amfetamiinin vapaan emäksen neutralointi amfetamiinisulfaatiksi. kysymyksiä ja vastauksia, jotka saattavat vaivata sinua.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Hei kaikille . säie luotiin sen vuoksi, että minulla on muutamia vastaamattomia kysymyksiä.

kysymykset :
1.pitäisikö amfetamiiniton pohja (öljy) sekoittaa liuottimeen tolueeniin / dcm jne ennen neutralointia?
Jos kyllä, niin missä suhteessa? 20-30% öljyn tilavuudesta on OK?

2. missä suhteessa rikkihappo laimennetaan IPA:lla? vaikuttaako tämä suorituskykyyn?
Käytän suhdetta 1: 4 happo / IPA , olen käyttänyt myös suhdetta 1:10 happo / IPA

3. Mikä voisi olla syy suorituskyvyn laskuun? Olen laskemassa pH:ta 5-6. laimennettua happoa lisätään hitaasti 50-100 ml:n annoksina. sekoitin paloi koko ajan. äskettäin lisäsin IPA:ta öljyyn (voisiko se aiheuttaa tehon laskua?) litrasta öljyä tuli ulos 700-800g kuivauksen jälkeen. öljyn paino oli 960g pH 12. Ymmärtääkseni noin 960g amfetamiinisulfaattia pitäisi tulla ulos, eikö?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hei. Kaikkiin näihin kysymyksiin on vastattu tai ne on kuvattu aiemmin. Katso täältä.
Kyllä, ~50/50% on ok
Ei oikein. 960 g amf-öljyä on 7,1 moolia, joten sinun on saatava 3,55 moolia amf-sulfaattia 1308 g.
Mitä tarkoitat? Sekoitin?
Amfisulfaattia voi hävitä pesun aikana.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Kiitos paljon vastauksesta, eli 1l öljyä sekoitetaan 1l liuottimeen. happo asetonilla tai IPA:lla suhteessa 1:10.

kumpi liuotin on paras? Mä menisin dcm:n suuntaan, se haihtuu nopeammin.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
miten lasketaan väkevän rikkihapon suhde tällaista tilavuutta kohti. Tiedän, että happoa on lisättävä hitaasti, mutta olisi kiva tietää, kuinka paljon liuosta on valmistettava tässä suhteessa 1:10.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Löysin jostain, että 1 litraa amfetamiiniöljyä kohti on 180 ml rikkihappoa. Mietin, onko suhde 180 ml: 720ml IPA:ta antaa pH:n 5-6. olettaen, että 1:10 sinun on lisättävä paljon tätä liuosta. eikö se vaikuta suorituskykyyn?

aaa ja minulla on kysymys tehosta. onko pH:lla mitään tekemistä tuot***** voimakkuuden kanssa. mitä mieltä olette 50-100g L-fenyylialaniinin lisäämisestä valmiiseen tuotteeseen tehostamaan vaikutusta?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Voit haihduttaa IPA:n pesun jälkeen ja saada amfosulfaattia pesuliuoksesta.
ei
järjettömiä huhuja
 

dazrich

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
mikä määrittää vahvuus g patton my good sir?
Vai menettääkö se yksinkertaisesti voimaa, mitä enemmän reaktiovaiheita sotketaan eli jos kaikki menee oikein, se on luja, mutta jos se kuumenee liikaa, se menettää voimaa, vai menettääkö se sen sijaan hiivan?
Toisin sanoen, mikä on mielestänne avainasemassa parhaan vahvuuden saavuttamiseksi?
Anteeksi, jos tämä on väärässä paikassa tai se on kuvattu jossain muualla, en löydä sitä, jos se on.
 
Top