta tosiasia on, että linkkejä tiettyihin malleihin viittaaville tietyille verkkosivustoille ei pitäisi jakaa, koska ne voivat helposti tulla merkityiksi (kuten tapahtui 20 litran(?) pullon kanssa, joka asetettiin DEA:n tarkkailulistalle metanvalmistusoppaiden ilmestyessä, ne kaikki suosittelivat samaa kapasiteettia).
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
En ole koskaan edes nähnyt ohjelmoitavaa keittolevyä, niiden täytyy olla kalliita. Kun tarvitsen tätä toimintoa, kytken luultavasti vain pari PID-säädintä. Minulla on pari, ja ne ovat todella halpoja, kuten 25 dollaria. Tarvitsisit termostaatin, mutta tuossa pidginissä olisi vain anturi ja rele olisi sarjassa lämmityselementin johdon kanssa, ja kääntäisit nupin korkealle ja antaisit pidin ajaa sitä. Uudelleenkiteyttämistä varten et sekoittaisi, haluat vain hallita lämpötilan laskua 1-2°/tunti, eikö niin?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Hyvä idea. Minun on palautettava mieleeni osa tietämykseni piirisuunnittelusta.

Näin internetissä joitakin käytettyjä 2 litran keittolevyjä noin 150 euron arvosta, mutta kaikki ne ovat peräisin Yhdysvalloista. Tilan*****i huomioon ottaen se ei ole selvitystyön arvoista.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
ou tarvitset vain hyvän PID-säätimen, ja voit muuttaa minkä tahansa lämmönläh***** ohjelmoitavaksi. REX-C-100 oli aiemmin hyvä ja halpa, mutta nyt se on paskaa - vältä sitä! Jos tarvitset jotain muuta kuin termostaatin. Minulla on taiwanilainen "VERTEX", joka on hyvä, siinä on kaikki ramp up/ramp down -toiminnot ja paljon paljon muuta. On myös saatavilla avoimen lähdekoodin PID-säädin, joka maksaa muistaakseni 50 dollaria, tämä voi tehdä kaiken ja se voidaan liittää myös kannettavaan tietokoneeseen. Se olisi minun valintani nykyään.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Joo, kaikki mitä todella tarvitset on tem0 p4obe ja rele ja jotain, jota voit käyttää liitäntänä tietokoneeseen tai puhelimeen. Tämä toiminto olisi helppo koodata
 
Top