kokemukseni 4mmc:n sekoittamisesta thco:n kanssa.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Muutama päivä sitten kokeilin käyttää tätä komboa, aloitin illan 100mg 4mmc:llä ja noin 15 osumaa thc o vape. Annostelin molemmat uudelleen noin 2 tunnin välein, yh*****sä annostelin uudelleen 2 kertaa. Minusta tuli hyvin tyhmä mutta myös melko euforinen. Olin hyvin puhelias, vietin koko ajan puhumalla ystäväni kanssa foorumilta. Sain myös kevyitä dmt:n kaltaisia visuaalisia näkymiä, kuten matalan annoksen dmt:tä, ja myös kun suljin silmäni, pystyin näkemään tuon klassisen hyperavaruuden visuaalisen näkymän (kaleidoskooppi). Penikseni kutistui peukalonkynnen kokoiseksi. Voisin myös vain vyöhykkeistyä helposti ja aika kului niin nopeasti. Pupillini olivat VALTAVAT, mutta ei punasilmäisyyttä. Ei myöskään silmäluomien roikkumista tai thc:n aiheuttamaa väsymystä, jota yleensä saan. Menin nukkumaan noin klo 6 aamulla sain pahimman comedownin seuraavana päivänä, mutta nukuin sen läpi. Sykkeeni oli jatkuvasti yli 100bpm. Tämä yhdistelmä oli hauska, mutta en tiedä, onko se turvallisin. Mitä kokemuksia teillä on tästä yhdistelmästä?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
15 osumaa holy shit!!! Ja vau, täällä näkemäni kokemukset hämmästyttävät minua aina. Tappaisin vain nähdäkseni jonain päivänä fraktaaleja...

Minun kokemukseni oli "hyvin" erilainen. 100 mg kuulostaa oikealta, kun katsoin sitä johdonmukaisesti noin 3-4 tunnin välein, kun se oli huipussaan. Tein sen säännön, että minun on poltettava ruohoa ennen kuin minun sallitaan alkaa ajatella enemmän asioita "jauhemuodossa" lol, joten tein rasvaa bongin rip-istuntoja, sitten noin kymmenen minuuttia myöhemmin menee Meow Meow.

Tämä combo noin 4 päivää putkeen (ei saanut nukuttua ensimmäisenä yönä, sitten sanoi 🤷‍♂️ ja jatkoi saada KAIKKI kotityöt tehtyä seuraavien 3 päivän aikana HA).

Useimmat kokemukset, joita olen kuullut siitä, ovat euforisia, ja kuten kuvailit (vaikka visuaalisuus on minulle uutinen!), se saa aivoni tekemään, mitä niille sanotaan. Ruoho pitää yllä "hauskuutta", kutsuisin sitä kai luovuudeksi tai miksi tahansa. Mutta itsessään olen aina valmis päiväunille, Meow Meow sanoo EI, se on vitun hienoa lol

Kiva, että sinulla oli hauskaa, mutta olen myös iloinen, että olemme molemmat vielä täällä emmekä ole sairaalasängyssä jossakin sydämen tykytyksen kanssa!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Ahhh fraktaalit, siksi niitä kutsutaan. Otin 15 hittiä, koska se on joku paska vape, jonka ostin Kreikasta. Minulla oli muitakin höyrylaitteita, ja räjäytin ne pois yhdestä osumasta.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Sähkösanomien tausta oli soooo trippy... 🤪
 
View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Haluan syyttää SSRI-lääkkeitä, mutta olen melkein lopettanut ne vihdoin, enkä vieläkään mitään, ja ennen vuotta 2020, kun etsin kaikenlaisia visuaalisia asioita ja aloin tunkea kourallisen sieniä kurkkuuni 🤢 sain vain kehon tunnetta ja kohonnutta mielialaa. T'oli aina erittäin mukavaa, mutta taas kerran, se paska mitä olen kuullut teidän ihmisten sanovan nähneensä... "Lohikäärme tuli ulos vessasta ja vei minut Narniaan samalla kun enkelit lauloivat ja soittivat harppuja yläpuolella."

Kun minä yritän nähdä vihreää väriä hieman voimakkaammin... Kuulostanko kateelliselta? Olen! (Vihreä kateudesta? Voisitte sanoa? ;) )

Anteeksi, saatan itseni ulos.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Rehellisesti sanottuna nämä visuaalit eivät ole mitään erikoista, tuskin huomasin niitä, huomasin vain, että asiat näyttävät trippaisemmilta. Näin kerran, että minulla oli tulevaisuudessa vaalea vaimo ja kaksi tytärtä, kun olin dmt:ssä. Suosittelen kokeilemaan dmt:tä tai ayahuascaa.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Ayahuasca saattaa olla seuraava, koska olen alas koko DMT-grammikynän viikonlopun aikana, luulen, että ajattelin, että ehkä jos rakentaisin sen, se kaikki osuisi kerralla, kaikki, mitä se teki, oli kehon tunne ja oli mukava nukkua, sanoa, että olin pettynyt, olisi vähättelyä.

"arent mitään erityistä" hän sanoo, kun kaikki mitä olet koskaan nähnyt on täsmälleen maailma, kuten se on aina esitetty sinulle, olen varma, että olet coom yli pienimmänkin asian "ei normaali", kuten he sanovat lol
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Bro et voi vain juoda dmt:tä ilman maoi 😂. Olisit voinut vain polttaa sen! Wtf mies sinä tuhlaat arvokkaita huumeita!
DMT antoi minulle aina sellaisen vartalohumalan, kuin jalkani olisivat vartaloni edessä. Kuin ne olisivat muutaman ruudun edellä ja ylävartaloni olisi jäljessä.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Jooo...

Taidat olla oikeilla jäljillä, ystäväni!

Minä? Hävitä huumeita?! EN KOSKAAN!!! Olen kuullut ihmisten mainitsevan ohimennen MAOI:t, mutta siinä kaikki. Minulla on nyt uusi tutkimusaihe, jonka parissa minun on ryhdyttävä työskentelemään! Olen yhtä kauhuissani kuin sinäkin mahdollisuudesta tuhlata huumausaineita, usko pois.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Ehkä ongelmasi on se, että sinulla on liikaa monoamiinioksidaasientsyymejä. Joten ehkäpä MAOI:n kokeileminen voisi korjata kaiken puolestasi
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Nämä vastaukset räjäyttävät tajuntani juuri nyt:
DLT1iqel9d


Minulla on 1000 kysymystä pyörimässä juuri nyt... Suurin tho: Miksi minun virallinen Gov't Licensed Shrink koskaan edes lausua MAIO kerran ääneen jälkeen seitsemän + reseptit ja yli 2 vuotta voisin tappaa ne....

Tyypillistä Kurtia! Myöhässä juhliin, kuten tavallista! 🥳
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Koska ne ovat itse asiassa tavallaan vaarallisia, mutta nykyaikaiset eivät niinkään. Vanhemmissa ei voinut syödä mitään juustoa tai suklaata, oli vahvoja ruokavaliorajoituksia.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Olen niin helvetin iloinen, että päätin hiipiä BB:hen tänään, olet antanut minulle paljon ajateltavaa tänään Sir kiitos todella!!!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Ei hätää, veli, ehdotan, että tutkitaan moklobemidiä ja pyydät tohtoriasi määräämään sen sinulle. Sen maoi ilman ruokavaliorajoituksia.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
aha no TÄNÄÄN on suuri ero! Mikään ei ole niin kamalaa kuin paska ruoho, no, okei, luulenpa, että haisunäätä on parempi kuin ei ruohoa ollenkaan????
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Iso kiitos myös @armanimani, joka piti minulle seuraa tämän matkan aikana. Hän on mahtava kaveri.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
95
Points
28
Tiesin, että pidin tuosta kaverista!!!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Lähetin hänelle viestin sähkeellä, mutta hän ei ole vielä vastannut juuri nähnyt minua. Ehkä hän ärsyyntyi minuun haha olen ärsyttävä joskus kun olen liian puhelias. Luulen, että olen vain liian hullu joskus 🤪
 
Top